Subiektywny Ranking Przystojniaków

niedziela, 14 lipca 2013 51 komentarzy
Jakiś czas temu po blogosferze krążył tag zatytułowany Subkietywny Ranking Przyjstojniaków ( jestem prawie pewna, że tak to leciało ). Dzisiaj sobie o nim przypomniałam i ni stąd ni zowąd pomyślałam, że ja też o tym napiszę, a co mi tam :)  
Oczywiście pierwsze miejsce w rankingu zajmuje Mój Kochany M. :) 

  Szybsze bicie serca i uczucie nóg jak z waty wywołują u mnie także:
1. Matthew  McConaughey 
To jego spojrzenie!
2. Johnny Depp
Jest jak wino- im starszy, tym przystojniejszy :D Niektóre filmy oglądam tylko dlatego, że on w nich gra.
3. Bradley Cooper
Spojrzenie łobuziaka i piękny uśmiech przemawiają na jego korzyść
4. Ryan Gosling
Moje serce zdobył rolą Noah w "Pamiętniku"
5.  Ian Somerhalder
Tylko dla jego roli Damona i dla tego spojrzenia oglądam jeszcze "Pamiętniki Wampirów" 
6. Adam Levine
Po prostu ma w sobie to coś :) No i ten głos!

A jakie są Wasze typy przystojniaków :)?

51 komentarzy

  1. Dwóch ostatnich panów uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie rozumiem fenomenu Ryana Goslinga :) właściwie z pośród tych panów podoba mi się jedynie Adam Levine :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z podanych Panów moje serce mógłby skraść jedynie nr 6, ach to spojrzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ryan Gossling fajnie wyglądał w filmie Drive ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja większości z nich nei znam;p;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwóch pierwszych uwieeelbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie są moje typy... :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ranking prezentował się trochę inaczej.
    Z Twojego zestawu podoba mi się 1 i 6.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie Bradley Cooper i mają w sobie coś fajnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Matthew <3 chociaż teraz, gdy bardzo schudł, nie wygląda już tak mrau :D
    Natomiast Ian Somerhalder nie podoba mi się wcale, jest dla mnie totalnie aseksualny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Adam Levine i Johnny Depp - wielkie tak! ;)
    Pozdrowienia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. 2 ♥ 1 też nawet, nawet ;) resztę tak słabo kojarzę
    i aż sama zaczęłam się zastanawiać czy potrafiłabym wybrać choć pięciu takich przystojniaków do swojego rankingu :?

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój numer 1 to Josh Duhamel :)
    Znalazło by się jeszcze kilku innych ale nie potrafię sobie ich teraz przypomnieć :)
    Z twojego zestawu niestety żaden mi się nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój ranking wyglądał by zupełnie inaczej :D
    Z Twojego jedynie 6 wpadła mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Niedawno rozpoczęłam przygodę z Pamiętnikami Wampirów i początkowo nie znosiłam Damona, ale teraz to już zupełnie coś innego :D

    OdpowiedzUsuń
  16. o tak, Johnny Depp jest im starszy tym bardziej przystojny i zawsze będzie moim naj
    potem jest u mnie Jason Statham
    aktora który gra Damona też uwielbiam za ten szelmowski uśmiech i spojrzenie
    dorzucam ostatnio Matt Bommer

    OdpowiedzUsuń
  17. O dwóch ostatnich mogłabym śnic po nocach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. oo tak ranking na dzień kobiet mi się przypomniał, lecę pooglądać swoich :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ian Somerhalder - to mój typ. Dodałabym jeszcze Roberta Pattinsona.

    OdpowiedzUsuń
  20. Z podanej listy... Ryan Gosling... i Bradley Cooper

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna ciacha, ale ja nie wszystkich kojarzę, ups :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Deep i Somerhalder to również moje typy. Ale ostatnio zachwycam się Chrisem Hemsworthem, ahhh <3 ma u mnie pierwsze miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Matthew, Adam i Ryan! :D ciacha :D

    OdpowiedzUsuń
  24. tylko 2 nie jest moim typem, reszta tak:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie Deep nigdy się nie podobał xD
    Natomiast Ian przez rolę Damona skradł moje serce xD Po prostu ta jego rola dla niego jest idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  26. od 2 do 5 wielbię. ale jest jeszcze wielu takich przystojniaków na widok których aż serce szybciej bije... ah.

    OdpowiedzUsuń
  27. Trafiłaś idealnie w moje gusta! Ranking jak najbardziej zgodny z moimi wymaganiami ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. no ja kocham wszystkich tutaj wymienionych, ale najdłużej w moim sercu gości Adam Levine :D

    OdpowiedzUsuń
  29. aaa!!!:) ja uwielbiam Ryana!!:*:* pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wojtek Szczęsny :D

    veroniquepage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj Johnny to zdecydowanie mój numer jeden, ale stracił w moich oczach po tym jak rozstał się z Vanessa dla jakiejś młodszej lesbjki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawe zestawienie, moje serce podbił Johny Deep :)

    OdpowiedzUsuń
  33. 6 i 7 :)
    Jednak mój ranking inaczej wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  34. 2 ostatnio i drugi Pan to ciacha <3

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie topowe miejsca zajmują obecnie Bradley Cooper oraz Ryan Gosling - dlatego gratką był dla mnie film Drugie Oblicze, gdzie grają razem :) Goslinga wolę jednak w rolach bardziej niegrzecznych (np. Drive) :) choć ładną klatę jego można też poogladać w komedii Kocha, lubi szanuje ehhh ....

    OdpowiedzUsuń
  36. zdecydowanie i niezmiennie od lat Johny D. ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja mam ciut inny gust, ale Adam do schrupania:D

    OdpowiedzUsuń
  38. z tych panów to tylko od lat dwójeczka <3 już sama nie wiem ile lat trwa ta miłość... <3 uwielbiam jeszcze Colina Farrella i podziwiam HEatha Ledgera ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bradley Cooper buziaczki :**
    przystojniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdecydowanie Johny Deep!!! ps. "Pamiętnik", to jeden z moich ulubionych filmów;)

    OdpowiedzUsuń

SZABLON BY: PANNA VEJJS.