19:09:00

TAG: Muszę to mieć

Do zabawy zaprosiła mnie Ejndzel , bardzo dziękuję:* i zapraszam do odwiedzania jej bloga:)
Zasady tagu:
1. Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady.
2. Zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy, które znajdują się na Twojej liście kosmetycznych zakupów. Wymień rzeczy, które zamierzasz kupić bądź te, które chciałabyś mieć.
3. Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych.
4. Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego kosmetyku.
5. Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek. 

1. Szczotka z naturalnym włosiem z dzika
Podobno robi z włosami cuda, chcę się o tym przekonać na swoich własnych:)

2. Olejek kokosowy
Przekonałam się do olejowania włosów, a o olejku kokosowym naczytałam się wiele dobrego, więc pora żebym i ja go wypróbowała.

3. Perfumy Coco Channel Mademoiselle
Kocham ten zapach!! Jest najpiękniejszy!!
By je mieć najpierw muszę obrabować bank :P

4. Spray termoochronny do włosów
Po każdym umyciu włosów prostuję je, ale do tej pory nie używałam żadnego specjalnego kosmetyku. Pora to zmienić.

5. Mokasyny
W sam raz na wiosnę:)

Do dalszej zabawy zapraszam wszystkie blogerki:D

47 komentarzy:

  1. coco <3
    może obrabujemy bank razem? żeby ją mieć nie widzę innego wyjścia :P

    OdpowiedzUsuń
  2. a co ta szczotka robi z tymi włosami?
    bo nie znam jej poczynań

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe ;)
    Też chciałabym ten perfum jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten tag :) Też rozglądam się za mokasynami ;) Te ze zdjęcia bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  5. O fenomenie szczotki z naturalnym włosiem też już słyszałam... pytałam o nią kilka razy i nie mogę spotkać:/ najlepsza jednak była mina ekspedientki z hurtowni z art. fryzjerskimi, kiedy o taką zapytałam... odpowiedź brzmiała: a to taka istnieje? :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie też muszę rozejrzeć się za jakimś cudownym olejkiem do włosów :>

    OdpowiedzUsuń
  7. no ja kupiłam za 17zł... ; / woah, chyba musze trafic na jakas promocje, ale i tak lepsze to niz go nie mieć w ogole, w koncu tak dlugo na niego polowałam!

    mam te perfumy Coco Chanel. Też z poczatku wydawały mi się obłędne, ale teraz nie robią na mnie specjalnego wrażenia, za to chcę kupić Florę Gucciego albo Body od Burberry... mam andzieje, ze juz niebawem...

    H.

    OdpowiedzUsuń
  8. też poluję an mokasyny ;D
    dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam jeszcze o tej szczotce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojjj to czas kupic wiecej buckow ! :)

    ta perufme ma moja mama wiec Cie zdecydowanie rozumiem ;) no i szczotka z wlosia naturlanego rowniez jej posuzkuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. też muszę się zaopatrzec w mokasyny na wiosne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam Vatikę! :) ale nie jestem jeszcze w stanie stwierdzić jakim darzę ją uczuciem :) a na dzika polowałam nieskutecznie i mam zwykłego plastika :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczota z dzika to chyba nowy hit, następczyni TT itd:D

    OdpowiedzUsuń
  14. perfumy Chanel pachną przepięknie! oczywiście ich nie mam, ale zdarzyło mi się gdzieś wąchnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  15. też myślę o mokasynach; pasują do wielu rzeczy i są hitem tej wiosny

    OdpowiedzUsuń
  16. O nie, a ja nie wąchałam nawet chanel! :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Vatika akurat może wysuszać włosy ze względu na zioła - polecam czysty olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Również planuję Vatikę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią wypróbowałabym na swoich włosach tą szczotkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam zamiar wyposażyć się w mokasyny - także witaj w klubie ;p

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. haha ;p to dobrze, że dociera do ludzi ;p
    a co do Twoich must have, to 1 i 2 zgadzam się i również pragnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. chanel-piekny i moj ulubiony zapach!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi jakoś mokasyny nieszczególnie się podobają, ale spray termoochronny tez by mi się przydał...No i dzikie ;) szczotki wymiatają oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również na temat olejku czytałam same super opinie i tak więc go zamówiłam, jednak zapach nie do końca mi przypasował.

    OdpowiedzUsuń
  25. Też rozglądam się za jakimiś mokasynami na wiosnę :))

    OdpowiedzUsuń
  26. mokasyny to idealny wybór na wiosnę!:) ja już swoje mam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ten olejek. Jest cudowny, a efekty zobaczysz już po pierwszym użyciu. Polecam go wszystkim moim koleżankom i one również podzielają moją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam szczotkę z włosiem dzika, jest bardzo fajna :) Również olej kokosowy jest na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też bardzo chcę tą szczotkę i olejek kokosowy. Czas zadbać o włosy :).

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczotka wygląda fajnie, ale nie lubię mokasyn ;>

    OdpowiedzUsuń
  31. ta szczotka mnie jakos odstrasza ^^ a mokasynki sa swietne:)

    OdpowiedzUsuń
  32. chanel w tym wydaniu to pierwsza klasa ! kiedyś sie dorobię tego flakonu !:)

    OdpowiedzUsuń
  33. hej odezwij się do mnie, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  34. Moja mama używa tych perfum i bardzo je oszczędza, zgadzam się, ze pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  35. takie perfumy też chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  36. tak tak dopiero teraz jestem
    to jest balsam do ciała,mango i jogurt, zapach cudny:)własnie dziś go próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  37. Też marzy mi sie taka szczotka.. Naczytałam się o niej tyle pozytywów, że powoli zaczynam mieć na je punkcie obsesję ^^

    OdpowiedzUsuń
  38. oj tak te perfumy są doskonałe :) dostałam kiedyś, ale psikam się nimi strasznie rzadko, żeby mi na dłużej starczyły :) okropnie mi ich szkoda :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam Coco Channel Mademoiselle od roku i używam tylko na specjalne okazje! Są nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń
  40. szczotka bardzo mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Chanel Mademoiselle- piękny zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam szczotkę z naturalnego włosia- u mnie się bardzo sprawdza!
    Moje włosy ciężko rozczesać a ona delikatnie sobie z nimi radzi.

    Dla porównania mam słynną szczotkę Tangle tezer i wg mnie nie radzi sobie rewelacyjnie. Bardzo szarpie

    OdpowiedzUsuń
  43. te perfumy kupiłam mojej mamie. są cudowne, ale trzeba uważać, żeby nie przesadzić, bo wtedy można się udusić;p ale ogólnie są piękne, świeże, bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Chciałam kupić szczotkę z dzika, jednak potrzebna mi jakaś składana wersja do torebki, bo nie chcę zniszczyć włosia:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger