07:15:00

Recenzja: Organiczny peeling kokosowy z wiórkami kokosowymi, Nacomi

Obietnice producenta:
Produkowany przez Nacomi organiczny peeling do ciała jest w 100% ekologicznym produktem. Nasz kokosowy peeling stworzony został z nierafinowanego olejku kokosowego.
Jeśli chcemy by skóra była odżywiona i nawilżona podczas peelingu to nasz produkt jest idealnym wyborem. Peeling naturalny Nacomi posiada Ecocert czyli jest w pełni ekologiczny i nierafinowany. Regularne złuszczanie naskórka jest bardzo ważne w codziennym dbaniu o nasze ciało i skórę, co więcej dzięki organicznemu peelingowi Nacomi na skórze pozostaje delikatna powłoczka, dzięki której nie jest konieczne stosowanie dodatkowego balsamu. Jeśli jesteśmy miłośnikami kokosowego zapachu to będziemy zachwyceni.
W pełni ekologiczny, organiczny i wskazany dla miłośników 100% natury.

150 ml słoiczek kosztuje 23,00 zł w tym sklepie internetowym
Moim zdaniem:
Z marką Nacomi pierwszy raz spotkałam się w maju zeszłego roku i totalnie oszalałam na punkcie jej produktów! W tym roku również mam przyjemność rozkoszować się ich kosmetykami, w których nie znajdzie się emulgatorów, parabenów, sls czy mineralnych olejów. Z całej gromadki, którą otrzymałam w lipcu, na pierwszy ogień poszedł kokosowy peeling z wiórkami kokosowymi, na recenzję którego serdecznie Was zapraszam :)
Niewielkich gabarytów plastikowy słoiczek, zakręcany na aluminiowe wieczko, skrywa w sobie 150 g mocno zbitego, cukrowego peelingu o zniewalającym aromacie kokosowych ciasteczek- jednym słowem, zapach palce lizać! 
Skoro jest to kosmetyk w 100% naturalny, to zapewne ciekawi Was jego skład. A więc tak, na pierwszym miejscu mamy trzcinowy cukier, tuż za nim organiczny i nierafinowany olej kokosowy oraz olej ze słodkich migdałów. Skład zamykają wiórki kokosowe oraz estrowa forma witaminy E, dopuszczona do użycia w kosmetykach naturalnych. 
Świetny skład peelingu, przedkłada się na jego fantastyczne działanie. Przede wszystkim spełnia swoje podstawowe zadanie: jest dość mocnym zdzierakiem, więc bardzo dobrze radzi sobie ze złuszczaniem martwego naskórka. Dzięki zawartym olejkom, po spłukaniu skóra jest naoliwiona, otoczona subtelną warstewką, która po kilku chwilach znika, pozostawiając idealnie gładką, nawilżoną i pełną blasku skórę. Używając tego peelingu, mogę zapomnieć o balsamie do ciała, bo on odwala całą robotę, takie dwa w jednym ;) Skóra jest odpowiednio odżywiona, zadbana, jednym słowem rozpieszczona do granic możliwości. 
Choćbym nie wiem jak bardzo się starała, to nie dostrzegam w tym peelingu żadnych mankamentów. Może z wyjątkiem jednego- zdecydowanie za szybko się skończył!

55 komentarzy:

  1. Nie jestem do końca pewna czy lubię tak tłuste peelingi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa propozycja peelingu z samymi zaletami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystko co kokosowe :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go na oku:) z Nacomi mam dwie rzeczy, ale obie na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie peelingi po których nie trzeba się balsamować, ten to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykle kuszący ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham kosmetyki kokosowe ! musi pachnieć obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie miałam niczego kokosowego i stęskniłam się za tym zapachem, ten peeling jest bardzo zachęcający:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jestem ogromną miłośniczką tego zapachu i chyba nie przejdę obojętnie obok niego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znoszę zapachu kokosu, więc to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja teraz uzywam wisniowego peelingu z farmony i bardzo chwale:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazwyczaj robię peeleng z fusów kawy ale ten bym chętnie przygarnęła;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kokosowe kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie kosmetyki Nacomi, ale kokosowego peelingu jeszcze nie mialam. musi pachniec oblednie

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie jest tak ze wszystkimi peelingami - za szybko się kończą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. też miałam na niego ochotę ale w końcu się nie zdecydowałam :)
    poznałam ich peelingi cukrowe w ubiegłym roku - malinowy mnie zauroczył!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię takie naturalne peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam kokosa, więc i pewnie z tym peelingiem bym się polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czuję się nim oczarowana, z resztą jak nie jednym produktem tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda i brzmi świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna konsystencja no i skład kuszący.Ciekawa jestem zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj narobiłaś mi na niego ochoty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię kokosowe kosmetyki. Tej marki akurat nie znam ale dobrze wiedzieć że chwalisz.
    Pozdrawiam i zapraszam na nową recenzję

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurcze! Koko i wiórki? no to są zdecydowanie nasze gusta :D

    OdpowiedzUsuń
  25. To jest jedyny minus świetnych kosmetyków, hehe :))

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie, że się sprawdził, ale zapachu chyba bym nie zniosła;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam produkty tej marki :) kocham wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. To na pewno świetny peeling, chociaż obiecałam sobie, że tylko domowe peelingi stosuję, więc pewnie go nie kupię :-/

    OdpowiedzUsuń
  29. Też bardzo lubię kosmetyki nacomi, są świetnej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Myślę że przypadłby mi do gustu :)Zapach na bank!

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę wypróbować kosmetyki Nacomi, często je widzę, ale nigdy nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie wypróbowałabym ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chcę ten peeling ! nie dość, że kokosowy, to na cukrze, bez parafiny, jak dla mnie ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja to kupię wszystko co kokosowe więc peeling zdecydowanie stworzony dla mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Też bardzo lubię takie peelingi, musi wspaniale pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kokosa to zdecydowanie nie mój zapach, ale uwielbiam peelingi cukrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie wiedziałam, że mają taki. Idealny dla mnie! :) Zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. normalnie mój zapach,muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  39. o jak kokosik i piling to chcę:D

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie przepadam za kokosem, ale peeling wygląda naprawdę obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam zapach kokosu więc na pewno się skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Wygląda na peeling idealny!:)

    OdpowiedzUsuń
  43. OO przydałby mi się, ależ kusi :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Używałam i u mnie sprawdził się super. ;) A poza tym kocham kokos, więc nie mogłam nie przetestować tego produktu ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger