15:12:00

Mozzarella z pomidorami

Mozzarella z pomidorami jest idealnym daniem dla mnie- minimum składników, nieskomplikowane przygotowanie, maximum przyjemności :)

 Przepis

* 25dag mozzarelli

* 1duży pomidor
* zioła prowansalskie
* oliwa z oliwek
* świeża bazylia


Umyte pomidory kroimy w plastry i układamy na talerzu. Mozzarelle również kroimy na plastry i układamy na pomidorach. Przyprawiamy ziołami prowansalskimi, skraplamy oliwą z oliwek, dekorujemy listkami bazylii i GOTOWE !! Przygotowanie nie trwa nawet 5 minut.
 PS. Nie zwracajcie uwagi na nieprawidłowo ułożone sztućce :P



11 komentarzy:

  1. proste danie, ale uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. hm . szczerze , to nie mam pojęcia. ale kolor mam w 100% trafiony - poleciła mi go pani w drogerii. Myślę, że to właśnie ich warto spytać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To lakier essence z serii colour&go, a kolorek to 27 no more drama. Mimo, że kolor jest cudowny, nie polecam. Ma fatalną trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  4. a dziękuję. ; D mój ulubiony ostatnio, nadaje elegancji troszkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Look DELICIOUS!!!!
    Nice Post
    visit my blog
    xx

    www.ilovenystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że akurat mam w domu wszystkie składniki, narobiłaś mi apetytu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi to chyba nie bardzo by smakowało. :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie dania, a kuchnię włoską po prostu ubóstwiam! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger