Recenzja: Love2MIX Organic Organiczny Szampon Regeneracyjny Z Efektem Laminowania - Ekstrakt Z Mango I Awokado - Dla Zniszczonych Włosów

piątek, 19 października 2012 40 komentarzy
Od producenta:
Odkryjcie tajemnicę pięknych włosów. Szampon wzbogacony organicznym ekstraktem z mango i organicznym olejem awokado, intensywnie odżywia i regeneruje strukturę mocno zniszczonych włosów, zapobiega łamliwości i rozdwajaniu. Uszczelnia powierzchnię włosa warstwą ochronną, tworząc efekt laminacji. Wygładza, uszczelnia i ułatwia ich rozczesywanie. Przy regularnym stosowaniu włosy są gładkie, lśniące i jedwabiste. Nadaje się do częstego używania.
Moje zdanie:
Zanim zaczęłam testować szampon musiałam dowiedzieć się co to w ogóle znaczy "efekt laminowania".  Na jednym z blogów znalazłam informacje, że jest to zabieg do natychmiastowego poprawienia wyglądu włosów, szczególnie tych niesfornych ( czyli takich jak moje ). Chodzi o wypełnienie uszkodzonej struktury włosa naturalną keratyną, zamknięcia łuski na całej długości oraz likwidacje rozdwajających się końcówek. Efektem nawilżenie i odżywienie, a włosy wyglądają jak z reklamy: lśniące i jedwabiście miękkie. Wiem, że wiele z Was laminuje włosy w domowym zaciszu za pomocą żelatyny; brawa dla Was za odwagę, ja bym się chyba bała, że przez takie eksperymenty zostanę łysa :P

PLUSY:
* nawilża i wygładza włosy
* nadaje włosom lśniący blask
* sprawia, ze włosy są aksamitne i miękkie w dotyku
* ułatwia rozczesywanie włosów
* powoduje, że włosy nie elektryzują się i nie puszą
* nie zawiera SLS, parabenów, ftalanów, glikoli i lanoliny
* zawiera cerftyfikowane składniki organiczne
* zniewalający tropikalny zapach
* odpowiednio gęsta konsystencja o przezroczysto-pomarańczowym kolorze
* higieniczna, poręczna butelka
* wydajność

MINUSY:
* dostępność tylko w Internecie
* czarna, nieprzezroczysta butelka

Skład: Aqua with infusions of;  Organic Mangifera Indica (Mango) Fruit Extract , Organic Persea Gratissima (Avocado) Oil, Magnesium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Glycol Distearate, Bis (C13-15 Alkoxy) PG-Amodimethicone, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride,  Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Rice Protein, Benzyl Alcohol, Sodium Chloride, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum,  Citric Acid, Lucepene.

360 ml/17,50zł
Kraj pochodzenia: Rosja  
Wyłączny dystrybutor: BIOARP Polska

40 komentarzy

  1. Chętnie bym spróbowała tego szamponu :) ja też boję się próby laminowania w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze koniecznie wypróbować

    pozdrawiam:*:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię takie różne włosowe eksperymenty. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham awokado:) chętnie sprawdzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ciekawy skład, szkoda że już nie mam dostępu do tych kosmetyków :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy szamponik :) A moje włosy uwielbiają laminowanie, wyglądają oszałamiająco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wolę robić maseczkę z żółtka, też dostarczę proteiny a żółteczko jeszcze odżywi włosy :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj taki by mi się przydał na moje włosy. Ostatnio coś mam z nimi straszny problem.

    OdpowiedzUsuń
  9. A w jakim stopniu radzi on sobie z puchem na głowie? Bo jeśli naprawdę dobrze wyglądza i włosy mniej się plączą to może jest to coś dla mnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby tak, ale pewnie w minimalnych ilościach jest tych minerałków.
    Lepiej kupić np. z Annabelle Minerals :]

    OdpowiedzUsuń
  11. hahaha, ja również się boję tego eksperymentu zrobić na sobie, bo słyszałam o nieprzyjemnych jego skutkach. Zazwyczaj jestem odważna, ale na laminowanie wybieram się do fryzjera, bo znalazłam tę ofertę za 30zł ;o

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny Rosyjski kosmetyk wart uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  13. mi jakos organiczne produkty do wlosow nie sluza ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. oooo, szampon jakby specjalnie dla mnie! muszę go poszukać w internecie :) szkoda faktycznie, że dostępność jest nie najlepsza...

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydałby mi się taki :) moje włosy są strasznie zniszczone ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo zaciekawił mnie ten szampon z chęcią go kupie, szczególnie, że cena nie jest wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koleżanka mi o nim mówiła, chyba sobie zamówię:)

    PS a czy dobrze się pieni? bo zwykle jak szampon bez SLS to mało się pieni...ale w sumie i tak wolę mało pieniący się ale przynajmniej nie podrażniający

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na szampon bez SLS bardzo dobrze się pieni.

      Usuń
  18. coraz bardziej kuszą mnie rosyjskie kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam, nie robiłam jeszcze laminowania, a to może taka lepsza wersja, nie domowa:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny *.* Szkoda że nie można go kupić w sklepie :< Zaśmiecają nam półki jakimiś bzdurnymi kosmetykami, a tych porządnych to trzeba ze świeczką szukać :<
    Pozdrawia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. great review, would love to try! would you like to follow each other in gfc? let me know! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, nie słyszałam dotąd o takim wynalazku! Bardzo mnie zaciekawił ten szampon, będę mieć na niego oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. oj moja droga ale zacheciłaś :) chyba się skuszę :)) zapraszam do mnie na nowe notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. heheh w sumie nie ma się co dziwić tytuł posta jest mylący :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Albo nie doczytałam albo nie napisałas- gdzie tego "cosia" mogę dostać? Skoro wygładza, a moje włosy się lubią puszyć.. to ciekawa jestem jakby się u mnie sprawdził:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na samym dole notki kliknij w link BioArp, przekieruje Cię do sklepu, w którym możesz kupić ten szampon;)

      Usuń
  26. nigdy takiego nie widzialam, ale ma tyle plusow, ze z checia bym srobowala ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. szkoda, że nie jest dostępny stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. wooooow ;) bardzo ciekawy szmapon :) no i tyle plusow to naprawde;)

    OdpowiedzUsuń
  29. oooo pierwszy raz widzę to cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  30. szampon nie dla moich włosów raczej, ale znając siebie kupiłabym dla zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. A masz już jakąś wizję na zmianę fryzury? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wygląda ciekawie nigdy go nie widziałam ani nie słyszałam o nim nooo do teraz:P :)

    OdpowiedzUsuń
  33. zainteresował mnie ten szampon :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Czeka w kolejce na swoją kolej :) Mam nadzieję, że będę z niego równie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

SZABLON BY: PANNA VEJJS.