00:59:00

Styczeń na zdjęciach

SkyTower we Wrocławiu od środka | relaks z kobiecą prasą | kupony do Maca to złooo :P ale mają pyszną kawę, polecam Orange Mocha :) | przed babskim spotkaniem z przyjaciółką
 śniadanie z "Przyjaciółmi" | też czasami macie takie dni, które mogłybyście spędzić w pidżamie? | promocyjne zamówienie z Deni Carte | duuuża porcja warzyw i owoców- dlaczego sezon na mandarynki już się kończy :(?
 zima nie odpuszcza, lód jest praktycznie wszędzie | przygotowania do styczniowego denka | Herkules!- czy tylko ja kochałam się w głównym bohaterze :D ? | długo wyczekiwany kubek PnK :)
 ulubiona sałatka | książki, które bardzo chcę przeczytać | naprawa torebki | nowy rok to i nowy kalendarz
 przyznaję, nie mam już gdzie trzymać torebek :P | czas mnie nie oszczędza, od tego roku muszę już kupować kremy 25+...:P | dziecko bawi się odkurzaczem, a dorośli klockami :P | improwizacja kulinarna- zielony makaron, pierś z kurczaka, pomidor, papryka, jogurt naturalny, trochę przypraw i pyszny obiad gotowy :)
biedronkowy deser o smaku tiramisu- pycha! | czerwona herbatka na rozgrzanie | o przyjaźni, przełamywaniu barier, radości i odwadze do zmian- polecam przeczytać | nowa, bardzo letnia tapeta

50 komentarzy:

  1. Nabrałam ochoty na... kawę z McD :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam te piekielne zniżki do Maca :p Ale póki co walcze ze sobą, żeby nie skorzystać z nich :D Ale wyrzucić nie miałam serca, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszna sałatka mmmm i tiramisu ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam fajny obiad powiedz przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny przegląd :)
    Narobiłaś mi ochoty na sałatkę owocową :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miły miesiąc był u Ciebie! :) Widzę, że próbujesz przełamywać zimową aurę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Duża porcja warzyw i owoców bardzo do mnie przemawia! :D Mniam ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Truskawki o tej porze, mniammm:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam te zniżki do Maca ale na szczęście ostatnimi czasy mnie nie ciągnie do tego typu jedzenia ;)
    Aczkolwiek czasami mam takie okresy że muszę tam zajść na szejka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się, że kupony z MC to zło ;)
    Pyszne jedzonko i uroczy kubek z PnK :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale swietny mix! :)
    narobiłas mi smaka na salatkę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłaś we Wrocławiu i nie dałaś mi o tym znać? Ojjj, foch :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, ale ja nie wiedziałam, że jesteś z Wrocławia :( następnym razem będę pamiętać :):*

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. nie, ale odkąd otworzyli S8 do Wrocławia mam godzinkę drogi :)

      Usuń
  14. Taki talerz owocków chętnie bym schrupała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten deser z Biedronki mnie zaciekawił, aż mi ślinka poleciała
    uroczą masz pidżamkę:P
    śliczna torebka, kupiłam podobną, ale nie na/z łańcuszku

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty masz z torebkami, jak ja z książkami he he.

    OdpowiedzUsuń
  17. kupony na maca to straszliwe zło :D zrobiłaś mi smaka :D

    OdpowiedzUsuń
  18. zdjęcia świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ale bym truskawki zjadła! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. mniammmm owoce, sporo zdenkowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny mix, podoba mi się, zwłaszcza sałatki:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. szalony ten styczeń, szalony:)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam "Przyjaciół" :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nabrałam ochoty na sałatkę owocową :) Ja swoje denko też już zbieram, a zaintrygowało mnie deni carte- nigdy nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ile tu pyszności! Aż miło popatrzeć!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kojarzę to tiramisu z Biedry :D

    OdpowiedzUsuń
  27. super blog :-)
    zapraszam również na mojego bloga :-)

    www.kuchniaipodroze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. McD to zło, ale i tak mogłabym się tam stołować codziennie;P Muszę w końcu wypróbować szampon aloesowy Equilibra i mam mocne postanowienie, że nastąpi to już w lutym:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale zrobiłaś i ochotę na sałatkę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja na szczęście najbliższego Maca mam 20 kilometrów od domu, więc mnie nie kusi;) Ciekawi mnie jednak Twój spontaniczny obiad, bo wygląda smacznie, a kolorowego makaronu jeszcze nie jadłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. hehehe, też ostatnio Herkulesa oglądałam :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Narobiłaś mi smaka tymi owocami :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pozytywny mix zdjęć :)) bardzo lubię tego typu posty :)

    Jeju moje denko też czeka na opublikowanie ...

    OdpowiedzUsuń
  34. Sałatkę i makaron z chęcią bym zjadła! Deser tiramisu również, muszę koniecznie spróbować :-) A "Zaklinacz czasu" bardzo chciałabym przeczytać, więc jestem ciekawa czy warto po nią sięgnąć :-) A koszula jeansowa bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Też lubię kawę z McD :) Poza tym "Przyjaciele", talerz owoców, sałatki :) A taki deser jak z Biedronki miałam z Lidla o smaku truskawkowym, pyszny był :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Mniam...mandarynki :D i u mnie tyż zima, ale jeszcze nie tak sroga, więc jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kupony z Maca mają nade mną władzę niestety :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Daj znać jak się spisują te kosmetyki z Deni Carte, bo niezbyt o nich pochlebne opinie czytałam w internecie. Jestem ciekawa Twojej opinii:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. a ja nabrałam ochoty na tą sałatkę ze zdjęcia ajjjj i chyba jutro zrobię:D:))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger