00:24:00

Recenzja: Odżywczy olejek arganowy do paznokci i skórek, Laura Conti

Obietnice producenta:
Witaminizowana, odżywcza oliwka do paznokci na bazie olejku arganowego. Do głębokiej pielęgnacji paznokci suchych, łamliwych i rozdwajających się. Stymuluje wzrost płytki paznokcia. Zmiękcza skórki. Nadaje paznokciom i skórkom zadbany wygląd. Użyty na kolorową, nie wyschniętą jeszcze emalię przyspiesza jej wysychanie. Polecany szczególnie do suchych i pękających paznokci u stop. Nakładać codziennie na paznokcie (zarówno na lakierowane jak i bez emalii) i skórki, następnie masować, aby ułatwić wchłanianie i stymulowanie wzrostu paznokci. Nakładać na paznokcie czyste i suche. Można stosować również jako wysuszasz: nakładać na prawie wyschniętą emalię, aby uniknąć smug. 

Skład: ricinus communis oil, argania spinosa oil, sweet almond oil, oil jojoba, tea tree leaf oil, lavender oil, propylparaben

12 ml kosztuje 8,99 zł w tym sklepie internetowym, dostępny jest także w Rossmannie
Moim zdaniem: 
W moim koszyczku wypełnionym po brzegi lakierami do paznokci znalazł się malutki chochlik w postaci odżywczego olejku arganowego od Laury Conti, na którego recenzję dzisiaj Was zapraszam :)
Olejek do paznokci i skórek ma postać bezbarwnego lakieru ( mimo lekkiego pomarańczowego zabarwienia ) aplikowanego za pomocą wąskiego, długiego pędzelka. Olejek ma mocny ziołowo- kamforowy zapach, który nie każdemu może się spodobać, np. mnie ;) Wyczuwalny jest podczas wsmarowywania odżywki, po czym stopniowo traci na intensywności. Matowa buteleczka, w której otrzymujemy olejek ma pojemność 12 ml i jest dodatkowo zapakowana w kartonik, na którym wypisane są wszystkie istotne informacje. 
Olejek najpierw nakładam pędzelkiem, a następnie opuszkiem palca wsmarowuje do sucha w płytkę paznokcia, nie zapominając o skórkach. Dzięki temu, że konsystencja olejku jest tylko lekko tłustawa, szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstewki, można więc od razu pomalować paznokcie na dowolnie wybrany kolor. Preparat delikatnie zmiękcza skórki, ale dla podtrzymania efektu nawilżonych, zadbanych i ładnie wyglądających skórek należy używać tego olejku codziennie- sprawdza się również na pomalowanych paznokciach, albowiem nie ma negatywnego wpływu na trwałość czy blask lakieru. Według producenta olejek można używać też jako wysuszacza, ale z moich obserwacji i testów wynika, że wcale nie przyśpiesza wysychania lakieru. 
Mimo regularności w użytkowaniu nie spostrzegłam, by olejek jakkolwiek wpłynął na stan moich paznokci. Jednak w trakcie tych kilku tygodni stosowania olejku zauważyłam dużą poprawę w wyglądzie skórek i z tego względu jestem skłonna kupić drugą buteleczkę. 

40 komentarzy:

  1. ja już na olejki/oliwki nie mogę patrzeć. Mam ich tak dużo, bo one wszystkie tak zawsze kuszą.. I potem nie używam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem rozpaczliwie nieststematyczna jeśli chodzi o tego typu kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale to rozumiem, ja niestety zazwyczaj 3 dnia zapominam o regularności

      Usuń
  3. fajnie, ze choć trochę działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie trafiłam jeszcze na niego w Rossmannie, ale obecnie mam ochotę na olejek z Golden Rose ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam ostatnio żadnych odżywek czy olejków ponieważ paznokcie są w dobrej kondycji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli chcesz aby poprawił się stan Twoich skórek to osobiście polecam EVELINE SOS do skórek i paznokci :) efekt już po pierwszym zastosowaniu :) tego olejku jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach raczej nie przypadł mi do gustu ;p Ale na pewno wielu innym osobom się spodoba :D Szkoda, że zbyt dużejj poprawy nie przyniósł :p

    OdpowiedzUsuń
  8. musze sobie taką odzywke zmajstrowac:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak pomaga na skórki to muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nic nie miałam z Laura Conti :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię produkty Laura Conti :) Olejku odżywczego jeszcze nie miałam, ale chętnie zakupię jak wykończę swoją oliwkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydałaby mi się jakaś odżywka do paznokcie bo po hybrydach są w kiepski stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak skórki lepiej wyglądają to bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny produkt :) mam problem z paznokciami, są ostatnio dość kruche, skórki też nie są w dobrym stanie. a wiosna idzie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. O to muszę się zainteresować bo właśnie z suchymi skórkami w okół paznokci mam największy kłopot :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam obecnie żadnego olejku do skórek, więc chętnie bym się w niego zaopatrzyła :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja się tak polubiłam z odżywką Eveline, ze nie mogę się przemóc by spróbować czegoś innego

    OdpowiedzUsuń
  18. ja używam oliwki do paznokci i skórek z Nail Dedign :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja akurat nie mam zbytniego problemu ze skórkami, więc raczej nie skuszę się na ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi by się na pewno przydał bo moje paznokcie bardzo dobrze reagują na pielęgnację olejkami.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja to ostatnio niczym nie smaruje swoich pazurów. Jakoś nie mam głowy to stosowania takich kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam odżywkę do paznokci z tej serii i jest straszna :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam olejki do paznokcie, ale brakuje mi systematyczności, aby móc ocenić efekt ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. nie miałam nic tej marki ale używam odżywki cztery pory roku z olejkami i również nie zauważyłam poprawy paznokci..

    OdpowiedzUsuń
  25. jeny wez we mnie wstrzyknij troche systematycznosci ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie, że wpłynął na skórki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie, że przynajmniej pozytywnie wpływa na skórki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. mi takie coś nie potrzebne pazury i skóry mam ujarzmione:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobrze, że chociaż skórki wyglądają lepiej :) szkoda, że nie radzi sobie z paznokciami.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawie się prezentuje! Moja oliwka do skórek właśnie się kończy, może w takim razie skuszę się na arganowego chochlika ;-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  31. lubię kosmetyki do pielęgnacji paznokci tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Na razie na paznokcie i skórki (jak przypomnę sobie) używam mojej mieszanki olejku rycynowego i z pestek winogron. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale po takim olejku chociaż lakier się dobrze trzyma na paznokciach? Bo na tłustym przecież jakoś nie bardzo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcieram olejek tak długo, aż płyta będzie sucha, potem nakładam odżywkę i lakier jakoś się trzyma :)

      Usuń
  34. ja mam czasem straszne skórki więc skoro zauważyłaś poprawę too kusi mnie troche produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja właśnie używam innej odżywki z Laura Conti :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger