Akcja zapuszczania włosów z Soveir

piątek, 10 lutego 2012 73 komentarze
Obecnie moje włosy mają ok.46cm
Chciałabym by moje włosy sięgały do połowy pleców. 
Do osiągnięcia tego celu brakuje mi mniej więcej 11cm

Dodatkowo chcę wzmocnić włosy i znaleźć magiczny środek, który HOP SIUP uniesie moje włosy od nasady, doda im objętości. Bo czasami są tak oklapniętę, że wyglądam jak ten fajny piesek z zwisającymi uszami:

Moja inspiracja i motywacja:
TRZYMAJCIE ZA MNIE KCIUKI !!

I na zakończenie notki moje dzisiejsze zakupy:)


73 komentarze

  1. Ciekawe zakupy :)
    3mam kciuki! :)
    Czytałam o tej szczotce, że można nią prostować włosy, wiesz coś o tym ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też chciałabym mieć takie włosy jak ta pani na zdjęciu... pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, też chciałabym mieć włosy jak ta z inspiracji... Niestety moje to zupełnie inny gatunek i takie nigdy nie będa, ale za Ciebie trzymam kciuki :) Oddałabym wszystko żeby były takie proste.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chcę takie długie włosy, długa droga przede mną - rok, może dwa! :/
    Poza tym, pianka z Venus to dziadostwo! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, jak u Ciebie to będzie wyglądało! :P Ale mnie nie polubiła! Szczypanie, czerwone krostki - skóra podrażniona. Nawet jej do końca nie zużyłam, może ze 3 razy tylko. Bo myślę sobie "może źle nakładam czy co?" - ale nie. Ciekawa jestem jak u Ciebie będzie się spisywać. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś Ty! Krótkie są, a jak wolną rosną.. ojajego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Swoją drogą, poleciłabyś mi jakieś pędzle do makijażu? :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki w zapuszczaniu włosów:)Ja zużyłam już 2 opakowania tej pianki i jak dla mnie jest całkiem ok.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam te perełki o zapachu róży i byłam zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za zapuszczanie włosów :)

    Fajne zakupy - miałam kiedyś perełki do kąpieli Wellness & Beauty passionsblume & aprikose - w kąpieli okazały się całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, no szkoda. Pomyślałam sobie, że może będę miała szczęście.. bo lubisz kosmetyki itd.:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja trzymam :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki!
    Też zapuszczam włosy ;P
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. 3mam kciuki ;D
    Ja też zapuszczam włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki ;].

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w zapuszczaniu włosów :) daj znać czy żel do nóg u Ciebie działa czy nie ;) bo ja to już sama nie wiem jak z nim jest u mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia!
    Sama próbuję zapuszczać, ale mam problem z wypadającymi włosami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie no, nawet tak nie pomyślałam! :D Potrzebuję pędzla do podkładu, pudru i cieni. :D To wszystko! :P

    OdpowiedzUsuń
  19. No okay, rozumiem! :) Ja właśnie mam już dość brudnych palców.

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia :) Ja miałam takie długie włosy prawie do pupy i były w kolorze ciemny blond, a teraz mam do łopatek i w kolorze jasny brąz :) Bez farbowania :D
    Ja maseczki raczej już nie kupię - zapach mnie pokonał, oczy łzawiły, a skórę miałam jakby pokrytą bazą silikonową. Może na mnie tak działa, a komuś innemu tyłek uratuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kupiłam tą sól w tym tygodniu - pięknie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. z czystym sumieniem ci polecam tą wazelinę, wybór jest,
    nie podziewałabym się, że ja będę chwalić wazelinę, ale nie dlatego, że ja otrzymałam w ramach współpracy, bo każda wazelina np. ziaji nie byłą zbytnio dobra, a te są smakowe i nie chemiczne, więc przyjemnie się je używa:)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zakupy, długie masz włosy i grube nie to co moje:(

    OdpowiedzUsuń
  24. Będę trzymać kciuki, żeby ładnie szło. :)
    Ja mam fajny środek, który moje włosy dobrze podnosi u nasady, ale niestety nie mogę podać nazwy, bo nie mam go przy sobie, a nazwy nie pamiętam (ale napiszę jeszcze)

    Dodaję Ci do Obserwowanych i będę śledzić postępy. Jeśli chodzi o włosy to uważam, że są mega ważne!!!

    Pozdrawiam,
    Cari

    OdpowiedzUsuń
  25. kochana, piękne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ponoć maseczka z czarnej rzepy też pomaga.
    Odkąd biorę Skrzypovitę jest lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. też mam takie przylizane włosy często :( dołuje mnie to, a tapir trzyma się krótko ;/ widzę, że mamy bardzo podobną długość włosów, ja swoich nie mierzyłam, ale z ciekawości to zrobię :) A zdjęcie fajne, ja mam mnóstwo takich na kompie, i dobijam się oglądając je :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Być może są czasem oklapnięte, ale za to dość gęste. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta motywacja oszałamia! A Twoje włosy też są baardzo ładne :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Oooo, ja mam prawie takie długie jak ta z tej inspiracji ;D
    Powodzenia, 3mam kciuki ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. oo, widać, że masz mocne i grube włosy:)
    świetne zakupy:))

    OdpowiedzUsuń
  32. trzymam kciuki:) sama zapuszczam i chciałabym mieć takie jak z tej fotki co Cię inspiruje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Też zapuszczam .Zapraszam do siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Trzymam kciuki!!! ja również zapuszczam. Mam identyczną szczotkę i sprawdza się doskonale :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. To miłego z Twojej strony,ale muszę powiedzieć...NIE!!! Moje maleństwo nie zniosłoby tęsknoty :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. właśnie mi też kiedyś to sprawiało problem i rozświetlające kosmetyki były nie dla mnie ;( co do zapuszczania to również mój cel i trzymam za Ciebie kciuki ;*
    a zakupy spore, czekam na recenzję ;) miałam piankę z Venus i strasznie mi wysuszała skórę na nogach ;( oby Tobie dobrze służyła

    OdpowiedzUsuń
  37. Buhahaha...!!! Chyba nie ma takiej drugiej osoby jak ja, co kocha zwierzęta nieco bardziej niż ludzi... ;-) NIGDY NIE ODDAM!

    OdpowiedzUsuń
  38. też zapuszczam :) na szczęście mi włosy stosunkowo szybko rosną i rok temu miałam takie do ucha a teraz są prawie do łopatek :D

    OdpowiedzUsuń
  39. 13 cm :) kosztują tylko 100 zł teraz, patrząc na te wszystkie inne deezee to myślę, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  40. wszystkim wam życzę powodzenia ♥
    a objętość, nakładaj odżywkę od połowy włosów gdyż to własnie ta część jest najbardziej zniszczona. włosy od nasady są mocne i znaczniej zdrowsze. tak jeszcze na marginesie powiem, ze masz przesuszone włosy, zastosuj coś nawilżającego ;) i podcinaj końcówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. no ja mam 188 w tych butach :p ale się nie przejmuję :D dla mnie ostatnio 10 cm obcas zaczął wydawać się okropnie niski i jakoś tak mało zgrabny... ale na co dzień wybieram raczej płaskie butki

    OdpowiedzUsuń
  42. zawsze balsamuje tym masełkiem z avonu, jednak nawet on mi wtedy nie pomógł ;( ale może po prostu na mnie tak działała.

    OdpowiedzUsuń
  43. i tak masz dobrze :) mój jest na płasko ode mnie niższy o 1 cm, ale już nie mam takich oporów, bo tragedią byłoby gdybym musiała zrezygnować przez niego z obcasów :D

    OdpowiedzUsuń
  44. fajne zakupy ;d mam takie same gumki, a co do włosów, ja mam długie i ścinam do ramion, mam dość moich długich !
    zapraszam do mnie :) !

    OdpowiedzUsuń
  45. mój żel do nóżek;D heh

    a do tej akcji też się przyłączyłam, fajny pomysł z tym^^

    OdpowiedzUsuń
  46. kokarda <3 co to za żel do stóp?

    OdpowiedzUsuń
  47. kochana a w ogóle mam włosy 46 cm (najdłuższe pasma) i stoję prosto a mi sięgają za łopatki, nie garb się!;D;D;D hehehe;D:*

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna inspiracja!
    Życzę powodzenia z zapuszczaniem! Będę trzymać kciuki, sama próbuję wrócić do moich 60-centymetrowych włosków... Coś mnie podkusiło kiedyś, żeby ściąć je na boba. Głupota :<
    Na oklapnięte włosy pomaga suszenie ich z głową w dół. Albo po umyciu wgniatanie pianki unoszącej włosy. Ew. specyfiku z got2be czy jakos tak

    OdpowiedzUsuń
  49. hehe mam dokaldnie ten sam problem ;)

    zycze Ci wytrwania w tym celu ;)) ja rowniez chce dojsc do dlugosci wlosu najnizszych zeber ;)) ale to mi brakuje duzo duzo wiecej :D

    OdpowiedzUsuń
  50. dla mnie też, ja mam obsesje na tym punkcie;D

    OdpowiedzUsuń
  51. Trzymam kciuki, polecam picie pokrzywy i łączę się w zapuszczaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  52. o jezu ! twoja inspiracja mnie zachwyciła !
    ostatnio wszędzie tyle o włosach... chyba trzeba sie w końcu nimi zająć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Inspiracja jest cudowna! :D
    Zakupy super :)
    Oczywiście trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetnie.!Tez chciałabym mieć takie długie włosy;D

    OdpowiedzUsuń
  55. trzymam kciuki, jeżeli jesteś dość zmotywowana to nie powinno być żadnych przeszkód i wszystko powinno Ci się udać

    btw masz piękne włosy, widać, że o nie dbasz :)

    OdpowiedzUsuń
  56. http://kosmetykidabur.pl/ :):):)

    OdpowiedzUsuń
  57. no okropny w smaku, wiem :(( ja jak mam w domu to popijam maślanką lub kefirem a jak nie to wlewam takiego zagęszczonego syropu/soku malinowego i trochę wody i to trochę zabija smak :D http://znam.to/userfiles/R/007/R007-1fe5678.jpg o tego typu, tylko ja mam z biedronki :P

    OdpowiedzUsuń
  58. fuj kobito nie przypominaj :D ja już dziś wypiłam dzienną dawkę i przez kolejne kilkanaście godzin nie chce o tym smaku nawet czytać! hehe z czasem sie przyzwyczaisz i bedzie mniej nie dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Powodzenia:)

    Zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  60. jakie ladniutkie wlosy!!! porownaj sobie moje zniszczone, a Twoje zdrowiutkie i proste :< juz pozyczam sobie to zdjecie i dodaje do naszego wspolnego celu ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Również zapuszczam włosy :D oby już jak najszybciej urosły.. :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. ja też zapuszczam włosy, pozdrawiam i 3mam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  63. wlasnie dodalam zdjecie Twoich wlosow do zakladki " Nasze wlosy" :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Też chciałabym mieć mega długie włosy ! zapuszczamy razem haha :) pozdrawiam !



    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. trzymam kciuki, jak ostatnio obcięłam włosy to potem miesiąc nie mogłam się z tym pogodzić, teraz staram się je rozpieszczać i po pół roku wróciły do swojej długości, a ponadto są dużo mocniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczęłam olejowanie, ale to niedawno. najpierw były witaminy - skrzyp i pokrzywa, potem dobry szampon (wprawdzie ze SLS, ale moim włosom na razie odpowiada :). oprócz tego prawie ich nie prostuję, zazwyczaj schną naturalnie, po każdym myciu odżywka, i staram się też zwłaszcza w zimie nosić je związane (zaplecione w warkocz ;). Może też je kiedyś pokażę, bo też zapuszczam :)

      Usuń
  66. Mam manie na punkcie moich włosów hehe. Też zapuszczam moje kłaczki i już nie mogę się doczekać. Włosy powinny tak przez rok urosnąć min. 12 centymetrów. Osobiście polecam olejowanie włosów indyjskimi specyfikami oraz maskę do włosów Wax Tertament ( włosy naprawdę szybciej rosną) no i oczywiście zdrowe odżywianie i tabletki.

    OdpowiedzUsuń

SZABLON BY: PANNA VEJJS.