Blogerski lakier od Wibo

czwartek, 16 maja 2013 48 komentarzy
Wibo Gel Like, Flirt

48 komentarzy

  1. Kolor jest rewelacyjny ale ja coś nie mogę się przekonać do tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja mam ten kolorek :) Ładnie kryje

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się takie wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, a co z kryciem, konsystencja... ? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. konsystencja gęsta i typowa dla większości lakierów, krycie świetne, bo wystarczy już jedna warstw:) mimo to zawsze maluję dwie warstwy, na zdjęciu też tak jest:)

      Usuń
  6. ładny kolor , dostrzegam leciutkie drobinki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam malować paznokcie, bez lakieru na nich czuję się co najmniej dziwnie ;)
    Tego lakieru jednak nie próbowałam...

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny kolorek! zapraszam do nas na nowe posty!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam swój z golden rose i jest super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam jeden z tych lakierów, ale z lenistwa nie zdążyłam go jeszcze użyc xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor :) Kocham róże, czerwienie i pomarańcze na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam ten lakier, muszę go w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny kolor! idealny na wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny jest ten lakier !

    rolki to na prawdę fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny kolorek, taki troszkę inny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor ciekawy ale nie na moje pazurki :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny jest ten lakier. Też go mam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny kolorek, choć ja nie przepadam za tak intensywnym różem na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładny :))
    http://vickyoxox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. jaki róż ponoć modny w tym sezonie

    OdpowiedzUsuń
  22. jako jedyny z tej serii mi spasował...

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny kolor :)

    http://oktawia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Też mam ten kolorek :) Lakier jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny kolorek, na lato w sam raz;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mam lakieru z tej serii, ale jak miałabym kupować to właśnie ten kolor. Jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  27. a nawet mam ten lakier! (jak pewnie 3/4 blogerek :D) i kolor jest cudoowny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kojarzy mi się trochę z termicznym BYS, niemalże identyczny róż w nim powstaje :)

    OdpowiedzUsuń

SZABLON BY: PANNA VEJJS.