06:41:00

Recenzja:Peeling i masło do pielęgnacji ciała o zapachu wanilii i karmelu, Mediterranean

Obietnice producenta:
Peeling do ciała dzięki drobnym granulkom delikatnie usuwa martwe komórki skóry i dokładnie oczyszcza skórę. Masło do ciała z kolagenem i kwasem hialuronowym. Zawiera masło kakaowe i masło shea do głębokiego nawilżenia i odżywienia. 
Moim zdaniem:
Nie mało czasu zajęło mi wyrobienie w sobie nawyku codziennego balsamowania ciała. Gdy już mi się to udało, to teraz wszelkie mazidła do pielęgnacji schodzą u mnie szybciej niż woda :D Tak samo jest z peelingami, które wręcz uwielbiam. Dzisiaj przedstawię Wam masło i peeling, których używałam w ostatnich tygodniach. Są to produkty marki Mediterranean, która dostępna jest na Allegro u sprzedawcy BiolenaPlus. 
Masło oraz peeling mają ze sobą wiele wspólnego. Po pierwsze, takie same opakowania, którymi są plastikowe słoiczki o pojemności 250 ml. Po drugie, ten sam zapach, czyli połączenie wanilii i karmelu, które jest idealnie otulające w te zimowe wieczory. W maśle do ciała zapach jest bardziej wyczuwalny, a przy dłuższym stosowaniu dzień w dzień zaczyna też być nieco zbyt nachalny i szybko "się przejada". Dlatego też od czasu do czasu musiałam je odstawić i odzwyczaić się od tego zapachu, który zaczynał być nieco drażniący. I jeszcze po trzecie, zawartość kolagenu oraz kwasu hialuronowego w składzie jednego i drugiego produktu. I to chyba będą ich wszystkie wspólne cechy. A różnią się oczywiście konsystencją i działaniem ;) Masło jest kremowe, ale lekkie w swej konsystencji i trochę takie jak ubita śmietana. Ogólnie przyjemnie rozprowadza się po skórze, ale trochę wolno się wchłania, zostawiając delikatne białe smugi. Peeling też może pochwalić się kremową konsystencją oraz sporą ilością złuszczających drobinek, które nie są zbyt ostre i myślę, że polubiły się z nimi też osoby o wrażliwszej skórze niż moja. Ja lubię mocne peelingi, dlatego ten od Mediterranean stosuję na suchą skórę, dzięki czemu jest ciut ostrzejszy.  
Co do działania obu kosmetyków, to po dłuższym zastanowieniu stwierdzam, że nie mam się do czego przyczepić ;) Oba produkty spełniają swoje zadania. Peeling dobrze ściera martwe naskórki, wygładzając skórę i nie podrażniając jej ani trochę. Nie wysusza ani nie ściąga skóry, powiedziałabym wręcz, że lekko ją nawilża. Po każdym użyciu tego peelingu skóra jest oczyszczona, miękka i gładsza w dotyku. Zaś masło pozwala utrzymać skórę w dobrej kondycji. Dba też o to, aby była porządnie nawilżona. Fajnie sprawdza się po depilacji, przynosząc skórze ukojenie i łagodząc ewentualne podrażnienia.
Jak już wspomniałam, zarówno masło, jak i peeling mają pojemność 250 ml i dostępne są na Allegro. Masło do ciała kosztuje 47,00 zł, a peeling 48,90 zł. 

27 komentarzy:

  1. Lubię konsystencję masła idealne na tę pogodę

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajne propozycje na te zimowe dni. Zimą bardziej niż latem muszę dbać o swoją skórę - jest mega przesuszona...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że oba produkty spełniają swoje zadania

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne kosmetyki, czasami kupuję na allegro. to masełko bardziej mnie zainteresowało bo mam ten nawyk regularnej pielęgnacji i szybko zużywam takie kosmetyki. miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja się piszę na masełko, choć chyba bym wolała, aby miało treściwszą konsystencję. :)
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi by tez sie przejadl ten zapach przy dluzszym stosowaniu, ale fajnie ze dzialaja.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam ich, ale wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak widzę karmel to już mi się podoba i brałabym w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ten karmel brzmi zachęcająco:)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Toż to zdecydowanie moje zapachy - uwielbiam takie słodkie, ciężkie klimaty! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam karmel ;D chyba by mi się spodobał :D :)
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    https://kaarolkaa95.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wanilia i karmel - brzmi słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię masła do ciała, peelingów również staram się używać regularnie, ale niestety nigdy nie słyszałam o tej marce. Na Allegro nie robię zakupów, tym bardziej kosmetycznych, więc może to jest powodem mojej niewiedzy na temat tych produktów. Uwielbiam słodkie zapachy, więc chętnie bym wypróbowała to masło. Peeling może mniej, ponieważ również wolę ostrzejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wanilię, żona po kąpieli z zapachem wanilii, oj,oj, rozmarzyłem się.

    OdpowiedzUsuń
  15. To muszą być ciekawe zapachy :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapach przyciąga do tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, kuszą mnie głównie tą konsystencją i zapachem :D Ależ jestem go ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem ciekawa zapachu, bo karmel brzmi kusząco, ale do wanilii mam ograniczone zaufanie, bo choć bardzo lubię to nie raz spotkałam się ze sztucznym samochodowym zapachem wanilii w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam tak samo z balsamami - jak już zaczęłam to znikają z prędkością światła :D tego natomiast jeszcze nie miałam przyjemności testować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mmm ten zapach mnie kusi hi hi nie szkodzi, że może być drażniący ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawie prezentują się te produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pewno pachną genialnie ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja bardzo lubię jak produkt szybko sie wchłania

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam firmy, ale dobry peeling jest zawsze w cenie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger