06:41:00

Drogi Święty Mikołaju, czyli zimowa wishlista

O ile mnie pamięć nie myli w tym roku na blogu nie ukazała się ani jedna lista z moimi zachciewajkami. Pomyślałam więc, że przedmikołajkowy i przedświąteczny okres to idealny moment na opublikowanie listy (nie) kosmetycznych rzeczy, które chciałabym znaleźć pod choinką, bo przecież byłam taaaka grzeczna :D
Pierwszą rzeczą, którą chciałabym zostać obdarowana, jest torebka w stylu tej od Micheala Korsa. Bardzo podoba mi się jej fason i od jakiegoś czasu poszukuję takiej, ale nie za milion monet, jak model Jet Set Travel ;) Prawdę powiedziawszy, chętnie widziałabym w swojej szafie dwie takie torebki, jedną w kolorze nude i drugą właśnie czarną, jak na zdjęciu wyżej. Kolejna rzecz to ciepłe kapcie z mordką psa, kota lub innego misia :D Do takich łapci mam ogromną słabość i przeważnie co roku kupuję sobie ich nową parę. Pozostając jeszcze w tematyce mody to od długiego już czasu marzy mi się także bluza wyszywana cekinami. Nie koniecznie cała, jak na zdjęciu, bo podobają mi się też takie z samymi cekinowymi rękawami lub przodem. Mam nadzieję, że w końcu uda mi się taką znaleźć. Nie wierzę, że to powiem, ale kosmetyków mam Ci w brud :P i jedyne co chciałabym dostać od Świętego Mikołaja to lakiery hybrydowe z najnowszej serii Business Line od Semilaca, które bardzo, ale to bardzo mi się podobają. Kolejna rzecz to prostownica. Moja ma już swoje lata i zaczyna się psuć, dlatego też powoli rozglądam się za nową. Wśród modeli dostępnych w sklepach zainteresowała mnie między innymi Kreatin Therapy od Remingtona. Poszukuję również nowego pędzla do pudru, bo mój poprzedni jest już dość wiekowy i przydałoby się go zastąpić.  Na koniec zostawiłam trzy książkowe pozycje, które koniecznie, ale to koniecznie muszę mieć. To najnowsze powieści jednych z moich ulubionych autorów, mianowicie "Czarownica" Camilii Lackberg, "W domu" Harlana Cobena oraz "Hotel pod jemiołą" Richarda Paula Evansa. 

A Wy byłyście grzeczne w tym roku i napisałyście listy do Św. Mikołaja :D?

36 komentarzy:

  1. Książkę Evansa także bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post. Zawsze mozna podrzucic rodzinie, zeby wiedziala co kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacna wishlista, może i ja powinnam taką przygotować :P

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, nie napisałam... a potem się dziwię, że nic nie przyniósł;)))
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapcie boskie! 😍😍😍
    Ja dopiero planuje napisać list, ale muszę ustalić priorytety, bo Mikołaj mógłby się przekazać długością listu haha 😀😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie papucio-skarpetki to ja chcę zawsze, nie tylko na Mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam shine terapy i tą keratin :)i osobiście shine mi się lepiej spisywała:)obydwie dobrze prostowały ale po shine były bardziej błyszczące:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prostownicę też chętnie bym zobaczyła pod moją choinką! A najbardziej marzy mi się nowy obiektyw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że byłam grzeczna i mogłabym znaleźć pod choinką np. książkę Evansa "Hotel pod Jemioła", albo jakąś inną w świątecznym klimacie :)Nowa, mała czarna torebka też by mi się przydała. Muszę napisać do Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam tego typu cieplutkie i miłe kapcie, w zeszłym roku dostałam od chłopaka podobne

    OdpowiedzUsuń
  11. Hybrydy Semilaca mi sie bardzo podobaja, bo ostatnio na moich paznokciach duzo koloru, a przydaloby sie teraz cos stonowanego.
    Prostownicy nie uzywam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebkę,lakiery i pędzle też bym przygarnęła no i książkę Hotel pod jemioła chce przeczytać :) P.S. w jakim programie robisz wishlisty?

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też całkiem niedawno ukazała się wishlista :). Tez umieściłam na niej torebkę, bo szukam czegoś porządnego, w kolorze czarnym. Gdzie znalazłaś te piękne kapcie? <3 Też chcę takie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kapcie znalazłam w grafice googli:D ale w sezonie zimowym w deichmannie są podobne lub też w selgrosie:)

      Usuń
  14. Ciekawe prezenty:) Ja zamówiłam u Mikołaja perfumy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy :D
    Kapcie mi przypadły do gustu :D
    Mega <3

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. SWietnamie lista :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hakuro to dość dobry pędzel, ale przy stemplowaniu odrobinę kłuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prostownicę też bym sobie sprawiła, taką z prawdziwego zdarzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam żadnej listy do Mikołaja :) może pora się za to zabrać, chociaż w sumie to nie wiem co bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Cute flippers, the sequin top is great too!

    https://dinamighty.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam pędzelek do pudru z Hakuro i jest super. Służy mi już dobre dwa lata :)

    OdpowiedzUsuń
  22. na semilaca też bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi właśnie też przydałaby się prostownica, ale zastanawiam się czy nie sprezentować jej sobie sama:D

    OdpowiedzUsuń
  24. oj pędzle też by mi się przydały:) życzę realizacji szybkiej wszystkich punktów z listy

    OdpowiedzUsuń
  25. Very nice article, just what I needed.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta torebeczka jest świetna:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger