19:26:00

Maksi sukienki

 Maksi sukienki podbijają kobiece serca i miejskie ulice. Prawie cały dzień spędziłam jeżdżąc po mieście Łodzi i co rusz spotykałam dziewczyny w długich sukienkach. Niektóre były ładniejsze, drugie trochę mniej, ale każda z nich prezentowała się nie tylko modnie, ale i lekko, kobieco, eterycznie.
Gwiazdy także mają bzika na punkcie tych sukienek.


Ja także oszalałam na punkcie tych sukienek, dlatego kupiłam sobie jedną w H&M. Jak tylko odbiorę aparat z naprawy, to dodam zdjęcie swojej stylizacji w tej sukience :)

20 komentarzy:

  1. może mi powiesz że ta sukienka też kosztowała 39,90?? bo się już na taką natknęłam na blogu tu, tylko że tamta była czarna też z H&M. Powiedz, że była taka droga, że mnie na nią nie stać plis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest ona taka dobra jak się wydaję. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie jest to moja garderoba, a szkoda:)
    Sukienki maksi bardzo mi się podobają i też coraz częściej widzę ubrane w nie kobiety. Może sama si ę skuszę?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te sukienki są świetne! Sama mam taka jedną, niestety tylko jedną co mam nie cały 170 i trochę mogę skraca.

    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. maxi sukienki sa maxi zajbiste! ale nei mam zadnej jestem za niska :(

    OdpowiedzUsuń
  6. napisać email z propozycją współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miły komentarz :) powodzenia i sukcesów w blogowaniu! Pozdrawiam i miłego dnia Ci życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się maxi sukienki, jednak sama bym się nie odważyła ze względu na wzrost...

    OdpowiedzUsuń
  9. mam rozumieć, że one skracają wzrost ? ;> Jeśli tak to ja się piszę :PP

    OdpowiedzUsuń
  10. aż 180cm -.-
    czasami się przydaje, ale na co dzień troch denerwuje :P A w dodatku moja waga nie sprzyja wzrostowi :P

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie jakoś zawsze niespecjalnie mi się podobały, ale teraz gdy zapanowała na nie moda i zobaczyłam wiele krojów, spodobały mi się, ale chyba wolę zbierać kasę na coś innego :P
    + dodaję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam maksi sukienki i sama muszę sobie taką sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooooo :D muszę poszukać :D mam nadzieję ze wkrótce znajdę :)))

    a te sukienki są rewelacyjne ale nie widzę siebie w takiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. też obserwuję:)
    dziękuję, też masz ładne imię :PP
    modeling... hmm... może kiedyś jak skończę technikum to pomyśl... :P
    koszykówka ? 6 lat trenowałam... troche sie pomeczylam, fajnie bylo ale skonczylam :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bardzo spodobały mi się maxi, i sama muszę sobie jakąś w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wcale sie gwiazdom nie dziwie-te sukienki sa boskie ;) zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. sa cudowne! nie ma lepszego stroju na upalne lato, pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger