20:42:00

Nicholas Sparks

Dzisiejszą notkę chciałabym poświęcić jednemu z moich ulubionych pisarzy, Nicholasowu Sparksowi, którego twórczość polecam wszystkim zawsze i wszędzie. Nie spotkałam jeszcze pisarza ( w dodatku mężczyzny !! ), który by tak pięknie pisał o miłości dwojga ludzi... O sile jaka może połączyć kobietę i mężczyznę, o poświęceniu w imię miłości, o tym ile człowiek jest w stanie zrobić gdy kocha... Twórczość Sparksa przywraca wiarę w miłość tym, którzy przestali w nią wierzyć.
Jeszcze się nie zdarzyło żebym nie płakała czytając Sparksa. Obecnie czytam " Prawdziwy cud".
Jeśli nie lubicie czytać, to polecam Wam filmy na podstawie książek Sparksa między innymi: Pamiętnik, Szkoła uczuć, List w butelce, I wciąż ją kocham.













15 komentarzy:

  1. w takim razie życzę powodzenia ;))) ja szukałam pracy dosyć długo ;/ ale i tak nie mam pracy na umowę bo cieżko teraz . wszyscy siewycwanili i biorą albo na staz albo na umowę o zlecenie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem śmieszne minki a cooooooo tam ! ;d fajny blog zaraz dodam :) ja właśnie jutro idę kupić ale ' Coś pożyczonego' a następną przeczytam owego Pana jeżeli polecasz ! pozdrawiam buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny. Dziękuję za komentarz i zapraszam częściej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, nie znam tego pisarza, ale chętnie przeczytam jakąś jego książkę. Która ci się najbardziej spodobała? Polecisz jakąś? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fakt, NS pisze fajne książki. Mnie urzekła Jesienne Miłość - jeśli nie czytałaś, to polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że ktoś w końcu napisał swoje odczucia na temat książki, a nie tylko kosmetyki stale. Zainspirowałaś mnie :) chyba jednak napiszę o tym o czym chciałam już dawno napisać :) Obserwujemy się? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jego książki są świetne!! ;D

    http://allforalis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam tylko jedną książkę Sparksa 'Ostatnia piosenka". Podobała mi się całkiem. Zamierzam przeczytać jakieś inne jego pozycje, bo wiele dobrego o nim słyszałam;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam nie znam. Teraz jak troszeczkę mam luźniej to chętnie pochwycę jakaś książkę inną niż podręcznik do czegoś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie czytam "Od pierwszego wejrzenia". Uwielbiam Sparksa - zwłaszcza "Pamiętnik" i "Jesienną miłość:. Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie wierze :) Trafilam na swietny blog i swietna osobe! :) Tez kocham Sparksa, o mojej milosci do niego moglabym pisac godzinami! :) Przeczytalam kazda i nie moge doczekac sie kolejnej! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger