15:53:00

Matujący płyn micelarny-tonik 2w1 do mycia twarzy Dermo Face,Tołpa

Zdaniem producenta:
Matujący płyn micelarny - tonik 2 w 1 do mycia twarzy jednocześnie usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum oraz tonizuje skórę. Ściąga rozszerzone pory. Przywraca równowagę miedzy przetłuszczającymi i przesuszonymi partiami twarzy. Pozostawia skórę matowa i nawilżona. Jednocześnie usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum oraz tonizuje skórę. Ściąga rozszerzone pory. Przywraca równowagę między przetłuszczającymi i przesuszonymi partiami twarzy. Pozostawia skórę matową i nawilżoną.
▪ usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum
▪ zwęża rozszerzone pory i odświeża
▪ nawilża i zapewnia długotrwały efekt matowej skóry

200ml kosztuje 27,99zł w sklepie internetowym producenta, a także we wszystkich znanych mi drogeriach


Moim zdaniem:
Dzisiaj mam dla Was recenzję produktu, który znalazł się w moich zapasach zupełnym przypadkiem. Kilka miesięcy temu Tołpa przygotowała bardzo kuszącą promocję- po pierwsze, kosmetyki do pielęgnacji twarzy były przecenione aż o 50%, po drugie była darmowa wysyłka, a po trzecie po wpisaniu odpowiedniego kodu można było otrzymać gagatka widocznego na zdjęciu. Nie muszę chyba wspominać, że takie promocje działają na mnie bardziej niż miodek na Kubusia Puchatka :D
Butelka, w której zamknięto płyn wykonana została z twardego przezroczystego plastiku. Ma delikatną i przejrzystą szatę graficzną, a także jest bardzo poręczna i wygodna. Korek zapewnia łatwe w użyciu i komfortowe dozowanie płynu.  Konsystencja jest jak woda- klarowna, czysta i płynna. Ma bardzo delikatny, ledwo wyczuwalny zapach. 
Płynu używałam głównie wieczorami, od czasu do czasu w ciągu dnia dla odświeżenia. Delikatnie, aczkolwiek skutecznie usuwa zanieczyszczenia, za jednym pociągnięciem zmywa podkład, puder, róż pozostawiając skórę twarzy przyjemnie czystą, gładką i miłą w dotyku. Skóra jest nawilżona, lekko zmatowiona, płyn tonizuje ją oraz odświeża. Nie wysusza ani nie ściąga skóry, nie podrażnia, słowem nie wyrządza skórze żadnej krzywdy, a wręcz przeciwnie ma na nią dobroczynny wpływ. 
Kosmetyk Tołpy znakomicie się u mnie sprawdził, moja skóra bardzo go polubiła. Chętnie kupowałabym go częściej, gdyby nie jego cena. Dlatego będę wypatrywać go na promocjach :)

40 komentarzy:

  1. z Tołpą nie miałam jeszcze do czynienia, ale nie kusi mnie specjalnie ta firma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki tołpy a ten tonik kusi mnie od dawna :) Po tej recenzji już nie mam wątpliwości- kupię! :)
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię płyny micelarne, ale o tym nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie miałam nic z Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O produktach Tołpy dużo dobrego słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zaczęłam używać płynu z BeBauty, ale jeśli się nie sprawdzi to spróbuję tego z Tołpy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam nic z Tołpy ;)
    ale musze zainwestować w jakieś lepsze kosmetyki bo moja buzia wołao pomoc .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio kupuję wszystko, co ma w nazwie ,,matujący" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kosmetyki Tołpy, ale też jeżeli kupuje to raczej na promocji ;/ Niektore ceny powalają!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam teraz micela z Tołpy i uwielbiam :) Ta firma kusi mnie coraz bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wczoraj o nim pisałam:) Też go polubiłam, żałuję jedynie, że nie można zmywać nim oczu - co i tak parę razy uczyniłam. Znalazłam na promocji w SuperPharm w kwietniu 400 ml za 12 zł, więc jak masz dostęp do Super Pharm to tam zaglądaj i może trafisz jeszcze na taką korzystną cenę.

    OdpowiedzUsuń
  12. z tołpy mam krem pod oczy i bardzo go lubię :) nic innego nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam tonik w atomizerze tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie używałam nic z tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię ten płyn micelarny :) A promocje niestety też tak na mnie działają :P

    OdpowiedzUsuń
  16. osobiście uwielbiam ten produkt! :) świetnie się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o nim sporo dobrego, ale powinien być zdecydowanie tańszy :) Ja obecnie mam micel z Garniera i też jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przy okazji muszę go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam jakiś inny płyn z Tołpy ale nie byłam za bardzo z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  20. ja również nie miałam z nim do czynienia, ale mam nadzieję że to się zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używałam, ale zakupiłam ostatnio sól borowinową do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam straszną ochotę wypróbować jakiś produkt z Tołpy ☺

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie promocje również działają na mnie, nie umiem sobie odpuścić :P:) Ciekawy ten płyn, Tołpa ma dużo fajnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  24. Z tołpy mam jedynie balsam ale może skuszę się na coś innego ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Cena nieco wygórowana, ale myślę, że warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mam go ale jeszcze czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z tą firmą nie miałam jeszcze do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam micelów z Tołpy ale dużo opinii słyszałam że są niemal identyczne jak ten z Biedronki, który produkowany jest przez Tołpę. Nie wiem ile w tym prawdy :)
    Dołączyłam do grona obserwatorów i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam kiedyś micel Tołpy, ale nie przypadł mi do gustu:/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak znajdę w przystępnej cenie to się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chodzą plotki, że odpowiednikiem tego toniku jest ten z beBeauty z biedronki :) Ile w tym prawdy nie wiem, ale może warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Matującej wersji nie miałam, ale nawilżająca była rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam produkty z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. o tak, był wspaniały! ale właśnie te ceny.. :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Z Tołpy jeszcze chyba nic nie miałam. Kiedyś dawno temu mieli przystępne ceny jak Ziaja, a teraz strasznie drogo.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam ten płyn, ale jeszcze czeka w kolejce na zużycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Do tej pory używałam tylko maski oczyszczającej z Tołpy :) Tołpa to dobra i solidna marka ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger