08:04:00

Shiny Box "Winter Wonderland"

Pierwszy Shiny Box w 2018 roku ma przenieść nas do magicznej, zimowej krainy. Rządzi w niej piękna Królowa Śniegu, którą na pewno już widziałyście na zdjęciach pudełka u innych blogerek ;) Grafika boxa utrzymana jest w chłodnych odcieniach niebieskiego i różowego. Jest przyjemnie, ale bądźmy szczerzy, Shiny Box miewało już dużo ładniejsze szaty graficzne. Z dołączonej ulotki wynika, że w pudełku powinno znaleźć się siedem pełnowymiarowych produktów, w tym jeden wymienny, oraz upominek. Powinno, bo u mnie zabrakło jednego z nich, czyli żelowego lakieru do paznokci So Chic!- ktoś chyba zapomniał go spakować ;) 
Niekwestionowaną perełką boxa jest odbudowujący krem pod oczy Naobay. Ma on pojemność 20 ml, a jego sugerowana cena to ponad 100,00 zł, a więc już ten jeden produkt jest wart więcej niż całe pudełko. Wyczytałam, że ma przyjemnie naturalny skład i nie jest testowany na zwierzętach, za co marka mocniej zyskuje w moich oczach. Mnie osobiście bardzo podoba się jego opakowanie, w szczególności ta drewniana nakrętka :) Krem Naobay ma działać regenerująco, nawilżająco i przeciwstarzeniowo. Akurat kończę krem pod oczy Dermedic, więc w niedługim czasie to on będzie dbał o moją skórę pod oczami. Kolejny kosmetyk, którego obecność w boxie mnie ucieszyła, to błyszczyk do ust Miyo. Mam go w kolorze nr 01, My Bride, który to idealnie wkomponował się w tematykę przewodnią pudełka "Winter Wonderland". Bo czy tylko ja uważam, że jego białawy odcień z mnóstwem brokatowych drobinek, nie wygląda jak iskrzący się w słońcu śnieg? Mnie właśnie takie skojarzenie się nasunęło na myśl, gdy tylko wzięłam go do ręki :) Na ustach błyszczyk pozostawia przezroczystą poświatę z subtelnymi, rozświetlającymi drobinkami. W boxie znalazłam również pumeks Hammam, który już kiedyś miałam, a nawet pisałam o nim na blogu: klik. Wykonany został ręcznie z marokańskiej czerwonej glinki. Przeznaczony jest do pielęgnacji stóp i z tego co wyczytałam bogaty jest w cynk, magnez, selen i żelazo. Chusteczki do higieny intymnej Efektima to także pełnowymiarowy produkt, który kosztuje raptem niecałe 2,00 zł. Chusteczki mają odświeżać, oczyszczać i chronić przed podrażnieniami. Na pewno jest to wygodna opcja na wszelkie wyjazdy, bo nie zajmują wiele miejsca i są leciutkie. Ja już wrzuciłam je do torebki, bo nigdy nie wiadomo kiedy mogą się przydać. Saszetka suplementu diety F-Vit C 1000 to wspomniany na wstępie upominek. 
Regenerująca maska błotna -417 do suchych i zniszczonych włosów to druga perełka z styczniowego Shiny Boxa. Jest to produkt wymienny z z Błotem z Morza Czarnego tej samej marki. Tak na marginesie, wiedziałyście, że jest to izraelska marka kosmetyczna? Ale wracając już do kosmetyku, to cieszę się, że trafiła mi się akurat maska, bo w przeciwieństwie do błota, ją na pewno wykorzystam. Jeśli obietnice producenta się sprawdzą to maska ta sprawi, że moje włosy będą odżywione, nawilżone i zmiękczone, a także bardziej elastyczne i wzmocnione. Bardzo spodobała mi się jej szata graficzna, zaskoczył mnie jej kolor, który jest kapka w kapkę jak moja skóra :D oraz zapach, który z błotem nie ma nic wspólnego. Zafoliowane opakowanie gwarantuje mi, że wcześniej nie była otwierana, wąchana i macana, co stanowi bardzo duży plus. Musujące kule do kąpieli Dairy Fun, podobnie jak pumeks Hammam, też już kiedyś miałam. W opakowaniu są trzy, każda ma po 100 g, a różnią się kolorami i zapachami: różowa pachnie brzoskwinią i mango, pomarańczowa ma zapach karmelowego jabłka, a żółta jest mlekiem i miodem płynąca. To znaczy, pachnąca ;) Ich zapachy są intensywne, czuć je w całym pudełku. Dobrze, że mają dłuższy termin ważności, bo z ich wykorzystaniem będę musiała poczekać do przeprowadzki, kiedy to w końcu będę miała wannę :D
Podsumowując, styczniowy Shiny Box nie zawiódł mnie swoją zawartością. Każdy kosmetyk, który się w nim znalazł, z przyjemnością przetestuję. Bardzo cieszę się z obecności produktów Naobay i -417, bo są to drogie marki, których ja bym sobie nie kupiła, bo szkoda by mi było wydać tyle pieniędzy na jeden kosmetyk- w ramach przypomnienia, cena jednego i drugiego produktu to nie mniej niż 100,00 zł. A dzięki Shiny Box będę mogła je przetestować bez wydawania krocia. W pudełku nie pasuje mi tylko to, iż produkt w saszetkach za mniej niż 2,00 zł został nazwany pełnowymiarowym i pełnowartościowym. 
Na fanpage'u Shiny Box pojawiła się już zapowiedź lutowego pudełka, które ma być pełne miłości do piękna. Mam ogromną nadzieję, że zawartością nie będzie odbiegać od styczniowego, a nawet, że będzie jeszcze lepiej;)

29 komentarzy:

  1. A mi średnio się podoba to pudełko. Nie lubie produktów z błotem a jeszcze ono mi sie trafiło (choć nie wiem czy bym chciała maske do włosów) 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką maska błotna przydałaby mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. kule do kąpieli! <3 super pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już pisałam pod innymi notkami o tym pudełeczku, że jest ono całkiem fajne. Najbardziej ciekawi mnie ta maska z -417, bo miałam żel do mycia twarzy i interesuje mnie czy maska do włosów też jest fajna.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to mamy co do niego podobne odczucia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie miałam napisać - a gdzie Twój lakier? - nie martw się. ten lakier nie jest super, u mnie trwałość to jeden dzień. ale i tak z pudełka jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego pudełka chętnie bym wypróbowała krem pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten krem pod oczy również i nam by się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Box mi sie bardzo podoba i z checia bym go przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne są te kulki:)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawartość pudełka mnie ucieszyła. Zarówno maskę, jak i krem pod oczy z przyjemnością wypróbuję. Pozostały zestaw mnie nie zachwyca, ale zdecydowanie się nie zmarnuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudełko nadzwyczajne, bardzo mi się podoba zawartosc.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kule miałam i lubiłam, ale faktycznie trzeba najpierw mieć wannę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa tej regenerującej maski błotnej, czytałam gdzieś na jakiś blogu, że jest świetna i dodatkowo chciałabym w sumie wypróbować jeszcze ten krem pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie porywa mnie ostatnio to pudelko jakos

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przyjemna zawartość!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta zawartość jest idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Skład zawartości tego pudełka nawet mi się podoba. Najbardziej ciekawią mnie kule do kąpieli i pumeks :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tylko krem Naobay mi się podoba :<

    OdpowiedzUsuń
  20. No rzeczywiście wtopa z tym lakierem :) Piękny ten twój błyszczyk, po twoim opisie zapragnęłam go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi sie ta zawartość , szczególnie ciekawią mnie kule do kąpieli oraz naturalny pumeks.

    OdpowiedzUsuń
  22. Osobiście mi to pudełko przypadło do gustu, zwłaszcza kule do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna jest ta zawartość!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem zadowolona z zawartości tego pudełka. Podoba mi się przede wszystkim krem pod oczy i maska do włosów 😊

    OdpowiedzUsuń
  25. Kule do kąpieli chyba najbardziej by mnie ucieszyły:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger