06:54:00

Nowości kosmetyczne we wrześniu

Czas zawsze pędzi jak szalony, ale w ostatnim czasie zjawisko to nabrało kosmicznej prędkości! Praca, nadgodziny i urządzanie mieszkania całkowicie pochłaniają mój czas i uwagę, czasami aż nie wiem w co ręce mam włożyć, dlatego też ostatnio zaniedbuję nieco bloga, ale o tym już Wam chyba wspominałam... ;) Za to aktywnie działam na Instagramie, gdzie serdecznie Was zapraszam :) Udało mi się jednak wykaraskać wolniejszą chwilę i przygotować post z nowościami kosmetycznymi września. Nie jest tego za dużo, ale wiem, że bardzo lubicie tego typu wpisy :)
W kwietniu 2018 roku ma odbyć się kolejna edycja Konferencji Meet Beauty, na którą mam nadzieję uda mi się wybrać :) Organizatorzy zrobili mi przesympatyczną niespodziankę wysyłając zaproszenie na wydarzenie oraz drobny upominek kosmetyczny, w którym znalazły się produkty Dove: antyperspirant, pianka pod prysznic oraz szampon. 
W ramach Wielkiej Akcji Testowania na portalu Uroda i Zdrowie testuje na własnej skórze kompleksową kurację do pielęgnacji twarzy Curatio, w skład której wchodzą: żel pozabiegowy kojąco- łagodzący, mocno odżywczy krem, peeling oraz krem nawilżający. Cała seria zdobyła wyróżnienie Qultowego Kosmetyku 2017, a jak się u mnie sprawdziła przekonacie się już w tym tygodniu.
Swego czasu marka Claresa zrobiła promocję na swoje lakiery hybrydowe, które można była kupić w zestawach po 3 sztuki za 30,00 zł. Oczywiście nie mogłam odpuścić sobie takiej okazji i zamówiłam aż dwa takie zestawy :D Promocja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, więc na swoją przesyłkę musiałam trochę poczekać, do czego rękę przyłożył też kurier, który nikogo nie zastając w domu nie pomyślał, aby zostawić awizo lub paczkę u sąsiadów, którzy nigdy nie mieli problemów z odbieraniem za mnie paczki, ani tym bardziej, aby do mnie zadzwonić... W całej tej sytuacji marka zaplusowała tym, że skontaktowała się ze mną i wysłała lakiery ponownie na swój koszt :) Ale musiałam na nie czekać aż DWA miesiące! Udało mi się też nawiązać współpracę z marką, w ramach której dostałam bazę, top, cleaner, remover oraz dwa kolorowe lakiery. Manicure, który zmalowałam otrzymanymi hybrydami pokazałam Wam już na Instagramie :)
W ostatnich dniach miesiąca przyszła do mnie paczuszka z cieniami do brwi marki NowBrow, którą znajdziecie w Manufakturze oraz w Galerii Łódzkiej. Do testów otrzymałam aż pięć odcieni produktu. Obstawiam, że w październiku pojawi się ich recenzja.
Kolejne nowości przywędrowały do mnie w Shiny Box'ie "Beauty School", w którym tym razem były takie kosmetyki, jak: shimmer roll, paletka do konturowania, lakier do paznokci, mydło do rąk, maska do włosów, baza po cienie, cień do powiek oraz próbka kuracji do ciała. O swoich wrażeniach z wrześniowego pudełka pisałam w tym poście- oczywiście serdecznie zachęcam Was do lektury :)
Moje kosmetyczne zakupy ograniczyłam głównie do promocji 2+2 w Klubie Rossmann. We wrześniu zrobiłam zapas żeli pod prysznic: dla siebie wybrałam o zapachu smoczego owocu z Luksji, kokosowy z Palmolive oraz truskawkowy Le Petit Marseillais, a dla męża kupiłam żel Sensitive Nivea. W którymś dniu minionego miesiąca kupiłam też szampon do włosów Elseve z serii Magiczna Moc Glinki.


I to tyle nowości, których przybyło mi we wrześniu :)

37 komentarzy:

  1. Bardzo polubiłam to trio od Dove.
    Już należy do moich ulubieńcow, zwłaszcza ta pianka z pompką.
    Pozdrawiam poniedziałkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne nowości. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako freak brwiowy czekam na recenzje tych cieni :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kosmetyki od NowBrow wydają się być bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudowne kolory lakierów :). Claresa pamiętam że miała problem bo aż tyle osób kupowało na tej promocji :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hybrydy Claresa się u mnie fajnie spisują :) Kremu nawilżajacego z Curiato aktualnie używam i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajne kosmetyki, zastanawiałam się ostatnio nad tym żelem kokosowym od Palmolive :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same ciekawe produkty :) Najbardziej zainteresowała mnie ta pianka z Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem jaką zawartość skrywa Shiny Box :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do post, link znajdziesz w tekście pod zdjęciem boxa;D

      Usuń
  10. fajne nowości, zamierzam kupić sobie kilka żeli palmovile, ich ostatnie serie są niesamowicie pachnące szczególnie ten czekoladowy mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na recenzję produktów Curatio, bo jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie sliczne kolorki lakierow hybrydowych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw od Dove rowniez otrzymalam i podbil on moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam dostać te lakiery Claresa
    Ale gdzieś zaginęły w akcji :(

    OdpowiedzUsuń
  15. te lakiery sie przewijają na blogach ciekawa ich jestem

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne nowości, w szczególności zaciekawiły mnie lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne nowości, lubiłam ten glinkowy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pianki DOVE bardzo mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo nowości ;) Żel z Luksji jest genialny, bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger