7 kosmetyków do makijażu wartych polecenia za mniej więcej 10 zł

wtorek, 27 września 2016 79 komentarzy
O większości kosmetyków, które zobaczycie dziś w poście, napisałam już wcześniej pojedyncze recenzje. Spodobała mi się jednak seria zbiorczych wpisów o produktach, które nie są drogie, ale bardzo dobre i które sobie zachwalacie. Pomyślałam, że sama też stworzę jeden lub dwa podobne posty i tak oto dziś zapraszam Was na wpis o siedmiu wspaniałych, czyli o kosmetykach do makijażu, których cena często nie przekracza 10,00 zł, a które bardzo lubię i uważam, że każda z nas powinna je mieć chociaż raz w swojej kosmetyczce :)
Zaczniemy od makijażu ust i królującej w moich zbiorach marce Golden Rose. Pierwszym z produktów jest Matte Lipstick Crayon, czyli matowa kredka, którą posiadam w dwóch odcieniach: nr 13 i nr 18. Kredkę polubiłam za aksamitno- kremową konsystencję, łatwy sposób aplikacji, matowo- satynowe wykończenie, a także świetną trwałość. Drugim produktem jest konturówka Dream Lips Lipliner w cielistym kolorze, która służy mi głównie do zaakcentowania górnej wargi i delikatnego rozświetlenia makijażu ust. Używam jej także do obrysowania konturu ust przed nałożeniem matowej pomadki, swoją drogą też z Golden Rose :P Kredka ma przyjemną konsystencję, jest miękka, gładko sunie po ustach i nie rozmazuje się. 
W tuszowaniu niedoskonałości niezastąpionym i niedrogim kosmetykiem jest Camouflage Catrice. Występuje w dwóch wersjach, płynnej i widocznej na zdjęciu, kremowej. Posiadam obie i obie uważam, że bardzo dobre. Kamuflaż świetnie zakrywa wszelkie wypryski i przebarwienia. Ładnie stapia się ze skórą, a utrwalony i przypudrowany, zostaje na swoim miejscu, skrzętnie ukrywając to i owo. Fajnie współpracuje z innymi kosmetykami, w tym z rozświetlaczem Gold Highlighter Lovely, który w ostatnim czasie aplikuję częściej pod łuk brwiowy niż na kości policzkowe ;) Rozświetlacz jest dobrze napigmentowany, już jedna jego warstwa tworzy ładną poświatę, dzięki czemu skóra nabiera świeższego, zdrowszego wyglądu. 
Na koniec zostawiłam kosmetyki do makijażu oczu i jeszcze jeden do ust :P Zacznijmy od niego, czyli od błyszczyka Glam Wear Nude Bell. Błyszczyk ma bardzo gęstą, kremową i lepką konsystencję. Owa lepkość znika po nałożeniu na usta. Błyszczyk pokrywa usta subtelnym kolorem, który pięknie odbija światło i podkreśla wargi. Dodatkowo przyjemnie nawilża i odżywia usta, dzięki czemu są gładkie i miękkie. Wiecie już dlaczego wart jest polecenia, pora więc zareklamować ostatnie dwa produktu. Pierwszym z nich jest mój ulubiony tusz do rzęs, który nawet bez promocji kosztuje mniej niż 10,00 zł, czyli Curling Pump Up Lovely, który, jak wynika z moich obserwacji, w blogosferze zdobył już miano kultowego. Pięknie rozczesuje rzęsy, podkręca, wydłuża i sprawia, że spojrzenie spod takiej firanki rzęs jest bardziej zalotne ;) Ostatnim produktem w dzisiejszym zestawieniu jest, niedawno przeze mnie odkryty, brązowy żel stylizujący do brwi Eyebrow Stylist Wibo. Żel ten pomaga mi utrzymać moje niesforne brwi w ryzach, ładnie je rozczesując, nadając im odpowiedni kształt i podbijając ich naturalny kolor. 
Nawet nie pytam czy znacie te kosmetyki, bo domyślam się, że tak :) 
Zapytam Was za to czy dodałybyście do nich jeszcze jakiś :)?

79 komentarzy

  1. Zaciekawiła mnie zwłaszcza kredka Matte Lipstick Crayon.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten rozświetlacz z lovely jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Matowych kredek jestem bardzo ciekawa ;) nigdy ich jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. no ja też ale potem rzęsy mi uciekały przezeń

      Usuń
  5. żel wibo, tusz lovely, korektor catrice i pomadka GR znam i wszystkie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozświetlacz Wibo, kredki z Golden Rose i kamuflaż Catrice to też moje ulubione tanie hity :) Reszty produktów nie znam, ale o tuszu Lovely słyszałam wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam prawie wszystkie i uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa błyszczyku. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam mam i cenię sobie kamuflaż Catrice, a także rozświetlacz Lovely. Matowa kredka GR - to zależy jaki kolor, klasyczna czerwień okazała się strasznym niewypałem... (przynajmniej na mnie). Tusze do rzęs to nieliczne kosmetyki, z którymi raczej nie eksperymentuję, więc tego nie spradzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciągle wracam do tuszu Lovely i nie mogę się nadziwić, że daje u mnie dużo lepszy efekt, niż niejeden L'Oreal ;) Zgadzam się, że jest to tusz kultowy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam tusz, żel do brwi z wibo mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kredki z Golden Rose bardzo lubię. A ostatnio kupiłam ten korektor z Catrice i jestem ciekawa jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ochotę na te kredki z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Maskarę Pump up uwielbiam, a na żel Wibo mam ochotę i pewnie się skuszę podczas tych promocji w Rossmannie. Rozświetlacz Lovely także trochę kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  15. dodałabym bazę pod cienie Ingrid, róże i matowe pomadki w płynie Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieni nie używam, więc bazy nie sprawdzę, ale będę o niej pamiętać, gdyby ktoś mnie pytał o jakąś;)

      Usuń
  16. Fajny i ciekawy post, zwłaszcza przez promocją w Rossmannie. ;) Może się na coś skuszę z Twojej listy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno coś kupię podczas promocji w Rossmannie z tych kosmetyków;) ot tak, na zapas :P

      Usuń
    2. A propo pierwszy raz jest taka sytuacja, że promocja w Rossmannie a ja mam zaskórniaki na kosmetyki :D
      Kochana, paczuszka do Ciebie pewna idzie :*

      Usuń
    3. ja nie mam, bo wydałam na wesele, ale niewielkie zakupy i tak planuję zrobić :D
      ojej :D:*

      Usuń
  17. tusz Curling Pump Up Lovely jest niesamowity, ta szczotka robi cuda z rzęsami

    OdpowiedzUsuń
  18. Kamuflaż z Catrice jest całkiem dobrym produktem :) Na najbliższej promocji w Rossmannie muszę w końcu kupić ten rozświetlacz z Lovely :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam je tylko z blogów ;D ale chciałabym wypróbować matową kredkę, kamuflaż i tusz do rzęs

    OdpowiedzUsuń
  20. chętnie skusiłabym się na żel do brwi, bo nie znam go ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam je wszystkie i uwielbiam. Co dodać... chyba drogeryjnego to już nic więcej, ewentualnie pomadki z Makeup Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam jedynie dwóch pierwszych produktów do ust, a reszta jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Uzywam kamuflażu Catrice w płynie i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Żel do brwi Wibo mam i bardzo lubię, natomiast maskara spowodowała u mnie wypadanie rzęs. Dla mnie najlepszym tanim tuszem jest Wibo Growing Lashes - jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tusz Pump Up i kredki matowe GR też bardzo sobie chwalę. Po konturówkę Dream Lips muszę sięgnąć, jestem bardzo ciekawa czy pokona moje ulubione Essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja muszę wypróbować konturówki essence, bo wiele dobrego o nich czytałam:)

      Usuń
  26. lubię te kredki-pomadki GR :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tusz Lovely jest rewelacyjny ;) Juz trochę taki kultowy nawet ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie akurat tusz lovely okazał się całkowitą klapą :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Większą połowę mam/miałam :) Tego rozświetlacza z Lovely nie miałam, ale mam też z tych tańszych My Secret Face Illuminator i też polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Znam praktycznie wszystkie produkty, oprócz błyszczyku z Bell i bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  31. rozświetlacz z lovely (ale wersja silver) to mój ulubieniec! :)
    muszę się baczniej przyjrzeć temu kamuflażowi z catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Posiadam chyba wszystkie te kosmetyki, faktycznie są rewelacyjne ;d

    OdpowiedzUsuń
  33. Od dłuższego czasu mam ochotę na te kredki z GR ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pomadi GR sa swietne, ale ale ja kupilam je ostatnio za 12 zl ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam korektor Catrice i póki co lepszego nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zastanawiałam się ostatnio nad tym czymś do brwi ;-) A po Twojej opinii raczej się skuszę!
    Rozświetlacz też super! Chyba mogłabym zamieszkać w drogerii :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Golden Rose i Catrice lubię tak bardzo, że sama polecam w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  38. O ile pomadki w kredce GR i kamuflaż z Catrice uwielbiam, tak maskara z Lovely kompletnie mnie rozczarowała.
    Dodałabym jeszcze kredkę do brwi z Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Poza kamuflażem, żelem do brwi i konturówką GR polecam wszystko, reszty nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Miałam ten korektor z catris i także go polecam tak jak tusz i kredkę do ust z GR ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. pomadki z golden rose to najlepsze pomadki !
    Mogłabys u mnie poklikać ? https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris

    All entries will receive a corresponding Awards has your blog

    OdpowiedzUsuń
  43. Mamy już bardzo dobry kamuflaż ale jak nam się skończy to kupimy wreszcie ten :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kamuflaż Catrice i rozświetlacz Lovely należą do grona moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten tusz, rozświetlacz i korektor to moi ulubieńcy <3

    OdpowiedzUsuń
  46. O tej maskarze czytałam już wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Część przedstawionych produktów przewinęła się przez nasze kosmetyczki i przypadła nam do gustu. Żel do brwi fajnie rozczesuje i barwi brwi, a przy tym jego odcień jest chłodny bez rudych tonów. Tusz do rzęs również całkiem dobrze się sprawdzał, ale mam wrażenie, że dość szybko zaczął wysychać w opakowaniu i pozostawiać grudki na rzęsach. Natomiast do kamuflażu często wracałyśmy bo bardzo dobrze zakrywa wszelkie zmiany skórne i nie ściera się. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kredki z GR są świetne :D używam ich i za tą kwotę jakość jest na prawdę fajna i godna polecenia :) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  49. Kamuflaż z catrice mam i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Osobiście znam tylko kamuflaż. A o tym tuszu Lovely słyszałam wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  51. lubię maskary Lovely choć tej konkretnej nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. poza rozświetlaczem z Lovely nie mialam nic xD a te goldern Rose to chodzą za mn a już parę miesięcy conajmniej ;o

    OdpowiedzUsuń
  53. Pokazujesz same perełki, które sama uwielbiam :) Na promocji w Rossmanie muszę zaopatrzyć się znowu w rozświetlacz z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Maskara z Lovely za te pieniądze jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Z tego zestawu znam tylko żółty tusz do rzęs, pozostała szóstka to dla mnie nowość. Ale chętnie wypróbuję, zwłaszcza kosmetyki z Golden Rose, na które czaję się już od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  56. Kamuflaż mnie zaciekawił nie miałam okazji go jeszcze używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja za tym tuszem nie przepadam, ale za rozświetlaczwem już tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Uwielbiam produkty do ust GR :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam tusz Lovley! Jest genialny i zawsze do niego wracam. Żaden tusz nie rozczesuje tak cudownie rzęs.
    Rozświetlacz też nie jest zły, a jeśli chodzi o kamuflaż Catrice to wole ten w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Golden Rose Matte Lipstick Crayon i Dream Lips Lipliner to również moje hity! Chociaż nie miałam nigdy cielistej konturówki, muszę spróbować, bo uwielbiam takie akcentujące triki przy makijażu ust!

    OdpowiedzUsuń

SZABLON BY: PANNA VEJJS.