08:55:00

Pobudzający krem do rąk Cannabis&Kukui od Evree

Tej zimy używam jeden krem do rąk za drugim. Wiatr, zimno, sezon grzewczy i suche powietrze, ale też malowanie, gruntowanie, sprzątanie i inne prace w urządzanym przeze mnie i męża mieszkaniu nie pozostają bez wpływu na kondycję mojej skóry na dłoniach. Przez to jeśli, przynajmniej raz na dzień, nie posmaruje ich kremem to mam wrażenie, że są szorstkie i przesuszone. Dlatego kremy do pielęgnacji skóry rąk mam dosłownie wszędzie: w pracy, w torebce, przy łóżku i przy komputerze. Jednym z ostatnio używanych przeze mnie kosmetyków do dłoni jest, a właściwie to już był, pobudzający krem Cannabis&Kukui od Evree. 
W serii kremów do rąk z olejkiem cannabis, czyli olejkiem z konopi, znajdziecie trzy różne wersje: pobudzający z olejkiem kukui, energizujący z olejkiem z papai oraz orzeźwiający z olejkiem z cytryny. Każdy z nich brzmi kusząco ;) Wszystkie mają pojemność 30 ml i w zależności od drogerii kosztują gdzieś pomiędzy 10,00 zł a 15,00 zł. Aluminiowe tubki, do których zostały wciśnięte po same brzegi, są niewielkiej wielkości, przez co wyglądają jakoś tak sympatycznie i uroczo :D A ponadto zmieszczą się nawet w malutkiej torebce. Szatę graficzną też mają fajną i przyjemną dla oka. Zakończone są plastikową nakręteczką, na której można stabilnie postawić opakowanie z kremem na biurku, szafce, czy w łazience. W składzie tych kremów nie znajdziecie olejów mineralnych, parabenów ani sls. 
Pobudzający krem do rąk Evree ma gęstą i treściwą formułę, która mnie skojarzyła się z konsystencją maseł do ciała. Bardzo dobrze rozprowadza się po skórze, lekko się po niej ślizgając. Krem wchłania się błyskawicznie i nie pozostawia na skórze lepkiej warstewki, tylko taką bardzo delikatną, ochronną. Krem do rąk ma pistacjowy kolor, a także egzotyczny, rześki zapach. Wystarczy jego niewielka ilość, aby poczuć jak zaskakująco dobrze potrafi zatroszczyć się o skórę dłoni. Już jedno użycie kremu Evree potrafi sprawić, że skóra jest momentalnie nawilżona, odżywiona i zregenerowana. I nie jest to uczucie powierzchowne, ale wyczuwalne jeszcze długo po nałożeniu kremu. Zmęczonym dłoniom przynosi ukojenie i w widoczny sposób poprawia ich kondycje. Kosmetyk ten pozwala również skórze odzyskać elastyczność, miękkość oraz gładkość. Po zaaplikowaniu kremu, dłonie wyglądają na wypielęgnowane, zadbane, mimo ciężkich warunków, na które też są ostatnio wystawione, i aż chce się je pokazywać światu :) 

33 komentarze:

  1. Ciekawa jestem jego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wypróbuję jak tylko zobaczę w drogerii. Ale czy to aby na pewno jest legalne? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. opakowanie ekstra, a jak jakość jak widać super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem zapachu :). Wizualnie wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem ma bardzo ładny kolor :) Z chęcią byśmy go użyły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię Evree ale dawno nie miałam ich nowości, ten kem mogłabym polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez dobrego kremu nie ruszam się z domu... zima nie jest najłaskawsza jeżeli chodzi o moje dłonie...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo szkoda że wcześniej o nim nie poczytałam ;) Bo moje ręce proszą o nawilżenie ! ;) Ale dorwałam Neutrogenę i to ona uratowała moje rączki ;D Ale będę pamiętała o tym kremie ;) Buziak

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy, myślę, że mi by się spodobał. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I've been exploring for a little for any high quality articles or weblog posts on this kind of house .
    Exploring in Yahoo I ultimately stumbled
    upon this web site. Reading this information So i'm satisfied to convey that I've an incredibly
    just right uncanny feeling I found out just what I needed.

    I so much without a doubt will make sure to do not fail to remember
    this website and give it a look on a continuing basis.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam gdzieś ostatnio w promocji, ale ostatecznie zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne mają te opakowanka ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi kremy do rąk wolno schodzą :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzieś je widziałam ostatnio, chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej firmy. Ogólnie kremy lubię bezzapachowe

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo dobrego o nich czytam, ale jakoś zniechęciłam się do marki i na razie mi nie przechodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam go w Rossmann ale jakoś mnie nie kusi, wolę bardziej naturalne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze powiedziawszy, to nie znam tej firmy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. slyszalam o nim same dobre opinie !
    ja niestety bardzo czesto zapominam o aplikacji kremu do rak ciagle z tym a
    walcze

    OdpowiedzUsuń
  21. Przydałby mi się taki krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie krem do rąk towarzyszy wszędzie. Jutro wybieram się do drogerii po nowy, więc może znajdę właśnie ten i będę miała szansę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ten krem i jak dla mnie to się nie sprawdza, ale kolor i opakowanie ma świetne:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodobałby mi się jeśli chodzi o formułę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa propozycja :) ale ja już dzisiaj przyniosłam do domu 3 inne :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię właśnie takie małe kremiki do torebki :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Kremu nie znam ademo fajne ale no fajne opakowanie Ja ostatnio też używam coraz więcej kremów do rąk. Na samym początku wpisu masz dwa razy słowo "za" bodajże w pierwszym zdaniu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kusisz mnie tym kremikiem.
    Piękne opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam ten krem, fajnie się sprawdza. Noszę go w torebce :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger