16:22:00

Recenzja: Odświeżający peeling do twarzy, Mediterraneum

Każdy dermatolog czy kosmetyczka powie Wam, że regularne złuszczanie martwego naskórka jest kluczowym elementem pielęgnacji. Oczyszczona skóra będzie lepiej reagować na produkty pielęgnacyjne, takie jak kremy czy maseczki. Na rynku kosmetycznym dostępnych jest cała gama przeróżnych scrubów do twarzy i ciała. Delikatniejsze, mocniejsze, enzymatyczne, itd., więc każda z Was znajdzie odpowiedni kosmetyk dla siebie i swojej cery. Ja dziś chciałabym opowiedzieć co nieco o peelingu greckiej marki Mediterraneum. 
Większość znanych mi peelingów do twarzy znajduje się w tubce albo w słoiczku. Kosmetyk Mediterraneum jest chyba pierwszym, który zamknięty został w buteleczce z pompką. Myślałam, że nie będzie to dobre rozwiązanie, jednak peeling ma lekką konsystencję, przez którą pompka się nie zacina i do samego końca sprawnie działa. Dozuje niewielkie porcje, dwie pompki są jednak wystarczające do wykonania dokładnego masażu twarzy. Jak już wspomniałam wcześniej, formuła peelingu jest lekka, przypominająca emulsję, w której zatopione są drobinki pestek oliwek. Nie są mocne i na pewno nie podrażnią nawet delikatniejszej skóry. Poza tym, przecież można stopniować ich nacisk na skórę w zależności od własnych preferencji ;) Peeling ma ładny, odprężający zapach. 
Scrub okazał się być bardzo dobrym produktem. Świetnie złuszcza martwy naskórek, sprawiając, że skóra zyskuje na gładkości i miękkości. Jest oczyszczona i odświeżona. Peeling nie wysusza skóry, wręcz miewałam wrażenie, że poziom jej nawilżenia utrzymuje na dość wysokim poziomie. Ponadto produkt nie ściąga ani nie podrażnia skóry. Pozostawia ją delikatną w dotyku i gotową na dalsze etapy pielęgnacji. 
Peeling jest bardzo wydajny, używany raz- dwa razy w tygodniu wystarcza na kilka miesięcy. Jak inne kosmetyki Mediterraneum, dostępny jest tylko na Allegro. Opakowanie tego peelingu do twarzy ma pojemność 100 ml i kosztuje 43,50 zł- kupicie go tutaj

29 komentarzy:

  1. Peeling do twarzy to by mi się przydał - czemu nie? ;)
    Bardzo ładne opakowanko.
    Można się skusić ;)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam mgiełkę do twarzy tej marki - czeka na swoje testy;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To fakt, peeling jest podstawą, aby skóra lepiej wyglądała i chłonęła dobroczynne substancje. Ja lubię peelingi w gabinecie kosmetycznym oraz te drobnoziarniste. Nie cierpię za to enzymatycznych, bo wydaje mi się, że nic nie działają. Ciekawie prezentuje się ten peeling w takim nietypowym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie lubię enzymatycznych peelingów z tego samego powodu co Ty- wydaję mi się, że wcale nie działają

      Usuń
  4. zupełnie nie znam Mediterraneum widać, że ten peeling ma przyjemną konsystencję, dobrze , że jest dość wydajny

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej stosuję peelingi enzymatyczne, ale ten wydaje się być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka dni temu go zużyłam, starczył mi na kilka miesięcy. Ogólnie bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jego cena jest dość wysoka, a i dostępność pozostawia wiele do życzenia. Dobrze, że chociaż działa dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marka zupełnie mi nie znana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam niestety tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  10. O kompletnie nie znam tej firmy! Muszę o nich trochę poczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spotkałam się wcześniej z tą marką, fajnie, że o niej piszes :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy o nim nie słyszałam, nie znam nawet marki :) A peelingi bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie to już mam swojego ulubieńca:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam okazji go przetestować :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Drobny, ale ważne że dobrze ściera, lubię takie produkty

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam, brzmi zachęcająco, ale z Allegro od lat nie korzystałam :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam, ale już go lubię jak mam pompkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie opakowanie nie kojarzy się z peelingiem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja właśnie poszukuję jakiegoś dobrego peelingu

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam peelingu, ani tej firmy.Pierwsze co do mnie przemawia to fakt, że jest grecka! <3 Wizualnie bardzo podoba mi się konsystencja i przyznam, że chętnie spróbuję. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj tak, peeling jest bardzo ważny. Fajny ten produkt!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz słyszę ale uwielbiam takie opakowania ! Peeling w mojej pielęgnacji jest ważny więc może wypróbuje ;)
    Pozdrawiam i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Złuszczanie skóry to podstawa ale my stosujemy bardziej ekstremalne środki :P

    OdpowiedzUsuń
  24. dla mnie to raczej słaba wydajność. ja miałam troszkę mniejszy (innej firmy) i starczył na jakieś 3 miesiace - też dwa razy w tygodniu no i czasem mój chłopak podkradał :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger