16:15:00

Ujędrniający olejek wodny Water Oil Firming Geranium od Skin79

Wodny olejek to zupełna nowość w mojej pielęgnacji, ale taka, która "chodziła" za mną już od dłuższego czasu. Jest to produkt, który został stworzony z myślą o natychmiastowym zaspokojeniu potrzeb skóry. Ma zapewnić silne nawilżenie, utrzymanie wilgoci oraz pielęgnację bez tłustej powłoki, która mogłaby obciążyć funkcjonowanie skóry. Takie informacje wyczytałam na stronie Skin79, skąd zamówiłam mój pierwszy wodny olejek- ujędrniający Water Oil Firming Geranium. Dostępny jest jeszcze wariant nawilżający tego olejku, ale na początek wybrałam ten w brązowej buteleczce, albowiem jest polecany do skóry z niedoskonałościami. 
Koreańskie kosmetyki mają to do siebie, że zaskakują mnie swoimi konsystencjami. W przypadku tego olejku nie jest inaczej, albowiem swoim wyglądem naprawdę przypomina wodę. Jest przezroczysty, bardzo rzadki i nie ma w sobie nic z powierzchowności olejku. Nie jest tłusty, oleisty ani też nie jest taki "treściwszy" w swojej formule. Błyskawicznie się wchłania w skórę i już podczas aplikacji czuć jak świetnie ją koi i nawilża. Pachnie kwiatami, ale jest to zapach neutralny i subtelny. Mnie, osobie, która nie przepada za kwiatowymi zapachami w kosmetykach, bardzo się on podoba. 
Szklana buteleczka w brązowym kolorze ma dołączoną pipetkę, która jest idealnym rozwiązaniem w tego typu produkcie. Odmierza odpowiednią porcję olejku- jedna doza wystarcza na rozprowadzenie kosmetyku po twarzy. Ujędrniający olejek znalazł stałe miejsce w mojej pielęgnacji, jednak nie używam go codziennie. Staram się go aplikować tak co drugi dzień, dzięki czemu starczy mi na dłużej, a jego działanie przy takiej częstotliwości nadal jest mocno zauważalne. Jako że nie aplikuję go każdego dnia mogę powiedzieć, że jest wydajny. Mam go od ponad miesiąca i zauważyłam, że z buteleczki ubyło mniej więcej 1/3 zawartości. 
Wodny olejek Skin79 to kosmetyk wielozadaniowy, który można wykorzystać na wiele różnych sposobów, na przykład jako bazę pod makijaż lub dodatek do ulubionego kremu. Wyczytałam również, że kropla lub dwie tego olejku zmienia sypki podkład mineralny w płynny ( ten sposób muszę koniecznie wypróbować, ale to latem ), a dodanie do cięższego w konsystencji podkładu sprawia, że jest łatwiejszy w aplikowaniu. U mnie olejek ten jest jednym z elementów wieczornej pielęgnacji, ale kilka razy wypróbowałam go też jako bazę pod makijaż i w tej roli sprawdził się naprawdę świetnie. Podkład lekko się rozprowadza na skórze potraktowanej olejkiem wodnym, nie ciemnieje ani nie zmienia swojego koloru, ładnie stapia się ze skórą i nie waży. Jako kosmetyk pielęgnacyjny dba o skórę w sposób wyjątkowy, tak że moja skóra czuje się dopieszczona na wszystkie sposoby. Zaraz po zaaplikowaniu jest ukojona, miękka i nawilżona. Mam też wrażenie, że moja skóra jest odprężona, jakaś taka mocniejsza, a jej koloryt bardziej wyrównany. Zauważyłam, że odkąd wprowadziłam ujędrniający olejek wodny do swojej pielęgnacji produkcja sebum mojej skóry unormowała się, ona sama mniej się przetłuszcza i błyszczy. Tak jak pisałam wcześniej, olejek wodny polecany jest do skóry z niedoskonałościami, albowiem wykazuje właściwości przeciwzapalne i antyseptyczne. Borykam się głównie z podskórnymi grudkami. Kosmetyk nie sprawił, że znikły, ale nie pojawiły się kolejne. 
Wodny olejek dostępny jest w internetowym sklepie Skin79. Ma pojemność 20 ml i standardowo kosztuje 79,00 zł. Mnie udało się go kupić podczas wyprzedaży za nieco ponad 50,00 zł z przesyłką, co uważam za bardzo atrakcyjną cenę :) Uważam, że dobrze wydałam te pieniążki, bo z olejku jestem naprawdę zadowolona i z czystym sercem mogę go Wam polecić. 

24 komentarze:

  1. Ujędrniającego olejku jeszcze nie miałam.
    Może się skuszę. Czemu nie?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak normalizuje produkcję sebum to podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ Ci się udało upolować okazję.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam większość kremów bb skin 79 ale ich pielęgnacja twarzy to dla mnie czarna magia, nie miałam okazji poznać jeszcze niczego . super, że jesteś zadowolona z tego olejku, pojemność jest mała ale dobrze, ża udało Ci się kupić go taniej niż standardowo

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz słyszę o wodnym olejku, ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale wszystko co piszesz zachęca mnie do zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że ma taką lekką konsystencję. Ja posiadam olejek który ma mega treściwą konsystencję, ale też faktem jest, że nie jest przeznaczony do skory z niedoskonałościami. A poza tym wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A o takim czymś jeszcze nie słyszałam...zaintrygowałaś mnie!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi naprawdę fajnie! Muszę rozejrzeć się za jakimiś promocjami... choć u mnie prawdziwy hit w nawilżanie stanowi kwas hialuronowy w stężeniu 3% :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam z nim jeszcze styczności, ale fajnie, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście bardzo wydajny, chętnie go poznam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze takiego olejku :) Fajne zdjęcia na tym materiale :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje mi się, że do normalnego płynnego podkładu można dodać kropelkę, wymieszać i nakładać i powinno działać. Ale z normalnymi olejkami to wychodzi świetnie, nie wiem jak z tym wodnym, bo tego jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie udało Ci się go upolować w dobrej cenie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Generalnie nie lubię olejków, ale z olejkiem wodnym nie miałam jeszcze do czynienia. Ciekawa jestem tej konsystencji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze wodnego olejku, ale może sprawdziłby się w mojej pielęgnacji, ponieważ większość klasycznych olejków nie lubi się z moją skórą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawi mnie jego nietypowa formuła, jak i działanie! Na pewno kiedyś po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem wielką fanką olejków. Al tego akurat nie miałam okazji testować.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny, tym bardziej, że konsystencja jest leciutka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jakbym zobaczyła taką cenę to też bym go wzięła :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o tym produkcie wcześniej, a wart jest uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wydaje się idealny dla mnie, bo nie jest typowym olejkiem, ale jednak jest. No specyficzny :D na razie ciut za drogi dla mnie, ale może kiedyś; )

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam i jest naprawdę świetny i bardzo wydajny 😊 polecam skin 79 to naprawdę fajne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger