07:11:00

Na wesoło o MintElegance

czyli moja skromna osoba ukazana na kilku obrazkach wynalezionych w Internecie :D
macie może pomysł :P?
po trailerach powinny dopełniać mi popcorn, bym miała co chrupać na filmie :P 
 święta racja :P
 no właśnie...
 nigdy mi nie wyszedł...
 ale i tak kupię jakąś szmatkę :P
 taka prawda :P
 bardzo dobrze to znam :P
 tego nie muszę komentować :D
 i przekleństwa same cisną się na usta :P
 i Chodakowska mogłaby się schować :P
 dlatego nie lubię siebie na zdjęciach, bo ja zawsze słodko wyglądam i zawsze zdjęcie mi nie wychodzi :P
 mam magiczną szafę :D
szczególnie w te upały :P
przepraszać nie będę :P


Niby śmiesznie, ale jednak kurczę tak prawdziwie :P


PS. Jeśli spodobał Wam się ten post, to wiecie- mam w zanadrzu więcej takich obrazków :D

68 komentarzy:

  1. Haha, uśmiałam się, bo wiele z tego również pasuje do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe, oj tak magia kobiecej szafy, zgadzam się. Ja postanowiłam w te wakacje ogarnąć moje trzy szafy. dwie półki już za mną reszta czeka, ale upały mnie zniechęcają póki co :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Magia kobiecej szafy. Cała prawda o zakupach.

    OdpowiedzUsuń
  4. haha z tymi zakupami wypisz wymaluj i ja;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, kilka pasuje i do mnie :) a post bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahhahahahahahaha, jakbym o sobie czytała xD
    I mam banana na twarzy teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zabawne ale częściowo prawdziwe :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha z większością tych obrazków się utożsamiam :p Pilot mnie rozwalił - mam tak bardzo często :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosimy o więcej. Naprawdę fajny post. :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. do mnie też to pasuje hah :D

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię tłuszczyk :D lubię zjeśc słono i niezdrowo szkoda życia na jakies diety i zalamki ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha, świetne! Większość z nich to moje życie:) i jakbym widziała siebie z tą kurtką;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. myślę, że każda z nas gdzies sie tu odnajdzie ;D w końcu to takie kobiece!

    OdpowiedzUsuń
  14. Z popcornem i wracaniem do domu mam identycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam ten post rano na telefonie, skutecznie poprawił mi humor :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo do mnie pasuje haha. Najgorzej jak kładę się już wygodnie, wszystko ładnie, pięknie, ale czegoś zapomniałam wziąć wrr :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie śmiałam się... Bo to wszystko też o mnie >.< :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze mam tak ,, gdy tylko wrócę do domu" :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię takie obrazki :) Śmieszne i prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z wieloma stwierdzeniami i ja się zgodzę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobre wymówki z tym nienapiętym tłuszczykiem.
    Coś z tym popcornem jest, że jak zaczyna się film to już go prawie nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo w tym prawdy, a jeszcze więcej humoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Haha, uwielbiam takie obrazki, wszystko się zgadza:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hehe....samo życie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kwintesencja prawdziwej kobiety! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialny wpis! :D Ja chcę więcej takich obrazków :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Do mnie też idealnie pasują haha ;)
    http://emmaprostozmostu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. wszystkie pozytywne! przy takim poscie usmiech pojawia sie na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne :D, kilka bym dopasowała do siebie :).

    OdpowiedzUsuń
  30. hahah ale świetne,chcemy więcej oczywiście!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. jakie to prawdziwe ;) szczególnie to o selfie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. O tym selfi to coś wiem... :D Na żywo efekt zadowalający, zrobię 20 zdjęć i żadne nietakie :C

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne są:) A pod tym z popcornem podpisuje się dwoma rękami. Jeszcze tytuł filmu się nie pojawi, a ja już całe usta mam przesolone;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Święte☺ większość i do mnie pasuje☺

    OdpowiedzUsuń
  35. HaHaHa ale się uśmiałam:) Poproszę więcej takich postów:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mi się podobały obrazki, chętnie przeczytam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo podoba mi się ten post i na pewno będę czekać na więcej takich obrazków :))
    Od razu poprawił mi się humor :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwsze - padłam! :D Musicie mnie podnieść z podłogi :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Haha, pośmiałam się, większość obrazków też przedstawia moją rzeczywistość ;p

    OdpowiedzUsuń
  40. hahahahah :D Większość i do mnie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Dużo humoru ale także dużo prawdy także o mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jasne, że się spodobał! :D poprosimy więcej takich poprawiaczy humoru :p

    OdpowiedzUsuń
  43. Dużo rzeczy do mnie pasuje :) Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  44. hahaha uwielbiam :D Ale mam zdecydowanie tak samo ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie no! to jest takie życiowe xD
    Szczególnie to ze spodniami :P

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne! i bardzo prawdziwe. Większość obrazków pasuje też do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Post świetny - super poprawiacz humoru :) Pewnie że chcę więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Do tej pory się śmieję, chyba do każdej z nas mogą odnosić się te obrazki. :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne! :) Czekam na więcej takiej dawki humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  50. haha uśmiałam się :D ale jakie to wszystko prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  51. To fakt, pierwszy jest bardzo prawdziwy :P

    OdpowiedzUsuń
  52. Dawaj więcej! :D haha, wiesz co? - jesteśmy do siebie podobne, dogadałybyśmy się, chodząc po domu w samych majtkach :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Kurcze, chyba jesteśmy takie podobne do siebie :D 90% obrazków jest o mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Heh...pierwsze foto i to z kupowaniem kurtki, i kolejne o zakupach (foto 6), i magiczna szafa...też tak mam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Hyhyhy, dawaj koniecznie następne! Uśmiałam się :D Nooo i sporo tych obrazków pasowałaby również i do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Pierwszy obrazek tak bardzo prawdziwy... ;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger