Jesienny fiolet

środa, 26 listopada 2014 62 komentarze
Golden Rose, Rich Color, nr 104

62 komentarze

  1. przyznam się, że jeszcze tej jesieni nie miałam takiego fioletu na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jak najbardziej w moim stylu. Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię lakiery z Golden Rose, chociaż przypomniałam sobie o nich całkiem niedawno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolorek. Gdzie można kupić te lakiery ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je kupuję na stoiskach Golden Rose w galeriach handlowych, ale można je też zamówić w sklepie internetowym producenta :)

      Usuń
  5. O a z Goldena tego lakieru nie widziałam , pięknie wygląda lecz lubię bardziej śliwkowe ciemniejsze kolory : )

    Chciałam zaprosić cię na mój nowy blog : http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/ Jeżeli mnie nie pamiętasz byłam stąd : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ : )

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolorek, ostatnio w Golden Rose skusił mnie lakier z satynowym wykończeniem, zobaczymy jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolor ;) mi w mojej kolekcji brakuje właśnie fioletu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny :) Lubię fioleciki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny fiolecik;) Lubię te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te lakiery! Maja cudne kolory i świetną trwałość! Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy kolorek, lakiery z GR należą do moich ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek śliczny, dawno nie nosiłam fioletów

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kolorek. W sam raz na ten sezon :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolorek, gdzie można kupić ich lakiery ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny zgaszony odcień fioletu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię fiolet ale wolę jednak trochę ciemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny fioletowy kolorek-podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Golden Rose ma świetne lakiery ostatnio dużo jest brokatowych i matowych :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj taj typowo jesienny, smutny kolor, dodałabym jakieś weselsze barwy ;)
    Zapraszam do siebie na wesołe sówki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny fiolecik, jeszcze nie miałam takiego.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor! Kiedyś używałam lakierów z GR i zawsze byłam zawiedziona, jakoś nie podchodzą mi one.

    Zapraszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo mi sie podoba ten kolor ;)!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny, jeszcze jesienny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny, zgaszony, jesienny kolor :) Sama chętnie sięgam po podobne w trakcie jesiennych dni. Śliczny kształt paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta seria (z płaskim pędzelkiem) z Golden Rose ma naprawdę ciekawe lakiery i kolory.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zachwycający odcień fioletu! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię lakiery z GR! :-) Ten tez jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesienny i piękny :) Masz bardzo ładny kształt paznokci, który świetnie prezentuje się z takimi odcieniami!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładniutki kolorek ;) oryginalny odcień fioletu. Lubię lakiery GR z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  30. jaki piekny odcien fioletu... zdecydowanie musze kupic go mojej mamie- uwielbia takie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam lakiery z tej serii ;) piękny fiolet ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale on ładny, taki przygaszony i rozbielony, no super ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Great purple color :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny kolorek, ostatnio kupiłam bardzo podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Taki zgaszony fiolet, uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam fiolet na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Całkiem ładny, ale ja jakoś nie mogę się przekonać do fioletu.

    OdpowiedzUsuń
  38. Za fioletami ogólnie nie przepadam, ale ten mi się nawet podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne pazurki i kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń

SZABLON BY: PANNA VEJJS.