05:54:00

Hamamelisowy tonik do twarzy do skóry z niedoskonałościami, Evree

Obietnice producenta:
Hamamelisowy tonik do twarzy przeznaczony jest do skóry z niedoskonałościamiIdealnie odświeża i orzeźwia skórę oraz nadaje makijażowi naturalne wykończenie. Dodatkowo przywraca skórze równowagę i widocznie poprawia jej wygląd. Tonik posiada wygodną aplikację w formie mgiełki. Bezpośrednia aplikacja na twarz za pomocą wygodnego atomizera przyczynia się do bardziej wydajnego wnikania składników odżywczych w skórę. Nie zawiera parabenów, olejów mineralnych, silikonów i parafiny.
200 ml kosztuje około 12-15 zł w drogeriach internetowych i stacjonarnych, np. w Rossmannie lub Drogeriach Natura
Moim zdaniem:
W kosmetykach Evree nie sposób się nie zatracić. Ta polska marka szturmem podbiła rynek kosmetyczny i serca wielu blogerek, w tym także moje. Do tej pory miałam głównie produkty do pielęgnacji ciała, ale tym razem chciałabym opowiedzieć Wam o hamamelisowym toniku do skóry z niedoskonałościami.
Na pewno , tak jak ja, jesteście ciekawe co to jest hamamelis?  Jest to łacińska nazwa oczaru wirginijskiego, znanego w kosmetyce ze swoich właściwości przeciwzapalnych i antybakteryjnych. Jest on  jednym z aktywnym składników toniku Evree, obok hydramanilu i d-panthenolu.
Opakowanie, w którym znajduje się tonik to delikatnie zabarwiona na ni to niebiesko, ni to zielono plastikowa butelka o pojemności 200 ml zakończona atomizerem, który po naciśnięciu rozpyla subtelną mgiełkę. Przezroczyste opakowanie pozwala na kontrolowanie zużycie produktu, który dzięki temu, że ma postać mgiełki jest bardzo wydajnym kosmetykiem. Używam go jak szalona: rano, wieczorem, w ciągu dnia i nawet w nocy przez sen :P Mimo mojego opętańczego sięgania po ten produkt, on w ogóle się nie kończy! Ma typową wodnistą konsystencję o łagodnym zapachu i przyjemny, niezbyt długi skład: Water, Hammamelis Virginiana, Leaf Water, Alcohol, Glycerin, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Panthenol, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Parfum, Geraniol, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene.
Toniki- mgiełki odpowiadają mi bardziej od tych, które należy wylewać na wacik i dopiero aplikować na skórę, bo nie tylko dbają o moją cerę, ale też pozwalają na przyjemne i szybkie odświeżenie w ciągu dnia, a gdy na trochę wstawię tonik do lodówki, to mam zarazem genialny produkt chłodzący, który na panujące ciepło jest naprawdę super pomysłem :) Ponadto to mam pewność, że wszystkie cenne składniki trafią prosto na moją skórę, a nie że utkną gdzieś na waciku.
Mgiełki używam przy zamkniętych powiekach, mimo to staram się omijać okolice oczu. Czasami mi się nie uda, ale mimo to tonik nie podrażnia oczu, nie powoduje pieczenia ani łzawienia. Tonik idealnie odświeża skórę, tonizuje ją oraz przywraca jej równowagę. Dodatkowo produkt redukuje niewielkie niedoskonałości, łagodzi zaczerwienienia, przyspiesza gojenie drobnych ranek oraz zmniejsza widoczność porów. Zapewnia mojej skórze długotrwałe uczucie nawilżenia, która jest ponadto gładka i miękka w dotyku. 
Jak już zdążyłyście przeczytać, tonik ma dobroczynny wpływ na moją cerę i naprawdę jestem zadowolona z jego działania. Robi to, co ma robić, czyli odświeża skórę, koi ją i przygotowuje na kolejne etapy pielęgnacji. A postać mgiełki pozwala na wykorzystanie w pełni wszystkich właściwości toniku. Chętnie wrócę do tego toniku za jakiś czas, najpierw jednak muszę skurczyć swoje zapasy- wiem, powtarzam to już któryś raz, a zapasów jak miałam po pachy, tak nadal mam :P

46 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy ten tonik. Forma aplikacji wygodna, działanie jak piszesz, też pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
  2. haha piona za zapasy pod pachy:D

    OdpowiedzUsuń
  3. I znów jestem zaskoczona, bo nie wiedziałam, że Evree ma produkty do twarzy. Ten tonik na pewno wypróbuję przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze to nigdy nie slyszlam o tej marce. Po Twojej opinii chetnie bym sprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja słyszałam o tej firmie wiele razy fajne bardzo:)

      Usuń
  5. Obecnie używam srebra nanokoloidalnego jako toniku, które spisuje się świetnie. Ale niewykluczone, że kiedyś sięgnę i po ten tonik ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie kusi różana wersja, bo wszyscy ją chwalą chociaż mam wątpliwości, bo olejek różany był dla mnie kompletnym niewypałem:( A ta nie jest do mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię toniki w takiej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uczucie nawilżenia, wpływa na wypryski - chyba trafia na moją listę! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O świetny, to coś dla mnie :) I ma fajny aplikator :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałyśmy ale pewnie u nas by się sprawdził :) Musimy go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna forma i aplikator, ale nazwa jest skierowana chyba tylko dla osób, które lubią nowości i zwykła nazwa oczaru nie wystarczy :D Ale widzę, że Evree podbija rynek i serca - mają dobry czas na rozwój :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj w klubie, u mnie też zapasów po pachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poddaje się- kupię wreszcie cos tej marki:))))

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja w dalszym ciągu nic nie miałam z tej marki! musze w końcu się obkupićn w Evree bo nic tlyko same dobroci o tych kosmetykach czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak skończę wreszcie mój Clean&Clear to może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z pewnością trafi do mnie jak tylko wykończe to co mam, szczególnie, że markę lubie i jeszcze nigdy się na niej nie zawiodłam ;)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie miałam okazji używać

    OdpowiedzUsuń
  18. Wcześniej o nim nie slyszalam, ciekawy się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz widzę. Chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem uzależniona od tego toniku, tyle że od wersji różowej. Ten by mi pewnie bardziej pasował, ale niestety nigdy go nie widziałam w sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam wersję różaną i jest świetna więc chętnie sięgnę i po tą, bo nawet jeszcze bardziej pasuje do rodzaju moje cery :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Taka aplikacja mnie też bardziej by odpowiadała wolałabym jednak wersję różaną tego toniku

    OdpowiedzUsuń
  23. przydał by się :P ostatnio moja skóra na twarzy to jakaś masakra :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam go w zapasie, a różany już zużyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam tonik różany Evree i jestem bardzo zadowolona. Jednak mimo wszystko stosuje na wacik bo nie lubię jak mi paryska po oczach.

    OdpowiedzUsuń
  26. Po oleju evree, ktory zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie chętnie sięgnę po ich inny produkt :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię takie mgiełki, pewnie byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kosmetyki Evree faktycznie podbijają blogi i się nie dziwie, bo są świetne. Muszę wypróbować również ich tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja wolę aplikować tonik na skórę dzięki zastosowaniu wacików. Kosmetyki Evree bardzo mnie ciekawią, więc pewnie ten tonik się kiedyś u mnie pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię aplikatory w takich produktach ;)
    Bardzo zainteresowałaś mnie tym tonikiem ;) Muszę przyjrzeć się bliżej produktom Evree ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwszy raz spotykam się z tym tonikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czyli mówisz, że po tym toniku będę jeszcze piękniejsza? :D

    OdpowiedzUsuń
  33. kusisz :) jak wykocze swoje kosmetyki to sie pewnie skusze

    OdpowiedzUsuń
  34. Musze go koniecznie wypróbować!!

    OdpowiedzUsuń
  35. kupiłam sobie wersję różową ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger