11:34:00

20 rzeczy, które zrobiłam w 2017 roku

W przedostatni dzień 2017 roku zapraszam Was na krótkie podsumowanie tego, co się u mnie wydarzyło przez te dwanaście miesięcy :) No to zaczynamy:
1. Zostałam matką chrzestną małego Antosia.
2. Z mężem odebraliśmy klucze od naszego pierwszego, wymarzonego mieszkanka. 
3. Pierwszy raz malowałam ściany :P
4. Przytyłam 5 kg :( ps. życie małżeńskie mi służy :P
5. Ale schudłam 2 kg :P
6. Z mężem obchodziliśmy pierwszą rocznicę ślubu.
7. Przeczytałam 40 książek.
8. Pojechałam na Meet Beauty, po raz drugi i mam nadzieję nie ostatni!
9. Byłam na Targach Kosmetycznych.
10. I na Spotkaniu Blogerek też :)
11. Ścięłam włosy i zrobiłam grzywkę.
12. Ale zaraz po zaczęłam zapuszczać i grzywkę i włosy. 
13. Sprzedałam samochód.
14. Napisałam 145 postów na bloga. 
15. Zmieniłam pracę. 
16. W lutym wydałam całe 0,00 zł na kosmetyki :D 
17.  Zostałam ambasadorką Shiny Box. 
18. Pierwszy raz w życiu grałam w minigolfa.
19. Zaczęłam uprawiać jumping fitness, czyli ćwiczenia na trampolinach. 
20. Zdałam egzamin z rozliczania wynagrodzeń i danin publicznych.

A co Ty zrobiłaś/eś w 2017 roku?

39 komentarzy:

  1. Fajnie, że udało Ci się zrobić tyle ciekawych rzeczy w tym roku :) oby w 2018 udało się ich spełnić jeszcze więcej!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Wpis ekstra! A te 0 zł w lutym-podziwiam... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo rzeczy zrobiłaś :D Ja w sumie 2017 bardziej poznałam swoją osobę, zmieniłam podejście do życia i moje myślenie. Odwiedziłam wiele ciekawych miejsc poza miastem z gronem znajomych i to chyba jedne z wazniejszych rzeczy :)
    Pozdrrawiam cieplutko! :)

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne to Twoje podsumowanie :)
    Ja zdałam ostatnio prawko, także cel na 2017 zrealizowany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, musiałabym chwilę pomyśleć. Na pewno przeczytałam dużo książek i rozwinęłam swoją pasję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno tych rzeczy było u Ciebie jeszcze więcej, zabawne takie podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam taki plan, żeby w przyszłym roku zmienić pracę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest zapewne wiele rzeczy, które zrobiłam w mijającym roku, lecz w sumie nic konkretnego w tym momencie nie przychodzi mi na myśl :D Mam jednak wrażenie, że nie zrobiłam niczego niezwykłego, natomiast mam ambitne plany na przyszły rok :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że rok zakończony sukcesem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie się to czyta, chyba też zrobię sobie w kalendarzu taką listę. co udało mi się zrobić oraz co chcę osiągnąć w 2018 roku, :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zacny rok, wiele sukcesów i oby następny był taki owocny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też ścięłam włosy i zrobiłam grzywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zrobiłaś ten wyczyn wydając 0 zł na kosmetyki w lutym?:D

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzi fajny wpis, tez przytyłam z 5 kg i zapisalam sie do fitnes klubu

    OdpowiedzUsuń
  15. Czyli jednym słowem rok udany! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam pojęcia co mogłabym wymienić w takim wpisie :) Sporo by tego wszystkiego było :D

    OdpowiedzUsuń
  17. no no proszę ile rzeczy nazbierało się fajna sprawa z tą listąż

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne podsumowanie! :) Ja w tym roku zaczęłam moją przygodę z blogowaniem ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i wzajemnie wszystkiego dobrego w 2018 roku :)

      Usuń
  19. Gratuluję :) Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i wzajemnie wszystkiego dobrego w 2018 roku :)

      Usuń
  20. Zapomniałam podliczyć, ile książek przeczytałam :D Malowanie ścian jest super, malowałam całe swoje mieszkanie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużo by tu opowiadać... było tego trochę!
    Widzę że miałaś świetny rok!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post :) Krótko i treściwie - sporo się działo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Punkt 5 - mi udało się przytyć 😑😐😐

    OdpowiedzUsuń
  24. 0 zł w lutym, no ładnie, ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha ciekawe ile ja przytyłam, bo schudnąć to ja dopiero muszę. Fajnie post kochana :D :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Krótko i treściwie! :) Gratuluję tych wszystkich rzeczy i życzę, żeby 2018 był równie owocny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy ten Towj rok :) Oby nastepny byl jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czyli działo się, a mi najbardziej podoba się wzmianka o 40 przeczytanych książkach :D

    OdpowiedzUsuń
  29. No, to się dużo działo :). Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  30. Super podsumowanie, ciekawy rok :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger