19:17:00

Łupy z SZAFA.PL

Mniej więcej miesiąc temu postanowiłam ponownie założyć konto na Szafa.pl, a dziś zaprezentuję Wam co udało mi się  zyskać na wymianach z innymi szafowiczkami :)
W niedługim czasie dodam także stylizację z ubraniami zdobytymi na Szafa.pl

Pakowna, sprawdza się zarówno w luźnych stylizacjach, jak i w tych bardziej eleganckich.

Od dawna szukałam idealnej koszuli, takiej którą mogłabym nosić tak jak na zdjęciu. Ta koszula spełnia moje wszystkie wymagania.

Po prostu nie mogłam się jej oprzeć...

Podobno w czerwonym portfelu trzymają się pieniądze- przynajmniej zawsze tak mówiła moja mama :P

Uwielbiam rurki, na czarne skiny polowałam już jakiś czas.

Pokochałam ją za delikatny kolor.

Z Atmosphere, więcej nie muszę mówić nic :)

 O takiej kurteczce też marzyłam od dawna.


ps. serdecznie zapraszam na moje konto www.szafa.pl/MintElegance :)

24 komentarze:

  1. Właśnie z żadną na razie :( Sporo mi też nie odpisało. Masz pomysł, gdzie jeszcze mogę napisac? ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ceny są podane po myślniku w tytułach notek;) zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nr notki jest w kwadratowych nawiasach:P potem jest nazwa, a po myślniku cena;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też uwielbiam, torba świetna :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarne skinny chętnie bym Ci zabrała :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. torebki masz cudowne!! :)
    Ja moje pierwsze kroki stawiałam na szafie jednak tam ludzie potrafią być strasznie nieprzyjemni i głównie skupiali się na moich zbędnych kilogramach niż pomysłach na stylizację..
    ale wymiany lubię tam bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny portfel:)
    Ciekawe czy to prawda z tym czarwonym kolorem ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowego posta:)

    OdpowiedzUsuń
  8. OO muszę założyć tam konto :D
    A co do mieszkania razem- u nas to ja jestem bardziej pedantka :D Ale pewnie trzeba wypracować kompromis i będzie się żyło super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za Fitomed :) Tez do nich napisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam ostatnio tą torebke atmosphere w lumpeksie i powiem ci że ładna jest tylko brązowa:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zakupkii! wiesz ja siebiwe tez wole na Ciemno, dlatego ostartnio zaryzykowalam z pianka koloryzuajca i nie zaluje:P;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że także lubisz Schmitta;-)

    Co do szafy, to można upolować cudowne perełki! Piękne torebki kupiłaś;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za odwiedziny i miły komentarz ;)

    Skinny i torebka atmosphere mi się bardzo podobają

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że wzbogaciłaś swoją szafę. Gratuluję łupów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładna bransoletka. :))
    + obserwuję. ;)
    ii liczę na to samo z Twojej strony. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam konto na szafa.pl :)
    www.szafa.pl/profil/funkromantic :)
    Dodatkowo założyłam też na mojeciuchy ale tam się jakoś nie mogę odnaleźć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne rzeczy, jeszcze tam nie kupowałam;0

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie tu u ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo kupiłaś :D Ale piękne rzeczy i ta bransoletka i ta koszula fajnie z tymi spodniami wygląda... :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger