09:08:00

Nowości kosmetyczne w listopadzie

Witam Was w ostatnim już miesiącu tego roku :) I od razu, bez zbędnych wstępów, zapraszam na post z nowościami kosmetycznymi, które przybyły do mnie w listopadzie. 
Zdjęcie powyżej pokazuje moje zakupy kosmetyczne z ostatniego miesiąca. Nie ma tego dużo, prawda ;)? Moje jedyne zachciewajki to peelingi Organic Shop o zapachu kawy i czekolady. Płyn Lactacyd kupiłam, ponieważ pianka do higieny intymnej Ziaja jest już na wykończeniu, a podkład ColorStay Revlon zawsze muszę mieć w swojej kosmetyczce. Dlatego, gdy widzę, że jedna buteleczka się kończy, od razu zamawiam następną. Ogólnie rzecz biorąc, to jestem z siebie bardzo zadowolona, że w listopadzie kupiłam tak mało :P
Jak co miesiąc, w nowościach kosmetycznych pokazuję Wam ShinyBox. O listopadowym "Love Beauty Fashion" jeszcze nie pisałam na blogu, ale za kilka dni pojawi się odpowiedni wpis. Pokazywałam już jego zawartość na Instagramie, więc i tu mogę zdradzić co w sobie kryło. Oprócz widocznego na zdjęciu zestawu kosmetyków do włosów Jantar w moim pudełku były jeszcze: złuszczająca maska do stóp, kredka do oczu, maska do włosów, odżywka do włosów, glinka rhassoul oraz dwufazowy płyn do demakijażu. 
Na początku minionego miesiąca otrzymałam także przesyłkę od Dermedic, w której był krem pod oczy, krem do twarzy na noc oraz syndet do mycia, o którym zdążyłam napisać już recenzję: klik. I to już wszystkie nowości, które do mnie zawitały w listopadzie. A jak było u Was :)?

34 komentarze:

  1. Sporo tych nowości!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam Revlon, ale kompletnie mi się nie sprawdził. Też miałam pudełko Shinybox, swoją drogą moje pierwsze I najbardziej zadowolona jestem z zestawu Jantar :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie robię takich zestawien ale chyba muszę zacząć.
    ShinyBoxa też mam i jest super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście możesz być z siebie dumna. Ja zresztą też dużo nie kupiłam. Jedynie TBS i Benton:D U mnie akurat też nowości to się zgrałyśmy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Peeling o zapachu czekolady mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam lactacyd , dostałam podobną przesyłkę od Dermedic :)kiedyś lubiłem Revlon CS.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie malusio masz tych zakuopów. Lubię kosmetyki marki Dermedic, też mam nowy krem i chyba zacznę go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. myślę o revlonie ale mówią że ciężki on..

    OdpowiedzUsuń
  9. Peelingi Organic Shop bardzo lubię. Mają oryginalne zapachy i świetne działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam tego Shinyboxa, ale zawartość słabiutka ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe nowości u Ciebie. Zwłaszcza ta nowa seria Dermedic.
    Ja nie zrobiłam jeszcze wpisu z nowościami za październik i listopad.

    OdpowiedzUsuń
  12. ale skromnie :) ciekawi mnie revlon

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestawem Dermedic polecany jest dla cery dojrzałej. Mam akurat krem, ale oddam go na prezent jakieś cioci.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem jaka będzie Twoja opinia na temat pudełka ShinyBox ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. oo ten krem pod oczy ma bardzo fajne opakowanie! male, zgrabne i nie trzeba w nim grzebac :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe produkty. Jestem ciekawa, jak sprawdza Ci sie produkty Dermedic

    OdpowiedzUsuń
  17. Akurat tych produktów Organic Shop nigdy nie miałam.
    Sądzę, że byśmy się polubili. Kiedyś uwielbiałam takie scruby.
    Teraz rzadko się kuszę na nie. Szkoda. Ostatnio mocniejsze peelingi u mnie królują.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oj zestaw Jantar mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatnio sama korzystam z Revlona, nawet nawet efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też zakupiłam podkład z Revlonu, z tym że to jest mój pierwszy w życiu i niesamowicie jestem nim pozytywnie zaskoczona.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam kiedyś ten podkład z Revlonu i byłam z niego zadowolona teraz jest dla mnie za ciężki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawią mnie kosmetyki z Jantara :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na recenzję kosmetyków Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Musimy kiedyś wypróbować ten Revlon :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A tego płynu do higieny intymnej to jeszcze w tej formie nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ten krem pod oczy z Dermedic jest mega, strasznie się z nim polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger