07:17:00

Upominki z II Spotkania Łódzkich Blogerek

W dzisiejszym wpisie zdjęcia będą zdecydowanie przeważać nad treścią, a to dlatego, że chciałabym Wam pokazać upominki, które przywiozłam z II Spotkania Łódzkich Blogerek. Relację z tego wydarzenia znajdziecie tutaj :)
Od Ani, właścicielki B.LovesPlates, otrzymałam paczuszkę z niezbędnikiem do stemplowania oraz firmowymi gadżetami, takimi jak przypinka, długopis oraz smycz. Stemplowanie to teraz moja nowa pasja :D
Od firmy Juki dostałam praktyczną torbę pełną przydatnych gadżetów, takich jak ścienny kalendarz, centymetr, notesik, długopis oraz składaną parasolkę :)
Upominki od Patatoy oddałam w ręce 4-letniego chrześniaka mojego męża, sobie zostawiłam tylko smycz :D 
AA i Oillan zadbały o to, abym nigdy nie wyszła z kosmetycznych zapasów ;) Po spotkaniu jestem bogatsza w wiele nowych kosmetyków, między innymi w maseczki, olejek do ust, bazę pod makijaż oraz balsam i żel pod prysznic. 
Portal Kobiece Porady przygotował dla uczestniczek spotkania torbę pełną gadżetów oraz słodkich krówek, a DuafeElixir By Nature oraz Miravena kilka kosmetycznych upominków. 
Pilomax podarował kosmetyki do włosów, głównie dla dzieci, ale zostaną one u mnie, bo nie mam ich komu podarować. Z wyjątkiem szamponu Boy, który już trafił w odpowiednie dziecięce rączki :)
Niespodzianka od Joico zaskoczyła mnie najbardziej, a to głównie za sprawą jednego produktu, jakim jest odżywka w piance, która myje włosy! Oprócz niej marka podarowała jeszcze serum oraz lakier do włosów, a także próbkę szamponu i odżywki z serii K-Pax oraz voucher na zabieg rekonstrukcji włosów. 
Olejek i mydełko Equilibra udało mi się wylicytować na aukcji, z której dochód został przekazany na rzecz chorego na autyzm Mikołajka. Zestaw składający się z pozostałych kosmetyków otrzymała każda uczestniczka spotkania. 
AnnaCosmetics, marka kompletnie mi nieznana, sprezentowała mi szampon oraz maskę do włosów. 
Od Selfie Project otrzymałam swoje pierwsze bibułki matujące, a także żel do mycia twarzy oraz krem matująco- nawilżający. Do tej pory udało mi się poznać puder i płyn micelarny, o których pisałam tutaj.
Marka Donegal podarowała mi lakier do paznokci oraz akcesoria kosmetyczne, takie jak puszek do pudru, dwustronny pilniczek z odklejanymi warstwami oraz podręczną szczotkę do włosów, którą można wrzucić do torebki :)

58 komentarzy:

  1. Naprawdę sporo wspaniałych upominków. Spotkania blogerek są świetne. Nie dość, że spotykamy "na żywo" nasze koleżanki z blogosfery to jeszcze tyle giftów się dostaje w prezencie.
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super! Mnóstwo świetnych prezentów, marki naprawdę bardzo mocno się postarały! Chętnie wybrałabym się na takie spotkanie. To z pewnością wspaniała okazja, by poznać nowe blogerki, albo po prostu zobaczyć na żywo, które wcześniej śledziło się jedynie w internecie:) Super! Lecę czytać relację z tego spotkania!:)

      Usuń
  2. Tyyyle wspaniałości ;) udanych testów

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, super :) Ja sama chciałabym wziąć udział w takim spotkaniu, jednak na razie nie mam blisko, jak obserwowałam :( Bardzo fajne prezenty :D
    Buziaki ;*

    panikosmetyk.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Uwielbiam wszelkiego rodzaju gadzety:) Moje polki nie az tak bardzo:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałości. U mnie właśnie też post z upominkami ze spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe upominki, które mam nadzieję, świetnie się u Ciebie sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne upominki, miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłych testów :) Fajne upominki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku, ile rzeczy :) a samo spotkanie to świetna sprawa :) super jest móc poznać blogowe koleżanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne upominki będzie co testować:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ile testowania będzie :) Super.

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cuda! i jaka fajna mini Donegal :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne kosmetyki, jestem ciekawa zwłaszcza tego olejku do ust z AA :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że w moim mieście nie organizują takich spotkań, a przynajmniej ja o nich nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile cudowności! Ciekawa jestem tych kosmetyków od AnnaCosmetics, szampon ma bardzo ciekawe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawią mnie produkty AnnaCosmetics. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie dostać prezenty ale samo spotkanie to pewnie super wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo przyjemne upominki, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O raju! Ile prezentów <3 Spóźnione Boże Narodzenie :D Awww, jak zazdroszczę takiego spotkania. Chętnie wzięłabym w takim udział, żeby poznać inne osoby zajmujące się blogowaniem <3
    Ściskam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Duzo zupelnie nie znanych mi firm :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdro wielkie:) Lubelskie blogerki cos się nie chcą ze sobą spotkać:) hehe


    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawi mnie ten szampon Anna Cosmetics. Takie ładne opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Szampon z equilibry jest bardzo dobry. Polecam również odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Stempelki booooskie!!!! Strasznie mi się podobają na paznokciach! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawa jestem jak sprawdzą się stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję aby spotkać się z innymi blogerkami 😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Super prezenty, zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne upominki :) Mam nadzieję, że spotkanie było udane :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Łoł, ile nowostek :D Szampon Anna Cosmetics i mi jest nieznany, chętnie poczytam Twoją recenzję i dowiem się co ma w środku ;D Zestaw z joico to rzeczywiście świetny upominek, odżywki w piance też jestem przeciekawa :D testuj szybko i pisz! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Większości firm kompletnie nie kojarzę :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe upominki :) udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. O kurczę, ile tego dostałaś, super. :) Koniecznie daj znać, jak Ci się sprawdzają kosmetyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. O wow, ile tego dostałaś, super! :) Koniecznie daj znać, jak Ci się sprawdzają kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  34. Super rzeczy :) czekamy na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  35. Same wspaniałości. Życzę miłych testów.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  36. oj chętnie bym się wybrała na spotkanie blogerskie :) zazdroszczę pozytywnie www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie oczywiście najbardziej jarają stempelki - już kiedyś je widziałam - i moja paznokciowa je ma - uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pilomaxy dla dzieci są świetne. Mega wydajne i opakowanie jest tak sprytnie zrobione, że maluchy nie potrafią go otworzyć a starszakom nie wylewa się w torbach basenowych :) Mam i chłopięcą wersję i dziewczęcą i w mojej ocenie różnią się jedynie opakowaniem. Są wydajne i nie spotkałam się, by po jakimkolwiek dziecięcym szamponie tak się włosy błyszczały i były tak długo świeże. Super. Mama Urwisów

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger