Pastelowo i liliowo

piątek, 21 czerwca 2013 55 komentarzy
nr 38

55 komentarzy

  1. kocham te szerowkie pędzelki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek, strasznie mam ochotę na ten lakier tylko muszę pomyśleć nad kolorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi było bardzo ciężko zdecydować się na jeden kolor, dlatego w swojej kolekcji mam aż pięćP i chętnie kupiłabym jeszcze kilka:D

      Usuń
  3. śliczny kolor! chciałam ostatnio go kupić na stoisku gr ale nie było...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ♥ Masz przepiękną płytkę :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, oryginalny komplement-takiego jeszcze nigdy nie słyszałam:)

      Usuń
  5. Piękny kolorek. Mam podobny z Lovely, ale est "trudny" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolorek, jeszcze takiego nie mam

    OdpowiedzUsuń
  7. Troszkę podobny do tego, który mam, ale tu widzę, że jakość znacznie lepsza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor.. uwielbiam tę serię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten kolor i całkowicie mnie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wolę troszkę jaśniejszy fiolet, choć i ten prezentuje się ślicznie!
    Miałam ostatnio w ręku buteleczki tych lakierów, ale moja czerwona lampka powiedziała "dość", mrugając dość intensywnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjemny kolor, a takie pędzelki w lakierach uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten lakier i uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochałam się.

    masz piękne paznokcie a kolor jest powalający. Takie mleczne fiolety uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolorek, bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny ale nie skuszę się bo mam w tym odcieniu Barry M :) prawie identyczny

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne są te pastele z Golden Rose. Za każdym razem jak oglądam posty poświęcone tym kolorom mówię: "o, ten też chcę mieć" ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie piekny jasny jeans :) ze tak go nazwę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękny... <3 czemu ja nigdzie nie widzę produktów GR? :<

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki fantastyczny letni kolorek!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny kolor i piękny kształt paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Po prostu muszę go mieć !!!! Cudowny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudny jest ten kolorek! jak znajdę na 100% kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ten kolor bardzo przypadł mi do gustu ;)
    zazdroszczę, że to już koniec!

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajny kolorek, mam podobnego Essiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dlaczego ta seria musi mieć tyle świetnych kolorów, które mam ochotę przygarnąć? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale ładny kolorek :) Masz piękne paznokcie :*

    OdpowiedzUsuń
  27. jeeeej *_* jest prze-pięk-ny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Taki kolor pasowałby do mojej sukienki. Idealny.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny kolor, idealny na lato;)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo lubię tą serię lakierów, głównie ze względu na ich szeroki pędzelek ... śliczny ten fiolecik

    OdpowiedzUsuń
  31. No mio się też bardzo podoba kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  32. O jaaaaa, śliczny kolor! Strasznie mi się podoba <3 I masz super długość paznokci - nie za długie, ale i nie za krótkie! :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny kolor. W ogóle lubię tę serię GR:)

    OdpowiedzUsuń

SZABLON BY: PANNA VEJJS.