16:37:00

O kilku kosmetykach Oriflame słów parę :)

Nie jestem pewna czy przez tyle lat blogowania wspomniałam kiedykolwiek o tym, że pociąg do kosmetyków miałam już jako nastolatka :D A właściwie to jeszcze wcześniej, już jako mała dziewczynka, tylko wtedy podkradałam mamie kosmetyki i rozmazywałam je na dywanie :P Oj, nie raz oberwałam za to po uszach, bo moja mama nie kupowała tanich kosmetyków :P Nie wiem jak było u Was, ale kiedy ja byłam w gimnazjum wśród moich koleżanek panował szał na Avon oraz Oriflame, któremu ja także uległam i to na lata. Na studiach, dokładniej na pierwszym roku studiów, miałam nawet epizod bycia konsultantką, ale kariery, niestety, nie zrobiłam, bo większość kosmetyków i tak zamawiałam dla siebie :P Po studiach zaniechałam kupowania kosmetyków katalogowych, ale chyba tylko i wyłącznie dlatego, że wśród moich znajomych nie ma żadnej konsultantki, więc siłą rzeczy katalogu nie miałam w rękach przez kilka lat. Teraz jednak nadarzyła się okazja, aby przypomnieć sobie czy, a jeśli tak to za co, tak lubiłam zamawiać kosmetyki z katalogów :) Odświeżanie pamięci zaczęłam od marki Oriflame, z której mam obecnie pięć kosmetyków, w tym dwa do makijażu i trzy do ogólnie pojętej pielęgnacji. 
Giordani Gold to seria kosmetyków, których między innymi używała moja mama. Mnie, jako małej dziewczynce, kojarzyły się wtedy z klasą, elegancją i luksusem. To chyba głównie przez te opakowania, które już wtedy były bardzo szykowne oraz dopracowane w najmniejszym szczególne. Ot, takie małe dzieła sztuki ;) Teraz ja używam kosmetyków Giordani Gold, konkretnie dwóch i są to pomadka do ust w odcieniu Lucent Pink oraz prasowany, transparentny puder do twarzy. Pomadka ma wagę 4 g i kosztuje 49,90 zł, puder waży 9 g, a kosztuje 69,90 zł. Oba kosmetyki znajdują się w złotych opakowaniach: sztyft pomadki jest cały w tym kolorze, puzdereczko z lusterkiem w połowie jest czarne. Opakowania są dobrej jakości. Po tym, w którym znajduje się pomadka wcale nie widać, że jest plastikowe, a błyszczy się tak, że widać je z daleka :D Puderniczka już raz mi upadła na kafelki ( oczywiście niechcący, żeby nie było podejrzeń :P ), ale nic się z nią nie stało, nie ma na niej nawet najmniejszej ryski. Do pudru dołączona była również gąbeczka, która wylądowała w koszu, bo jak dobrze wiecie preferuje aplikowanie pudru szerokim pędzlem. Obu kosmetyków używam głównie na co dzień, ale towarzyszyły mi także na balu, na którym byłam wraz z mężem w styczniu, więc przetestowałam je też w nieco bardziej wymagających warunkach ;) 
Najbardziej polubiłam się z pomadką, która ma kilka niedoskonałości, ale mimo to jest bardzo fajna. Ma ładny, malinowy odcień, który bardzo mi się podoba. Jej konsystencja jest miękka i kremowa, dzięki czemu z lekkością sunie po ustach, pokrywając je warstewką koloru. Nie jest to matowa pomadka, po nałożeniu pozostawia na ustach delikatny, satynowy połysk. Jest tak lekka, że właściwie nie czuć, że ma się ją na ustach, a co ważniejsze nie pozostawia chemicznego posmaku. Ponadto ma ładny i delikatny zapach, który jest praktycznie niewyczuwalny. W swoim składzie pomadka ma olejek arganowy, dzięki któremu jest komfortowa w noszeniu, bo nie wysusza ust ani nie powoduje uczucia ich ściągnięcia. Dodatkowo, zawartość tego olejku sprawia, że usta są cały czas nawilżone i miękkie. Pomadka nie zastyga na ustach, nawet po kilku godzinach od zaaplikowania pozostawia po sobie ślady, np. na filiżance. Nie jest też jakoś mocno napigmentowana, ale ładnie i równomiernie pokrywa usta kolorem. Co do trwałości, to będę z Wami szczera: z jedzeniem przegrywa dość szybko i schodzi z ust poczynając od ich środka, co nie jest znów takie złe, bo szybko i nawet bez lusterka można nanieść małe poprawki.
Puder do twarzy dostępny jest w trzech odcieniach: transparentnym, który posiadam, oraz light i natural. W puderniczce osadzone jest lustereczko, więc makijaż można poprawić w każdej chwili i to bez konieczności szukania łazienki lub przeglądania się w sklepowej witrynie :P Sama nigdy nie praktykowałam tego drugiego sposobu, ale nieraz zdarzyło mi się widzieć panią, która nanosiła poprawki w makijażu przeglądając się w szybie sklepu :P Puder jest prasowany, satynowy i gładki w dotyku. Bardzo dobrze aplikuje mi się go szerokim pędzlem, ale muszę uważać, albowiem lubi się trochę pylić. Utrwala makijaż oraz matuje moją mieszaną cerę na kilka godzin. Odcień transparentny nie zmienia koloru podkładu, nie utlenia się i nie daje efektu płaskiego matu. Zapewnia naturalne wykończenie makijażu, bez podkreślania zmarszczek i suchych skórek. Ładnie wygładza skórę, nie jest ciężki ani komedogenny. Ponadto nie wysusza ani nie ściąga skóry.
Złuszczający scrub do ciała ma 150 ml i w normalnej cenie kosztuje 39,90 zł. Schowany został do plastikowego słoika z szerokim otworem, przez który łatwo można wydobyć kosmetyk. W opakowaniu wygląda na gęsty i mocno zbity, ale przy rozprowadzaniu go po ciele czuć wyraźnie, że jest to peeling z rodzaju tych delikatniejszych. Kryształki ścierające martwy naskórek nie są za ostre, ale jest ich naprawdę dużo. Można go stosować przy wrażliwszej skórze bez obawy, że ją podrażni. Jest lekko pomarańczowy, gdzieniegdzie zatopione są brązowe drobinki. Wśród składników scrubu znajdziemy między innymi olej ze słodkich migdałów oraz imbir, który w kosmetyce znany jest z właściwości tonizujących oraz antyoksydacyjnych. Peeling ma intrygujący, orzeźwiający i rześki zapach, w którym na pierwszy plan wybija się wspomniany już imbir, okraszony cytrusową nutą. Długo unosi się w powietrzu, a jeszcze dłużej czuć ten zapach na skórze. Scrub bardzo dobrze radzi sobie ze złuszczaniem martwego naskórka, pozostawiając skórę miękką oraz gładką. Po zmyciu peelingu na skórze zostaje delikatna, nietłusta, ochronna warstewka, która sprawia, że skóra jest lekko natłuszczona. Nie ma już potrzeby balsamowania skóry, bo jest odpowiednio nawilżona i odżywiona. 
Ostatnio mam manię kupowania ( zużywania na szczęście też :P ) kremów do rąk, dlatego też składając zamówienie z Oriflame wiedziałam, że koniecznie muszę wypróbować jakikolwiek krem, który marka ma w swojej ofercie. Mój wybór padł na krem do rąk Praline, który ma pojemność 75 ml i kosztuje 16,90 zł. Znajduje się on w uroczej tubce, utrzymanej w pastelowych odcieniach różu i zieleni. Opakowanie tego kremu, włącznie z narysowanymi serduszkami i ozdobną czcionką, wygląda tak wdzięcznie, dziewczyńsko i przesłodko :D Tubka jest niewielka, więc bez problemu pomieści się w torebce, ale można też stabilnie ustawić ją szafce nocnej. Wykonana została z dobrego tworzywa, nie odkształca się, nie pęka, a napisy się nie ścierają. Konsystencja kremu jest bardzo lekka i wodnista. Gładko rozprowadza się po skórze, otaczając dłonie subtelną otoczką, która błyskawicznie się wchłania. Krem ma kolor leciutko różowy, ale w niektórym świetle wydaje się być delikatnie brązowy. Ma przyjemny zapach, jak dla mnie, gorzkiej czekolady, w którym wyczuwalna jest też, niestety, odrobina sztuczności. Mnie ona nie przeszkadza, ale osobom o wrażliwszych nosach już może. W moim odczuciu nie jest to krem, który sprosta dłoniom mocno wysuszonym, które potrzebują porządnego odżywienia i zregenerowania. Jest to raczej krem z rodzaju tych, które mają utrzymać skórę dłoni w odpowiedniej kondycji, zapewniając im gładkość, miękkość i pewien stopień nawilżenia. U mnie on się sprawdza, bo moje dłonie nie są szczególnie wymagające. 
Szampon z pszenicą i olejem kokosowym możecie zamówić w dwóch pojemnościach: 250 ml za 17,90 zł lub 500 ml za 29,90 zł. Wlany został do przezroczystej, plastikowej butelki zamykanej na nakrętkę z klapką. Butelka jest poręczna, nie wyślizguje się z mokrych dłoni, a znajdująca się na niej nalepka nie strzępi się ani nie odkleja pod wpływem wody. Szampon ma taki sobie kolor, jakby beżowo- szary z perłowym połyskiem. Za to pachnie fenomenalnie, bo kokosowo, a bardzo dobrze wiecie, że kocham takie egzotyczne zapachy w kosmetykach :D Jest odpowiednio gęsty oraz przyjemnie się pieni. Zużyłam już chyba około pół butelki i nie zauważyłam, aby podrażnił lub wysuszył skórę głowy, nie przyczynił się też do powstania łupieżu. Jest przeznaczony do pielęgnacji suchych włosów, jednak moich nie nawilża tak, jakbym tego oczekiwała, bo po ich umyciu muszę zaaplikować olejek lub odżywkę. Szampon ogólnie rzecz ujmując dobrze myje i oczyszcza włosy z zanieczyszczeń oraz kosmetyków do ich stylizacji. Szampon nie wysusza włosów, nie robi z nich siana, nie sprawia również, że włosy się puszą bądź elektryzują. 
Podsumowując, Oriflame nadal ma fajne kosmetyki, tak jak je zapamiętałam z czasów młodości. Jeju, zabrzmiało to tak jakbym była pod pięćdziesiątkę, a nie trzydziestkę :P W każdym z tych pięciu produktów , które dziś Wam pokazałam, znalazłam coś, co mi się podoba: pomadka ma piękny kolor i lekko mi się ją nosi; puder przyjemnie matuje i utrwala makijaż; peeling ma energetyczny zapach i dobrze ściera martwy naskórek; krem do rąk pozwala utrzymać moje dłonie w dobrej kondycji; a szampon jest trochę taki nijaki, ale za to pięknie pachnie kokosami! Z całej tej piątki to peeling i pomadkę polubiłam najbardziej, a szampon chyba najmniej. 
Jakie jest Wasze doświadczenie z kosmetykami Oriflame :)?

47 komentarzy:

  1. Ja na kosmetykach z Oriflame kilka razy się zawiodłam i wybieram już inne, sprawdzone marki.
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadka ma bardzo ładny kolor, ale ja ogólnie nie przepadam za ich produktami i pewnie prędko się to nie zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dawno nie zamawiałam nic z oriflame... może czas przypomnieć stare kosmetyki z katalogów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też giordani Gold kojarzyły mi się z luksusem opakowania są przyciągające. Ja osobiście rzadko sięgam po kosmetyki z Oriflame lub avon przez komsultantki które są natarczywe wolę już jakoś yves rocher

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten peeling :) Stosuję go do masażu dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wieki nie miałam nic z Oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nie miałam jeszcze z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w odległych czasach miałam ten peeling, też interesuje się kosmetykami od dawna, jeszcze w liceum zostałam konsultantką ale avon

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nic od nich nie miałam, choć kiedyś lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oriflame ma bardzo dobre perfumy, zarówno męskie jak i damskie. I tusze. Mam bezową pomadkę Giordani, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja raczej nie kupuje takich kosmetykow

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez mam kilka sprawdzonych kosmetykow z Oriflame, jesli chodzi okrem do rak to maja specjalny do dloni wtsuszonych , ktory niezle sobie radzi

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam dokładnie tak samo z tym pociągiem do kosmetyków i karierą konsultantki:D Też mam ten puder ale w odcieniu Natural. No i szminkę też w innym:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już dawno nie miałam nic z Oriflame, pamiętam z tej serii Giordani bardzo dobry puder w kulkach i nawet myślałam ostatnio o nim, bo ten co mam obecnie z innej firmy nie dorównuje tamtemu. Ciekawe czy nadal jest taki dobry. Mam obecnie kredke do oczu z tej serii, jest już pewnie po terminie, 😝 ale nadal bardzo lubię. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. lubie kosmetyki tej firmy, musze wypróbować tą pomadke

    OdpowiedzUsuń
  16. Wieki całe jak nic nie miałam z Oriflame, ale może warto zajrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. JA kokosem nigdy nie gardz ę ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak byłam w gimnazjum też był straszny szał na Avon ;) ale dawno nie miałam w ręku katalogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się kolor tej pomadki, aczkolwiek za samymi produktami z Oriflame nie przepadam. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej :) Pod koniec zeszłego roku miałam okazję zużyć scrub do ciała "swedish spa" od Oriflame. Bardzo podobał mi się jego zapach oraz to, jak nawilżał suchą skórę. Z serii Giordani Gold bardzo lubię tusz do rzęs, który nie osypuję się w ciągu dnia i ma bardzo precyzyjną, sylikonową szczoteczkę, które idealnie rozczesuję rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też ostatnio wracam do kosmetyków tej firmy. Póki co poszłam w zapachy i kiedy używam wód toaletowych od nich zawsze dostaję komplementy, że czymś ładnie pachnę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Sama ostatnio zrobiłam zamówienie w Avon ! Bo współlokatorka jest konsultantka od niedawna wiec tez będę testować . Powrót do nastoletnich lat. Co do oriflame dużo ich nie używałam sama nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam nigdy nic z Oriflame, ale rzeczywiście malinowy kolor pomadki prezentuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba nigdy nie kupiłyśmy tam żadnego kosmetyku, częściej był to AVON ale też mamy wspomnienia "z młodości" xD

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam nic z ich kosmetyków :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Korci mnie ten puder, przez opakowanie i to, że wieki nie miałam nic z ich kolorówki :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie kupowałam jeszcze nigdy produktów Oriflame. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje średnioporowate włosy uwielbiają wszystko co zawiera kokos, absurd:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Scrub do ciała mógłby mi podpasować, bo z tej serii mam olejek i bardzo fajnie pachnie ;p Puder też się świetnie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie oriflame nigdy nie korcilo jesli juz to avon wolalam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie kupuję od lat kosmetyków Oriflame, bo zawsze trafiałam na kompletne buble i od tego czasu zupełnie nie zwracam na nie uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny kolor pomadki. Moje klimaty :) zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten szampon o zapachu kokosa którego zapach uwielbiam mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  34. Ach, ale mi się spodobały te produkty.
    Super, z chęcią bym je przetestowała.
    Ja lubię balsamik Tender Care.
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie w pobliżu zawsze były konsultantki Avon, więc jakoś nie bylo okazji do testowania kosmetyków Oriflame, ale słyszałam o nich dobre opinie. Pomadka ma świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  36. z tej firmy miałam może 2 kosmetyki w życiu

    OdpowiedzUsuń
  37. Z Ofilame zawsze byłam na bakier :) za to Avon u mnie gości czasami :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pomadka zdecydowanie najbardziej wpadła mi w oko, piękny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  39. Miałam kiedyś z Oriflame krem do rąk czekoladowo-malinowy i pachniał obłędnie <3 Podobnie mydełko z tej serii - jeden z lepszych zapachów kosmetyków, jaki spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Od zawsze interesuje mnie wszystko co kokosowe :) Krem do rąk, a zwłaszcza jego zapach, też mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Znam wiele kosmetyków Oriflame i do niektórych wracam, są to głównie produkty pielęgnacyjne . Moimi ulubieńcami są kosmetyki z mlekiem i miodem oraz seria z aloesem :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo dawno temu miałam coś z tej firmy, ale zupełnie nie pamiętam co :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Oriflame bardzo lubię, jestem konsultantką ;) pielęgnację którą pokazujesz znam doskonale. Kolorówki nie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger