00:04:00

Recenzja: Błyszczyk do ust z kwasem hialuronowym Lip Sensation, Wibo

Obietnice producenta:
Błyszczyk Lip Sensation nadaje natychmiastowy efekt gładkich i jedwabistych ust. Zawiera odżywczą formułę kwasu hialuronowego, który wypełnia nierówności naskórka. Stonowana kolorystyka dostępna w kolekcji idealnie dopasuje się do codziennego makijażu. Przy regularnym stosowaniu kwas hialuronowy poprawi kondycje ust powiększając ich objętość. Dzięki formule XXL usta stają się zmysłowe i sprężyste. Aplikator wykonany jest z delikatnego włosia, który miękko i jednolicie nakłada błyszczyk.
  • powiększa usta do rozmiaru XXL
  • zmysłowy efekt dzięki zawartości kwasu hialuronowego
  • nawilżone i powiększone usta


5ml około 8zł w Rossmannie, dostępny w 6 kolorach. 

Moim zdaniem:
Dziś po raz kolejny mam dla Was wpis o produkcie Wibo. Tym razem jest to błyszczyk, który według producenta wypełnia usta i nadaje im mega objętość. A jak jest w rzeczywistości? O tym w dzisiejszym poście, zapraszam do lektury :)
Błyszczyk znajduje się w małym, szklanym, kanciastym opakowaniu o przezroczystych ściankach i czarnej nakrętce, która szczelnie chroni produkt przed działaniem czynników zewnętrznych oraz przed niepożądanym wylaniem, np. w kosmetyczce. Aplikatorem w postaci miękkiej, nie za dużej i 'włochatej' pacynki, lekko, łatwo i przyjemnie maluje się usta. 
Konsystencja błyszczyku jest aksamitna, kremowa i gęsta. Do testów otrzymałam odcień nr 1, który wygląda na stonowany róż z jakby fioletowym przełamaniem, ale po nałożeniu na usta zmienia się w delikatny i jednocześnie bardzo soczysty różowy kolor. Efekt nie jest przesadzony, usta pociągnięte błyszczykiem wyglądają naturalnie. Jednak najlepszy jest zapach! Błyszczyk pachnie jak guma balonowa z waniliowym posmakiem :D
Moje usta z natury są duże, więc nie szukam błyszczyków optycznie je powiększających. I muszę Wam powiedzieć, że błyszczyk Wibo wcale nie dodaje im objętości. Jednak mimo wszystko jestem zdania, że jest to jeden z lepszych produktów do ust wśród wszystkich dostępnych na rynku kosmetycznym. Błyszczyk przede wszystkim ładnie podkreśla usta, nadaje im niesamowity połysk, świetnie sprawdza się w codziennym makijażu. Cudownie nawilża i wygładza usta oraz nadaje im miękkości, efekt ten odczuwalny jest jeszcze długo do zniknięciu błyszczyka. Usta są zadbane i tak... słodko wyglądające :D
Trwałość jest w porządku, bez jedzenia i picia trzyma się na ustach około 2 godzin. Błyszczyk nie klei się, nie wypływa poza kontury ust, nie wchodzi w załamania i nie podkreśla suchych skórek. Uwielbiam malować nim usta i zastanawiam się czy nie kupić kilku na zapas- gdyby ktoś wpadł na "genialny" pomysł wycofania znakomitego produktu ;)
Błyszczyk na ustach :)

37 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentuje, wiedziałam że o czymś zapomniałam podczas ostatnich zakupów...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kolorek,taki neutralny i śliczne ząbki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie Ty masz cudowne te usta ♥ Bardzo ładnie błyszczyk się na nich prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny jest :) chociaż nie przepadam za błyszczykami :/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wygląda na ustach, czasami używam błyszczyki, ostatnio nawet często. ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny lekki kolorek;) podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie sie prezentuje na ustach sliczny jest

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam jeszcze tego błyszczyku. Ale chyba się skuszę, będę dzisiaj w rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię błyszczyki WIBO. Fajne mają też błyszczyki z ekstraktem z papryczki chili.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam, ale dużo słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już dawno nie miałam błyszczyka na ustach, jakoś ostatnio wybierałam pomadki:) Ten błyszczyk wygląda bardzo ładnie. Myślę, że się na niego skuszę, bo za tą cenę to warto. Jakoś ostatnio bardzo polubiłam produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rzadko używam błyszczyków, ale pięknie prezentuje się na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wibo ma udane błyszczyki :) Moja mama używa Wibo równie chętnie, co np. Astora, Rimmela, Maybelline itd... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż żal, że nie kupiłam go podczas promocji, bo ostatnio chętniej sięgam po błyszczyki (błyszczyko-pomadki) niż po tradycyjne szminki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za błyszczykami, ale po przeczytaniu tego posta po prostu muszę go kupić! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny kolor :) Ja nie używam błyszczyków prawie wcale, nienawidzę jak przyklejają mi się do nich włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny odcień! Masz świetne usta i piękne ząbki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogólnie wolę szminki od błyszczyków, ale ten ma bardzo fajny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety kompletnie nie przekonuja mnie te blyszczyki, nie wiem czemu, ale mnie nie wolaja :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie się prezentuje na ustach! Ostatnio przerzuciłam się z pomadek na błyszczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jakoś nie przepadam za tą firmą dla mnie bez rewelacji

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie spodziewałam się, że będzie tak delikatnie wyglądać na ustach :) Znając pomysły firm kosmetycznych lepiej kupić jedną sztukę na zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Błyszczyków z Wibo nie używałam, ale lubię ich lakiery do paznokci. Poza tym błyszczyk ładnie prezentuje się na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale pięknie się prezentuje! Ale na tak pięknych ustach to raczej każdy błyszczyk ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wolę szminki od błyszczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja nienawidze blyszczykow, ale musze przyznac, ze ten na Twoich ustach wyglada swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Na ustach wygląda przepięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. na twoich ustach wszystkie maziaje prezentują się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiem czemu, ale bardziej podoba mi się kolor błyszczyku w opakowaniu ^^ Wygląda wtedy na bardziej wyrazisty ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. wygląda jak by był z drobinkami (a takich nie znosze) ale na ustach wygląda świetnie !!

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie wypróbuję, na dodatek cena kusi, no i pięknie wygląda na ustach :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wygląda na ustach. Mam z tej serii kolor nr 5 (delikatny transparentny róż) i jest to już moje drugie opakowanie. Zgadzam się z Tobą, że te błyszczyki są chyba jednymi z lepszych jakie można kupić w drogeriach. Mnie też nie powiększa ust, ale nawet tego nie oczekiwałam ;) Natomiast świetnie nawilża i z powodzeniem można go stosować zamiast pomadki ochronnej. Przy okazji pięknie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger