15:44:00

Perfumy

Dzisiejszy post zainspirowany jest jednym z blogów, na których zauważyłam wpis poświęcony właśnie perfumom. Moja kolekcja nie jest tak liczna jak tamtej blogerki ( miała chyba z 15 flakonów ) i składa się tylko z trzech sztuk buteleczek: J' adore, ESCADA i Roma Laura Biagotti. Lubię rześkie, słodkie, wręcz owocowe zapachy.

J' adore ( 100ml kosztuje ok. 310zł ) jest połączeniem nut kwiatowych i owocowych. Można wyczuć piżmo, mandarynkę, fiołki, róże i jeżyny. Początkowo wydawały mi się zbyt mocne i ciężkie, ale pierwsze wrażenie okazało się mylne. Używam ich przeważnie jesienią i zimą.
Roma ( 100ml to koszt około 180zł ) jest zapachem bardzo trwałym, podobno nawet po całym dniu czuć ten zapach na mnie. Moim zdaniem pasuje zarówno na co dzień do pracy lub na uczelnie, jak i na romantyczny wieczór we dwoje. W nucie zapachowej odnaleźć można między innymi różowy grejfrut, mięte, wanilię i drzewo sandałowe. 
Escada Ocean Lounge Woman ( 50ml ok. 150zł, ja kupiłam w SUPERPHARM w promocji za 46,99zł )- wąchając ten zapach od razu na myśl przychodzi morze, plaża i drinki z parasolką. Pachnie słodko i tak wakacyjnie... Czuć same owoce: truskawki, śliwki, zielone gruszki oraz całe mnóstwo egzotycznych owoców.






Uwielbiam, kocham i wielbię także Coco Chanel Mademoiselle ( 100ml to koszt prawie 500zł... ). Ten zapach jest świeży i zmysłowy, wyczuć można piżmo, wanilię, paczulę, jaśmin czy pomarańczę. Niestety, skończyły mi się i teraz odkładam na nową buteleczkę- często mogę zmieniać perfumy, ale z tych nigdy nie zrezygnuję.



 

24 komentarze:

  1. Pewne perfumy nigdy nie znudzą się kobiecie :) Te od Coco Chanel chyba właśnie do takich należą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chcialabym te Coco....szkoda, że tyle kosztują :(

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbima COco chanel , zapach świetny ;D od 2 dni bluzka pachnie nim jak bym poperfumowala dzisiaj ;) hehe. :)

    zawsze wierna ! . i polecam :D cudo a nie zapach

    OdpowiedzUsuń
  4. moja mama ma te J' adore i są piękne :)

    kamila.

    OdpowiedzUsuń
  5. taak, hahaha ! jak jakiś emo, oj.

    OdpowiedzUsuń
  6. myśle, że nigdzie ;) hahaha! niesttey tez nie mam mrocznej znajomej bym jej mogla ja dac ;O

    OdpowiedzUsuń
  7. moja mama też używa Coco Mademoiselle, często podbieram :)
    piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście perfumów Coco używam tylko na jakieś np. wieczorne wyjścia bo wg mnie mają zbyt intensywny zapach jak na co dzień ;) W ciądu dnia wolę Nine Rici :)
    pozdrawiam, zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam wyjątkowe szczęście do tej kurteczki ;d
    ale widziałam jeszcze niedawno na allegro takie od Marks and spencer :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja osobiscie wole chanel chance jasne i rozowe-cudowne sa,echh!:)) ale jakies kilka mies. tmu zskochalam sie w diamonds armaniego - uwierz mi, pachna cudnie! pozdrawiam miętową:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio miałam w używaniu Versace, były śliczny, ale teraz też muszę odłożyć pieniądze na nową buteleczkę:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam świetną podróbkę Escady ;)
    Jak lubisz słodkie zapachy to zobacz sobie w drogerii Avril Lavigne-Black Star i Forbitten Roses ;) kocham te zapachy.Polecam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam :( Są suche, zniszczone, plątające się i przylizane :( Same wady :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Hehe, czasem się ładnie zafarbują :) Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za komplement- naprawdę każdy taki powoduje że się rumienie i jest mi bardzo miło :)
    Poszukuję pewnego zapachu i chyba właśnie podsunęłaś mi że to może być ten różowy- escada :D pzdrawiam !! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Coco Chanel Mademoiselle kochaaam! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. :))
    ja też lubię Coco Modemoiselle, czeka w kolejce na zakup hehe

    OdpowiedzUsuń
  18. super blog kochana:*

    zapraszam: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. hej:)
    Zauważyłam, że każdemu inny tusz pasuje:) Mi odpowiadają ogólnie tusze z Rimmela i bardzo mi ostatnio spasował tusz Hean Absolute (dostalam go do testów, ale nie dlatego polecam, żeby nie było:)). Możesz spróbować też Multi Action Mascara z Essence, dobry, tani tusz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja osobiście mam pełno perfum owocowych ;)
    a te COCO są świetne..no ale cóż...drogie.

    zapraszam do mnie:
    http://fashion-and-style-bk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się wczoraj udało kupić Chanse Chanel 100ml i J'adore o tej samej pojemności za 120zł każdy z zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. coco sa wspaniale to prawda, ale za kazdym razem mam wrazenie, ze jeszcze za czasow jak podkradalm je mamie, pachnaily lepiej ;)

    teraz mi sie opatrzyly i wole miss dior cherie , the bit Burberry itd :)

    a w PL nie oplaca sie kupowac perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  23. coco kojarzy mi się z najlepszymi moimi latami - liceum:) ahhh te czasy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger