Recenzja: VIVIEAN - CONTROL THERAPY CLEANING FLUID oraz ABACOSUN - MELONOWY ŻEL POD PRYSZNIC

czwartek, 22 września 2011 35 komentarzy
ABACOSUN MELONOWY ŻEL POD PRYSZNIC

Żel jest tak dobry, że nie wiem od czego zacząć recenzję. Hm, może najpierw walory estetyczne- opakowanie to przezroczysta buteleczka, która kryje w sobie żel o dość gęstej konsystencji i o pięknym, zielono-wiosennym kolorze. Buteleczka jest bardzo praktyczna, idealnie mieści się w dłoni, nie wyślizguje się. Sam żel pachnie świeżo, orzeźwiająco- zapach nie jest ani za mocny ani za słaby. Zapach tak przypadł mi do gustu, że czasami wąchałam ten żel by tylko poprawić sobie humor :)
Produkt jest dość wydajny, bardzo dobrze się pieni i doskonale oczyszcza ciało pozostawiając miły dla nosa zapach, który nie gryzie się z perfumami ( przynajmniej z tymi, których ja używałam o zapachu grejfruta ). Dobrze nawilża, skóra po nim jest gładka i miła w dotyku. Kosmetyk wart polecenia.

250ml to koszt 19,50zł.



VIVEAN OCZYSZCZAJĄCY FLUID DO CERY TŁUSTEJ, TRĄDZIKOWEJ I MIESZANEJ

Pierwszy raz spotkałam się z fluidem do mycia twarzy. Do tej pory fluid był dla mnie pewnego rodzaju podkładem, a nie żelem do czyszczenia twarzy.
W tym kosmetyku zachwyciło mnie opakowanie- minimalistyczne, proste, takie czyste. Poręczne i wygodne w użyciu. Fluid jest bardzo delikatny, nie ściąga skóry, nie podrażnia jej, po umyciu pozostawia ją gładką i zmatowioną. I chyba tyle jeśli chodzi o plusy tego kosmetyku...
Fluid nie jest wydajny, nie pieni się ( należę do tych osób, które uważają "nie pieni się- nie czyści" ), jak dla mnie ma za rzadką konsystencję. Poza tym słabo oczyszcza- po umyciu twarzy przecierałam ją jeszcze wacikiem nasączonym tonikiem, który później był cały brudny...
Raczej nie zdecydowałabym się na kupno tego fluidu.

200ml kosztuje 37,00zł.


NOWA WSPÓŁPRACA- Barbra Cosmetics: COLOUR ALIKE


Otrzymałam dzisiaj do przetestowania lakier do paznokci z najnowszej kolekcji o uroczej nazwie koloru: Syrenka ( nie jest to żadne z tych widocznych na zdjęciu ). Kolor jest cudny, od razu skradł mi serce. Już niedługo recenzja !






35 komentarzy

  1. kojarzę tą pierwszą firmę. spotkałam se z nią na targach. też myślę, że mają dość dobre kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam jeszcze o fluidzie do mycia twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Melonowy <3 chyba aż pomyślę o jego zakupię.Ja już czuję jego zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, aż mam ochotę na melona, jak widzę ten żel pod prysznic. Bombowy! No i czekam na testy syrenki :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne lakiery, gratuluję współpracy :)!

    Obserwuję i serdecznie zapraszam na mojego bloga:
    www.arletaa91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Żel musi pięknie pachnieć, mam ostatnio bzika na melonowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zachęcające opakowanie.. lakiery fajne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. i tak wtedy się czułam! Zwłaszcza, że nie wiedziałam, że Przemek robi zdjęcie ;d

    piękne kolory lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. melonowe żel -musi mieć super zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żel musi być boski!!! Wspaniale wygląda:)
    super blog, obserwuje!!!:)
    pozdrawiam:*:*:*:*!!!
    i zapraszam do mnie

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    http://www.fashiondoll.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. fluid do mycia twarzy... hmm... ciekawe ^^

    właśnie odebrałam paczkę <3
    dzięęęękuję i całuję :D
    bluzeczka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy! Piękne kolory lakierów.
    A ten żel mnie zaciekawił, będę musiała prześledzić jego skład. Pewnie dostępny tylko w necie?

    OdpowiedzUsuń
  13. oo tym fluidem to mnie zaskoczyłaś! nie kojarzyłam nigdy fluidu z myciem twarzy. ciekawa sprawa :)
    masz plus za nazwę bloga :D mięta u mnie króluje :)
    pozdrawiam + obserwuję i zachęcam do tego samego :) dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  14. Nazwa syrenka mnie rozwaliła :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ten melonowy żel wygląda zachęcająco :))

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe lakiery ;>> jak i żel pod prysznic ;))

    ojj czmeu nie pasuje ;>?

    OdpowiedzUsuń
  17. Fluid oczyszczający? ;o no to ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  18. gdzie można kupić ten żel pod prysznic :)) ??

    Lakiery ładne, czekam na recenzję i fotki! :)

    Zapraszam do mnie : http://amethyst-pl.blogspot.com/

    P.S. dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  19. Melonowy żel zapowiada się świetnie, nie spotkałam się nigdy z żadnym z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  20. ooooj masakra.. nie lubie tych różnic kosmetycznych między osobami ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten żel do przyciąga samą buteleczką!Pozdrawiam Maorka

    OdpowiedzUsuń
  22. heh, nie wiem jak to sie dzieje :) jakos samoczynnie :P

    Prawda ze piekna piosenka? A teledysk po prostu moge go ogladac i ogladac :P

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam zapach melona:) piękny lakiery- jak przetestujesz to koniecznie napisz jak się sprawują:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne kolory lakierów!

    Zapraszam do mnie: www.vacuumshadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super blog!!!:)
    Dzieki za komentarz!;)

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Żel wygląda super, ale fluid mnie nie przekonuje.

    Bardzo fajny blog!

    Ja właśnie zaczynam blogowanie, zapraszam do mnie!

    http://longhairgirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. oj uwielbiam melony, więc muszę się skusić na ten żel :D

    obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję :)
    Ja się na to zbierałam około roku :D

    OdpowiedzUsuń

SZABLON BY: PANNA VEJJS.