Recenzja: Błyszczyk do ust LOVERS Ultra Shine Lipgloss, Eveline

piątek, 31 stycznia 2014 32 komentarze
Obietnice producenta:
LOVERS Ultra Shine Lipgloss, to seria delikatnych błyszczyków o kremowej konsystencji w sześciu urzekających kolorach, które uwodzą apetycznym owocowym zapachem. Błyszczyk nadaje intensywny połysk zapewniając efekt delikatnie zwilżonych ust. Dodatkowa zawartość maleńkich błyszczących drobinek, fantastycznie odbija światło powiększając optycznie usta. Formuła wzbogacona o olejek arganowy doskonale dba o delikatną skórę ust. Doskonale je pielęgnuje sprawiając, że stają się niesamowicie wygładzone i jedwabiście miękkie. Błyszczyk ma wygodny aplikator w postaci długiej, płaskiej pałeczki, dzięki czemu produkt precyzyjnie nakłada się na usta.
- Rozświetla nadając ustom soczysty blask
- Urzeka delikatnymi kolorami
- Kremowa konsystencja zapobiega wysychaniu ust
- Intensywnie regeneruje i wygładza
- Głęboko nawilża i odżywia
- Chroni przed działaniem wolnych rodników

7,5ml/około 13zł
Moim zdaniem:
Gdyby ktoś kazał mi wybierać między błyszczykami a szminkami bez zastanawiania się wybrałabym błyszczyki :) Mam ich niemałą kolekcję- jedne lubię bardziej, inne mniej. Od kilku tygodni w stałym użyciu jest błyszczyk Lovers od Eveline, który tak jak cienie Quattro podkrada mi mama :)
Kolor, który otrzymałam to  nr 608. Określiłabym go jako delikanty róż, nie za mocny, stonowany, w którym zatopione są delikatne, prawie niewidoczne rozświetlajace drobinki. Błyszczyk ma kremową, gęstą konsystencję, dzięki czemu nie waży się, nie lepi ani nie zbiera w załamaniach ust. W zapachu można się wręcz zakochać-  to połączenie gumy balonowej z owocowymi cukierkami, czyli jest bardzo słodko i soczyście :) Opakowanie jest bardzo solidne, utrzymane w minimalistycznym stylu z detalami w zestawieniu kolorystycznym, które od kilku miesięcy jest moim ulubionym, czyli czarno-złotym. Pędzelek jest elastyczny, miękki, dokładnie i równomiernie rozprowadza błyszczyk na ustach. 
Błyszczyk ładnie podkreśla usta, nadaje im zmysłowego blasku, a cały efekt jest subtelny i naturalny. Usta wydają się pełniejsze, są miękkie i rozświetlone. Doskonale dba o delikatną skórę ust, zapobiega ich pękaniu, nawilża je, odżywia i odpowiednio pielęgnuje. Nawet po kilku godzinach od aplikacji czuć, że usta są zadbane i wygładzone. Błyszczyk nie tylko nie podkreśla suchych skórek, ale niweluje już istniejące. Zaskakuje swoją trwałością, trzyma się na ustach kilka godzin. 
Błyszczyk Lovers zapewnia kuszący wygląd ust, a dzięki zawartości olejku arganowego także ich ochronę przed mrozem, dzięki czemu nie muszę już myśleć o pomadce ochronnej. Spełnił wszystkie moje oczekiwania i jestem zdania, że polubiłyby go nawet te z Was, które bardziej preferują szminki :) 
Tak błyszczyk prezentuje się na ustach :)

Kosmetyk otrzymałam od serwisu bangla.pl
w ramach współpracy z Klubem Kejt

32 komentarze

  1. Kurcze jak dla mnie wyglada nijako, jak zwykly bezbarwniak :(

    OdpowiedzUsuń
  2. masz świetne usteczka :) i pasuje Ci ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie się prezentuje, ale nie lubię błyszczyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie lekkie kolory, bo nakładam je na szminki nude :) Masz piękne usta! Zainteresował mnie ten błyszczyk, z chęcią bym go nabyła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za tą firmą, ale ten kolorek wygląda naprawdę sympatycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie wolę pomadki, choć od czasu do czasu blyszczyk tez pojawia się na moich ustach :) bardzo podoba mi się jak prezentuje się on na twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się podoba, delikatny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój kolorek. Na pewno bym się z nim polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie się prezentuje chociaż nie przepadam za błyszczykami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten błyszczyk tylko w innym kolorze i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie prezentuje się na ustach...teraz sobie zdałam sprawę, że ja chyba nie mam ani jednego kosmetyku z Eveline jeśli chodzi o kolorówkę...chyba czas nadrobić:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek delikatny i przyjemny, u mnie jest tak że raz lubię podkreślić usta a raz nie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wygląda. Muszę go obejrzeć z bliska w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie się bardzo podoba delikatny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super wygląda na twoich ustach.

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię ten błyszczyk, ja mam 613

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie się prezentuje na ustach jednak ja dalej wole pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wygląda na ustach :) Mimo że lubię pomadki, to jednak chyba trochę bardziej skłaniam się ku błyszczykom ;)
    Butki kupiłam w Centro, była wtedy jakaś promocja, że 1 rzecz - 30%, 2 rzeczy - 50% i trzy rzeczy - 70procent (promocja dotyczyła butów i torebek ), więc kupiłam trzy rzeczy i zapłaciłam jakieś 40zł z groszami ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię błyszczyki, ale nie używam ich zbyt często :)
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wygląda na ustach, chciałabym :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam inny kolor i zakochałam się w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny delikatny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam błyszczyki do ust. A Twój posiada cudowny odcień!

    OdpowiedzUsuń

SZABLON BY: PANNA VEJJS.