10:06:00

Moja aktualna pielęgnacja twarzy

Już dawno nosiłam się z zamiarem napisania notki o pielęgnacji twarzy, która jak same zobaczycie nie jest zbyt skomplikowana ani czasochłonna.
 Rano myję twarz mydłem siarkowym Barwa na zmianę z peelingującym żelem BeBeauty, następnie przecieram wacikiem nasączonym tonikiem Benzacne o działaniu przeciwtrądzikowym, a na koniec wklepuję krem, na chwilę obecną jest to krem Perfecta do cery mieszanej, o ile mnie pamięć nie myli jest to krem matująco-nawilżający.
 Wieczorem ponownie myję twarz mydłem siarkowym, a następnie używam domowej roboty toniku, o którym więcej możecie poczytać tutaj ( tonik przeszedł małą modyfikację: naftę kosmetyczną, która podobno zapycha, zastąpiłam wodą destylowaną, taką do żelazek ). Nie stosuję kremu na noc tylko maść Tormentile, a na większe krostki punktowo maść Benzacne o działaniu mocno wysuszającym.
Do demakijażu używam na zmianę micelarnego płynu AA lub uniwersalnego płynu Ziaja.
Raz-dwa razy w tygodniu robię dokładny peeling twarzy moim ukochanym i niezastąpionym peelingiem Soraya, o którym poczytacie tutaj , a następnie nakładam maseczkę do cery trądzikowej Best ( więcej informacji klik ).
I to by było na tyle. Jakieś spostrzeżenia, uwagi, rady? Chętnie o nich poczytam:)

48 komentarzy:

  1. Chyba skuszę się i zrobi ten tonik.^^
    Też wieczorem nie używam kremu a maść przeciw trądzikową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm po doborze kosmetyków wnioskuję, że masz cerę tłustą bądź mieszaną ze skłonnością do trądziku i zaskórników, no nie? Służy Ci taka pielęgnacja? Tez mam taką cerę i mi kosmetyki mocno wysuszające oraz antybakteryjne kompletnie nie służyły. Ściągały buzię, a gruczoły łojowe wytwarzały jeszcze więcej sebum. Zmieniłam swoją pielęgnację na delikatniejszą, nawilżam twarz i jest o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam tego samego płynu do demakijażu i żadnego innego kosmetyku pielęgnującego na nią nie nakładam:D jedynie krem do cery suchej i wrażliwej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę kupić te mydło bo zbieram się i zbieram do tego zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę powiedzieć, że już wciągnęło :D Już nie mogę doczekać się powrotu do polski i recenzowaniu tego, co tam zostawiłam :) A co do mydła siarkowego, mnie okropnie ściągał skórę i niezbyt dobrze go wspominam. Moja cera jest mieszana ze skłonnością do trądziku i też próbowałam Benzacenu. Bez rezultatów, niestety. Jedyne co mi pomaga to regularne oczyszczanie u kosmetyki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie kupiłaś to mydło ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zadowolona jesteś z tego kremu z Daxa :)?

    OdpowiedzUsuń
  8. mydełko również mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo tego :) Ja miałam ten płyn do demakijażu i był bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję ;* Hmm może sama zainwestuję w to mydło? ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem ciekawa efektów po tym toniku :>

    OdpowiedzUsuń
  12. I jak Ci służy ta pielęgnacja? :)
    Też muszę zrobić takiego posta, ale chyba dopiero jak znajdę kosmetyki, które mi poprawią cerę, bo od czasu do czasu przechodzi "nalot obcych" :(

    OdpowiedzUsuń
  13. też stosuję peeling od Soraya ale nie często bo drobinki są bardzo mocne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię ten żel peelingujący BeBeauty :)
    Ale ten płyn do demakijażu Ziaja kompletnie się u mnie nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  15. żel z biedronki bardzo lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. używałam tego peelingu Soraya ale od kiedy spróbowałam peelingów enzymatycznych to na pewno do niego nie powrócę

    OdpowiedzUsuń
  17. taki tonik Benzacne to muszę sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Używam mydła siarkowego i ono jest boskie. Używam od lat.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię te kosmetyki BeBeauty. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie nie jest skomplikowane :)
    Ja bym musiała wziąć się za swoją pielęgnajce twarzy, bo na obozie czasu nie znalazłam... xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę kilka znajomych produktów :) A w sprawie MIYO napisałam maila :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja kupiłam żel do mycia twarzy Siarkowa moc, mydła jednak się trochę boję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Używałam Benzacne, ale nie dało oczekiwanych rezultatów.
    PS.
    Zapraszam Cię serdecznie na rozdanie, które organizuje

    OdpowiedzUsuń
  24. ten żel peelingujący z biedronki to moja wielka miłość, stosuję go od półtora roku ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. mydło siarkowe- wypróbowałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  26. właśnie niedawno kupiłam ten peeling i jest świetny, choć zapach tak sobie
    płyn micelarny z aa bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ten żel z Biedronki i bardzo go lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  28. kolejna ciekawa notka :) wszedzie widze zele z bebeauty, chyba czas i na mnie :D zapraszam do siebie w wolnej chwili :) +na blogu jest ankieta, każdy głos jest dla mnie ważny. :))

    OdpowiedzUsuń
  29. nie wiedziałam, ze jest tonik Bezancane, a tego peelingujacego żelu jeszcze nie miałam okazji próbowac, może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam ten żel z BeBeauty. Średnio byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam ten krem- ładnie matuje i rozjaśnia buzię.
    Co do mydła siarkowego- miałam krem z tej serii. Mega mat, ale i krostki mi wyskakiwały.
    Nafta kosmetyczna, paraffinum liquidum- mnie nie zapycha, niektórzy twierdzą, że tak. Wg. mnie kwestia skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  32. musze znow sie zaopatrzec w to myydelko, chociaz mi niezle wysuszało skóre ;/
    Dziękuję, że przez tyle czasu odwiedzałaś mojego bloga.
    Ostatnio nie było mnie długo w sieci, ponieważ pracowałam nad nowym projektem.Jestem ciekawa co o nim myślisz?
    Zapraszam na moj nowy blog http://fashion1st.pl/, ponieważ na be my must have już nie będę publikować. Mam nadzieję, że będziesz też tam czasem wpadać i zostawiać czasem "ślady" ;) Ja o Tobie nie zapomnę
    Wiesz, że poczatki są najtrudniejsze, dlatego gorąco proszę o polubienie na fb https://www.facebook.com/pages/Fashion1st/244087855700991?ref=hl
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  33. Benzacne śmierdzi i strasznie brudzi ręczniki :P :D

    OdpowiedzUsuń
  34. aleee! nie można powiedzieć o nim, że nie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ciekawy wpis, bo pierwszy raz widzę niektóre produkty, jestem ciekawa tego mydła, dzięki za odwiedziny, Pozdrawiam:)
    Monika;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę kiedyś spróbować tego mydła, wiele o nim słyszałam ale nigdy nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  37. mam to mydełko - moim zdaniem działa tak na dwa razy - ale ogólnie oceniam pozytywnie.
    - zapraszam do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam ten krem z Perfecty <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Twój post przypomniał mi o istnieniu Benzacne ;) kiedyś podkradałam go bratu i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  40. takie postu szukałam! sama mam cerę mieszaną, z tendencją do wyprysków :) - a moje porcelanowe koleżanki nic nie umiały mi doradzić :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Koniecznie muszę wypróbować tego mydełka siarkowego:)

    OdpowiedzUsuń
  42. koniecznie muszę kupić ten żel z bebeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ja mam trochę mniej tych produktów chociaż... sama nie wiem, chyba podkradnę Ci pomysł na post:P hehe wtedy się okaże. :]

    OdpowiedzUsuń
  44. Używałaś jednocześnie mydła siarkowego i maści benzacne... Nie wysuszyła Ci się skóra ?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger