00:23:00

Recenzja: Łagodząca woda micelarna H2O24, Le'Maadr

Obietnice producenta:
Specjalistyczna woda micelarna do skóry wrażliwej: 
- łagodzi podrażnienia,
- zmywa makijaż,
- idealna po peelingu, depilacji, zabiegach kosmetycznych,
- aktywne składniki nawilżają i trwale poprawiają witalność skóry,
- przebadana dermatologicznie,
- nie zawiera parabenów.
Specjalistyczna woda micelarna do demakijażu twarzy i oczu, zawierająca substancje nawilżające i łagodzące, m.in.: allantoinę, d - pantenol, aloes. Łagodzi podrażnienia, zmniejsza uczucie zaczerwienienia i uczucie dyskomfortu. Skóra jest odpowiednio nawilżona, staje się gładka i elastyczna. 

500 ml kosztuje 29,00 zł w aptekach

Moim zdaniem:
Wydawało mi się, że przetestowałam już wszystkie płyny micelarne godne uwagi, aż przyszyła paczka od InfoPlus24, a w niej łagodząca woda mineralna i okazało się, że oczywiście jak zawsze miałam rację- tylko mi się wydawało ;) 
Wodę micelarną otrzymałam w pokaźnych rozmiarów butelce o pojemności aż 500 ml. U jej wylotu znajduje się plastikowy, ale twardy i wyprofilowany korek, ułatwiający otwieranie. Otworek dozujący jest niewielki, dzięki czemu woda nie wylewa się w nadmiarze. Jak wspomniałam na początku, butelka wcale nie jest mała, ale to nie znaczy, że jest niewygodna, wręcz przeciwnie, bardzo dobrze leży w dłoni, nie wyślizguje się, a to, że jest przezroczysta pozwala na kontrolowanie stopnia zużycia produktu. Butelka nie wyróżnia się niczym szczególnym, etykietka jest okrojona i minimalistyczna, ale jednocześnie zawiera wszystkie najważniejsze informację, jak np. o tym, że woda Le'Maadr została przebadana dermatologicznie i nie zawiera parabenów.  
Wody micelarnej Le'Maadr używam od kilku tygodni i od tego czasu szukam i szukam, ale nie umiem znaleźć żadnych jej wad. Kosmetyk świetnie radzi sobie z oczyszczaniem twarzy zarówno z makijażu, jak i sebum oraz innych zanieczyszczeń. Woda jest łagodna dla skóry, nie powoduje ściągnięcia lub pieczenia, również oczu, nawet najbardziej wrażliwych, jak moje. Jest nadzwyczajnie wydajna, a to dzięki skuteczności, bo wiele jej nie trzeba, by dokładnie oczyścić skórę twarzy, jednocześnie zapewniając jej odpowiedni poziom nawilżenia i przyjemnego uczucia gładkości. Woda nadaje skórze również miękkości, elastyczności i delikatności. Bardzo lubię używać jej szczególnie po mocniejszych peelingach, kiedy to łagodzi skórę i przynosi jej błyskawiczne ukojenie. 
Na zakończenie pokażę Wam skład wody, który jest chyba najkrótszym składem płynu micelarnego, jaki widziałam: Woda, Sok z aloesu, Gliceryna, Panthenol, Poloxamer 184, Allantoina, DMDM Hydantion/ Methylchloro-Isothiazolinone/ Methylisothiazolinone.
Podsumowując, działanie wody micelarnej Le'Maadr odpowiada mojej mieszanej skórze z tendencją do niedoskonałości: świetnie, szybko i skutecznie oczyszcza, wygładza, zmiękcza i nie wysusza skóry, zapewnia jej ukojenie, a duża pojemność wystarczy mi na baaardzo długo. Naprawdę Wam polecam zapoznanie się z tą wodą, a ja zaczynam testowanie upragnionego peelingu glikolowego, również Le'Maadr :)

39 komentarzy:

  1. Miło, że produkt spełnił Twoje oczekiwania, chętnie bym wypróbowała. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o tej wodzie micelarnej ;) również mam wrażliwe oczy, także na pewno bym się z nią polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że kosmetyk Cię nie zawiódł, ja uwielbiam płyn micelarny z Garniera, który używam głównie w roli toniku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzę markę (głównie ze względu na charakterystyczną szatę graficzną), ale jeszcze nic nie miałam, może będzie okazja by się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkt wydaje się ciekawy i rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj jak łagodząca to zdecydowanie dla mnie! Mam wrażliwa skore, skłonna do alergii- wlasciwie wszystko ją podrażnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam już kilka pozytywnych recenzji nt tej wody i czuję się skuszona... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo go lubię, właściwie na równi z Garnierem :) +zapraszam na konkurs :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam maleńką buteleczkę i lubię tej płyn;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie się przekonam jak woda sprawdzi się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako fanka miceli jestem zachwycona ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo super, że tak dobrze działa, interesują mnie kosmetyki Le'Maadr

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy :) Fajnie, że płyn się sprawdził u Ciebie i jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że kosmetyk ten jest taki dobry. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz się spotykam z ta firma :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Może się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś miałam tą wodę i też doszukiwałam się jej wad - moim zdaniem nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Działanie wody brzmi świetnie! Jak zużyję aktualnie stosowanego MIXA to z chęcią wypróbuję Le'Maadr :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten kosmetyk, czeka na swoją kolej :) Kurację produktami tej marki, rozpoczynam niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Skład ma zachęcający, a po twojej opinii warta wypróbowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę,że dobrze by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  22. swsietny produkt, zachecilas mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Interesująca recenzja :) Chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna, czytałam o niej kilka razy, pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta woda micelarna cały czaa chodzi za mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie znam tej wody zupełniem nigdy jej nawet nie spotkałam..

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam, ale zapowiada się ciekawie - chętnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nigdy nie miałem tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak narazie nie widziałam nie widziałam negatywnej recenzji tego micela :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Skład niby krótki ale konserwanty tu zawarte mogły by mnie podrażnić, tym bardziej że bywało już tak w przeszłości z tym Dmdm/

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo lubię, na równi z Garnierem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tej jeszcze nie miałam :) Od kilu miesięcy kupuję tylko tą z Biolaven :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwszy raz słyszę o produkcie tej firmy :p nie miałam tego micela, ale może kiedyś sprawdzę go ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. muszę wypróbować..

    http://mynaszstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie bym wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam tę wodę i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger