13:47:00

BeGlossy "Beauty Around The World"

Jest sobota, chwila po 13:00. Zrobiłam zakupy, posprzątałam mieszkanie, w piekarniku dochodzi ciasto, popstrykałam kilka fotek i teraz mam czas, by napisać dla Was kolejny post :) Pokażę w nim zawartość kwietniowego BeGlossy "Beauty Around The World", które mam mam już od kilku dni. W najnowszym pudełku są cztery produkty pełnowymiarowe oraz dwie próbki: rozświetlającego peelingu do twarzy Sugar Scrub L'Oreal oraz aktywnie nawilżającego kremu pod oczy Eau Thermale. Odkąd tylko dowiedziałam się, że L'Oreal wypuszcza na rynek kosmetyczny peelingi wiedziałam, że będę chciała je wypróbować. Dzięki saszetkom z rozświetlającą wersją scrubu dowiem się czy warto je mieć i czy kupić którykolwiek z nich podczas zbliżającej się promocji w Rossmannie 2+2 na pielęgnację twarzy ;) Krem pod oczy ma fajną, lekką i żelową konsystencję, dzięki której szybciutko się wchłania, odczuwalnie nawilżając skórę, nadając jej miękkości i przynosząc ukojenie. Tyle zauważyłam po jednej aplikacji, stosując go dłużej i regularnie przeczuwam, że efekty byłyby jeszcze lepsze. 
Wśród pełnowymiarowych produktów mamy między innymi suchy szampon do włosów Wash+ Blow in a Can Aussie. W moim boxie znalazła się wersja Peach Fusion, która faktycznie pachnie brzoskwiniami :D Jeszcze go nie używałam, więc nie napiszę Wam, jak się sprawdza. Nierzadko używam suchych szamponów, mam jeden lub dwa w zapasie, więc prędzej czy później i on pójdzie w ruch :) Dalej mamy wzmacniające serum do twarzy Vianek, do cery naczynkowej, wrażliwej i zaczerwienionej. Nie jest to produkt dla mnie, nie mam problemu z naczynkami, więc oddam go osobie, która się z nimi boryka, czyli mojej mamie. Według producenta serum to posiada właściwości rozjaśniające, regulujące i uelastyczniające skórę. Obok leży olej macadamia Sweet Dream od BioOleo o pojemności 30 ml. Lubię wszelkie olejki, często używam ich w pielęgnacji twarzy, włosów i ciała. Olej macadamia już nieraz miałam i naprawdę fajnie się u mnie sprawdza. Podoba mi się, że został wlany do buteleczki z pipetką, ale uważam, że olejek ten sam w sobie ładnie pachnie, więc nie rozumiem tego, że producent "wzbogacił" go jakimś innym zapachem. I ostatni kosmetyk z kwietniowego Be Glossy to pomadka do ust Slim Lipstick od Pierre Rene. Posiadam ją w odcieniu nr 10, który jest ślicznym, nudziakowym kolorem, wpadającym w róż. Z miejsca bardzo mi przypasował :) Ma półmatowe wykończenie, w porządku pigmentacje oraz dobrą trwałość. 
Tak prezentuje się cała zawartość pudełka "Beauty Around The World". Mnie ona odpowiada, bo właściwie z każdego znalezionego produktu jestem zadowolona. Nawet z serum przeznaczonego do cery innej niż moja, bo wiem, że ucieszy ono kogoś innego ;) 

20 komentarzy:

  1. fajny zestaw, ja mam ostatnio hopla na punkcie kosmetyków do ust więc byłabym zadowolona po za tym lubię olejki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie średnia zawartość pudełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem koloru pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, że jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo zadowolona z tego pudełka. Każdy z kosmetyków z przyjemnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też muszę kupić olejek macadamia :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest źle, mam nawet wrażenie, że lepiej niż w moim Golden Box :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam kosmetyków do cery naczynkowej, pomimo że moja cera obecnie już taka nie jest. Zawsze patrzę na sklad, czasem kosmetyki są naprawdę uniwersalne.

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie to fajny ten box. Najbardziej jestem ciekawa serum vianka. Ostatnio czytam same pozytywne recenzje na temat produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serum i olej zdecydowanie najciekawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie super pudełko, jestem bardzo z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawartość mnie by nie powaliła, bo tylko użyłabym suchego szamponu ;) czy próbek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Olejek BioOleo najbardziej mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie pudełka potrafią miło zaskoczyć!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja właśnie serum z Vianka jestem najbardziej ciekawa :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteśmy ciekawe suchego szamponu bo jak na razie nie znalazłyśmy takiego pasującego do naszych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny zestaw, ciekawi mnie peeling do ust, nie wiedziałam, że Loreal wypuścił taki produkt.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger