06:47:00

Na wesoło o MintElegance, część II

Ostatni tego typu wpis ( dla przypomnienia ten tutaj ) bardzo Wam się spodobał, dlatego mam dziś dla Was drugą jego część, być może nie ostatnią, bo Internet to niekończące się źródło śmiesznych obrazków opisujących autorkę tego bloga :P
 i tak każdego dnia...
i weź się tu kobieto nie zdenerwuj
 ...bo podobno jest strasznie niesmaczna :P
 eh, te moje egzystencjalne problemy :P
 nawet nie wiem jak to skomentować... why?!
 to samo tyczy się bloga, instagrama, itp. itd. :P ale nikt tego u mnie w domu nie rozumie :P
 dlatego już nie oglądam tej bajki :P
magia, po prostu magia...
 a on jeszcze tego nie wie :P
 robiłeś? ja nadal tak robię :P
 ja też robię taką minę na słowo 'jedzenie' :P
 dokładnie tak
 uświadomił mi to dopiero narzeczony...
no właśnie!

51 komentarzy:

  1. hahah z tym jedzeniem mam tak samo:D ale przy malowaniu rzęs mam usta zamknięte;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Uśmiałam się :-) nie ma to jak duża dawka humoru w sobotni poranek :-) a wszystko takie życiowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahah dobre. I tak podobne do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha :D uśmiałam się :D Cała prawda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. heheheh wiele obrazków pasuje także do mnie :D Lubię takie śmieszne posty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha uwielbiam, takie prawdziwe ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihi, taaaa :D moja rodzina też nie rozumie, że "ogarniam social media" :D a rzęsy akurat maluję z zamkniętymi ustami :D żoną już jestem i gotuję właśnie na takim poziomie :P mąż na szczęście lepiej :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha ha dieta, dobre, dobre. Ależ mi poprawiłaś humor!

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo bardzo zabawne, można poprawić sobie humor, mój brzuch wygląda najgorzej gdy leżę na boku. o dietach też słyszałam co nieco ale z pewnością nie są smaczne :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Moi rodzice też nie rozumieją ogarniania social mediów :P
    Ale już zaczynają to powoli akceptować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha mi z tuszem uświadomił brat. Maluję się, a on stoi i się na mnie lampi ;p To zmierzyłam go wzrokiem na co on zapytał: Po co kobiety otwierają usta? :D hahahahah Przecież wiadomo, że trzeba naciągnąć skórę do pomalowania dolnych rzęs - heloł! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha, nieźle się uśmiałam. :D Zwłaszcza z ostatniego.

    OdpowiedzUsuń
  13. hahaha, w sumie wszystko do siebie też bym dopasowała. Szczególnie z tym, że jak się chce gdzieś wyjść to nie można ładnie wyglądać, a w domu to aż miło na siebie spojrzeć, szkoda, tylko, że gdy nikt nie widzi :D No ostatnie jedynie mnie nie dotyczy, bo sprzątać lubię i robię to co chwile :D

    OdpowiedzUsuń
  14. "Gdy będę żoną... a on tego jeszcze nie wie" :D :D :D :D :D Najlepsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hah z tym brzuchem mam identycznie :D i ze wstawaniem na siku :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie zwracałam uwagi na usta przy malowaniu rzęs :D

    OdpowiedzUsuń
  17. hahaha też wciąż maluję twarze w gazetach.. w ogóle dużo dotyczy też mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj też tak mam często z włosami. Układają się jak ja tego nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poprawiłaś mi nastrój, haha. :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj z wieloma rzeczami mam podobnie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ohh jakie to w większości prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. haha, mega się uśmiałam! standardowe jest u mnie to z pójściem do łazienki :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta seria jest naprawdę super. Czekam na kolejną. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też nie jadłem diety zycie jest za krótkie :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedy stoję, kiedy siedzę, heheh oj chyba każdy to zna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tego mi było trzeba w ten deszczowy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  27. heheeh :D jakbym widziała siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiele z nich u mnie także się zgadza :D Uwielbiam takie obrazki, a mój chłopak często mi je podsyła i mowi że to o mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnie najlepsze :) Ze wszystkimi się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. pod większością i ja mogę się podpisać obiema rękami ;) a to z kurczakiem koniecznie muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. hahaha podpisuję się dosłownie pod każdym obrazkiem! ja raz zrobiłam eksperyment, malowałam rzęsy z otwartymi ustami a potem z zamkniętymi. I wtedy, kiedy malowałam je z otwartymi ustami, wyglądały o wiele lepiej! :D to magia :D

    OdpowiedzUsuń
  32. True story!!! Większość sprawdza się i u nas xD

    OdpowiedzUsuń
  33. Hahaha uwielbiam <3 Proszę o więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie, nie, nie... ten pierwszy jest zdecydowanie o mnie... dlaczego ja jeszcze tutaj siedzę?!

    OdpowiedzUsuń
  35. Dobre...a jakie prawdziwe :D chcę więcej takich postów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiele z tych obrazków opisuje również mnie :D Gotowanie to dla mnie czarna magia :D

    OdpowiedzUsuń
  37. haha jakie to wszystko życiowe:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Też mam taką minę na słowo jedzenie :D nikt u mnie też nie ogarnia tego że Ja tylko przeglądam social media :p dieta nie jest dla mnie :p a to ostatnie tak bardzo pasuje do ostatnich dni :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Poproszę częściej takie posty :D Czysta prawda :D

    OdpowiedzUsuń
  40. haha fajne te obrazki, zdecydowanie częściej dodawaj takie posty :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Haha ale się uśmiałam:)
    uwielbiam takie obrazki:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dla odmiany bardzo śmieszny post oglądnęłam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. hahahha boskie :D i ja też robię taką minę na słowo "jedzenie" :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger