09:49:00

Pielęgnacja włosów pozbawionych blasku i objętości z kosmetykami Biovax

W pielęgnacji lubię zmiany. Nieczęsto kupuję ten sam płyn do demakijażu, balsam do ciała czy szampon do włosów. Są jednak marki, które pojawiają się w mojej łazience częściej niż inne. Jedną z nich jest Biovax, której produkty do pielęgnacji włosów poznałam na studiach i od tamtej pory, od czasu do czasu zawitają do mojej kosmetyki. Najbardziej upodobałam sobie maski i odżywki, ale szampony też mają niezłe ;)
Aktywny węgiel i acai amazońskie to seria kosmetyków Biovax z limitowej edycji, która przeznaczona jest do pielęgnacji włosów osłabionych, pozbawionych blasku i objętości. Wśród aktywnych składników wykorzystanych do produkcji szamponu i odżywki znajdziemy aktywny węgiel, który ma zmniejszać przetłuszczanie się włosów i skutecznie wchłaniać wszelkie zanieczyszczenia; acai amazońskie, które poprawiają mikrokrążenie skóry głowy, nawilżają i łagodzą; oraz wodę z laguny polinezyjskiej, znaną ze swych właściwości kojących odżywiających i olej monoi, dodający włosom miękkości i blasku. Oczyszczający micelarny szampon zawiera 88% składników naturalnego pochodzenia, a regenerująca maska- aż 98%! 
Szata graficzna opakowań bardzo mi się podoba. Na grafitowym tle widoczne są białe napisy, a poniżej kolorowa mandala. Całość jest bardzo przyjemna dla oka- osoba, która je wymyśliła powinna dostać nagrodę :) Plastikowa butelka z szamponem ma pojemność 200 ml,a słoiczek z maską do włosów 250 ml. Szampon na żelową, przezroczystą konsystencję, lekko zabarwioną na ciemny kolor, która nie jest ani zbyt gęsta ani zbyt lejąca, a w kontakcie z wodą tworzy delikatną pianę. Dla mnie jest on bezzapachowy, chociaż jeśli mocniej "się zaciągnę" mogę wyczuć subtelnie słodkawy zapach. Maska jest szarawa, zatopione są w niej czarne ziarenka i jak wnioskuję są to amazońskie acai ;) Jest gęsta, treściwa i mocno kremowa, dlatego nakładam jej niewiele na włosy, by uniknąć ich przeciążenia. Ma trochę ziemisty zapach, szampon pachnie dużo przyjemniej. Włosy myję szamponem co drugi dzień, maskę aplikuję dwa razy w tygodniu i trzymam ją przynajmniej 10 minut. 
Szampon, zgodnie z zapewnieniami producenta, dobrze oczyszcza skórę głowy i włosy z nagromadzonego brudu, zanieczyszczeń i środków do stylizacji. Nie przyczynił się do powstania łupieżu ani nie podrażnił skóry głowy, ale tego drugiego dyskomfortu nie wywołał u mnie żaden szampon. Fajnie nawilża i zmiękcza włosy, nie robi z nich siana, a więc są później łatwe do rozczesania. Po standardowym wysuszeniu włosy są lekko odbite od nasady, zyskując tym optycznie na objętości. Ponadto szampon sprawia, że włosy są sypkie, delikatne w dotyku, ładnie się błyszczą i zdrowo wyglądają. Naprawdę lubię je po umyciu ich tym szamponem od Biovax :) Jeszcze bardziej je kocham po użyciu regenerującej maski :P Sprawdza się za każdym razem bez względu na to czy nałożę ją na włosy umyte szamponem z tej samej serii czy kompletnie innym. Zaaplikowana w odpowiedniej, a więc niewielkiej ilości, perfekcyjnie dociąża włosy, wygładza je, niwelując ich puszenie się i elektryzowanie. Dodatkowo regeneruje, odżywia, nawilża i nadaje im blasku. Włosy po maseczce są sprężyste, pełne życia, lepiej się układają i są tak miękkie w dotyku, że nie mogę przestać ich dotykać :D 
Linia produktów z aktywnym węglem i amazońskimi acai jest jedną z limitowanych serii marki. Pozostałe dwie przeznaczone są do suchych i zniszczonych włosów ( japońska wiśnia i mleko migdałowe ) oraz do słabych i wypadających ( jaśmin indyjski i mleko kokosowe ).  W każdej z nich występuje szampon i maska, a w serii, którą dziś Wam zaprezentowałam dodatkowo znajduje się peeling trychologiczny. Wszystkie pozbawione są SLS, parafiny, silikonów i parabenów. Dostępne są w między innymi w Rossmannie, a ich ceny nie przekraczają 25,00 zł. 

37 komentarzy:

  1. Moje włosy również przepadają za Biovaxem ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki z Biovaxu, ale tej serii jeszcze nie miałam okazji używać. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jeszcze produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię te kosmetyki. Z tej serii miałam tylko szampon, ale po maskę też chętnie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sięgnąć po tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie miałam masek z Biovaxa a bardzo je lubiłam. Ostatnio miałam odżywkę olejami i mnie rozczarowała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam Szampon micelarny wersję Wiśnia japońska, uważam że nie nadaje się do kręconych włosów bo robi im niezły wyprost, co akurat dla mnie jest minusem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje włosy bardzo lubią tą firmę

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę przetestować tę linię;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię maski Biovax, ale tej serii jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta maska mnie ciekawi, a lista kosmetyków do włosów, które chcę ostatnio sprawdzić stale rośnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. rzadko używam produktów biovax

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam produktów. Moje włosy są właśnie pozbawione blasku i objętości, zatem muszę przyjrzeć się tym kosmetykom bliżej ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno już po ich produkty nie sięgałam :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię ich produkty, często do nich wracam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Duet brzmi bardzo fajnie, chętnie go za jakiś czas wypróbuję, wydaje mi się, że będzie idealny dla moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię ich kosmetyki ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię, jak nie można przestać dotykać włosów :D Nie miałam tej serii, ale za to z innych korzystałam i jest to marka, która na prawdę mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam ani maski ani szamponu, ale chętnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie dotarłam do Biovaxu :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chętnie wypróbujemy tą maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hm, chyba muszę po nie sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie piękne te opakowania. A węgiel widzę robi się coraz popularniejszy w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie najbardziej nie lubię jak mi się włosy puszą. Dobrze, że maska pomaga takim włosom.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię Biovax :)

    www.bliskolasu.eu

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam kiedyś Biovax, był świetny. Dla samego motta Twojego bloga, które jest przepiękne, musiałabym skomentować i pochwalić! <3 Kobieta - arcydzieło wszechświata - cudne!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiele juz slyszalam o tej marce, ale sama jej nigdy nie uzywalam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Maski Biovax dobrze się u mnie sprawdzają. Ostatnio zachwyciła mnie seria Botanic. Próbowałaś? pozdrawiam! Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest ta seria z czarnuszką i czystkiem? to tej jeszcze nie testowałam, ale czytałam o niej wiele dobrych recenzji i prędzej czy później wpadnie w moje ręce :)

      Usuń
  29. Ten szampon okazał się świetny dla moich cienkich włosów.
    Włosy są lekkie ale się nie puszą nie elektryzują, wolniej się przetłuszczają.

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę się skusić na taką pielęgnację swoich włosów. Szczególnie po lecie, gdy są takie wysuszone i zniszczone :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger