06:58:00

Shiny Box "Spring Time"

Oczywiście, jak co miesiąc, wypatrywałam Shiny Box'a. Pudełko dotarło do mnie, bodajże, w ostatni piątek kwietnia, akurat na miłe rozpoczęcie weekendu :) "Spring Time" powstało we współpracy z z Drogerią Natura, a skrywa w sobie pięć pełnowymiarowych produktów, dwa kosmetyki w wersji "travel size" oraz jedną próbeczkę. 
Saszetka z aksamitną kuracją do pielęgnacji dłoni Biały Jeleń już kiedyś była w Shiny Box'ie. Próbka ma 2 ml i jest to ilość, która pozwala na porządnie wykremowanie dłoni i rąk aż po same łokcie :P Kosmetyk ma bardzo fajną konsystencję, przyjemny zapach i naprawdę dobre działanie, dlatego fajnie by było znaleźć kiedyś pełnowymiarową wersję tego kremu :) Już chyba kiedyś wspominałam, że w Shiny Box'ach brakowało mi lakierów hybrydowych. W kwietniowym pudełku mamy go! Jest to lakier hybrydowy Color It!, czyli marki, która jest mi totalnie nieznana, dlatego jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi i jaka jest jego trwałość. Trafił mi się kolor nr 1250, czyli kawa z duuużą ilością mleka :P W buteleczce wygląda obłędnie i mam nadzieję, że na paznokciach też będzie tak cudnie się prezentować. Obok mamy dwa produkty do ust. Pierwszy z nich to pomadka w kredce Fashion Color Shine & Care Lipstick marki Kobo, która to najbardziej kojarzy mi się z Drogerią Natura. Łączy w sobie cechy błyszczyka i pomadki. Chociaż mazideł do ust mam co nie miara i jeszcze więcej, to ucieszyłam się z tego kosmetyku, tym bardziej, że trafił mi się śliczny kolor, idealny na co dzień, czyli nr 202 Natural. Drugim produktem do ust jest ochronna pomadka Lip Sun Protection SPF 15 marki Bloc. Jest to kosmetyk wymienny z tuszem do rzęs SoChic! Pomadka wydaje się dość tępa i twarda, ale jest to mylne wrażenie, bo po ustach sunie miękko i gładko. 
Szampon Vitality & Shine marki Naobay to kosmetyk, który otrzymały klientki, których kwietniowy Shiny Box był przynajmniej drugim w ramach jednej subskrypcji lub aktywnego pakietu. Ma pojemność 100 ml i jest to wersja "travel size". Ma taki sobie zapach, mocno ziołowy i kojarzący się z jakąś maścią z apteki. W swoim składzie ma między innymi ryżowe proteiny, szałwię i miętę, dzięki którym włosy mają być lśniące i silne oraz delikatne w dotyku. Obok widzicie różaną wodę Beaute Marrakech, którą można stosować do pielęgnacji twarzy i ciała. To też jest produkt "travel size", który ma pojemność 50 ml. Buteleczka jest niewielka, można schować ją do torebki. Pompka działa bez zarzutu, aplikując na skórę delikatną, odświeżającą mgiełkę. Lubię różaną wodę, więc dla mnie super, że takowa znalazła się w pudełko "Spring Time", ale fajnie by było, gdyby jednak był to produkt pełnowymiarowy. Po przeprowadzce do nowego domku staram się przynajmniej raz w tygodniu nałożyć maseczkę na twarz. Kilka zamierzam nawet kupić na majowej promocji 2+2 w Rossmannie ;) Jednym słowem, mam teraz "fazę" na maseczki, dlatego ta błotna, nawilżająca, wykonana z materiału bambusowego 7thHeaven, której nigdy wcześniej nie miałam, ucieszyła mnie. W końcu to dla mnie kolejna nowość do przetestowania ;) Przeznaczona jest do każdego rodzaju skóry i ma między innymi oczyszczać oraz przeciwdziałać wolnym rodnikom. Ostatni produkt z kwietniowego box'a to coś na ząb, czyli baton SmartFood z żurawiną i malinami w polewie jogurtowej. Ledwo dotrzymał do sesji zdjęciowej ;) Jest dobry w smaku, ale jedzony "na raty", bo dla mnie już po drugim gryzie robi się zbyt słodki. 
Pudełko jest u mnie od kilku dni, a już zniknęła z niego kuracja do dłoni oraz batonik :P Ochronną pomadkę i wodę różaną też zaczęłam od razu używać- oba te kosmetyki póki co spisują się bardzo dobrze. Maseczkę nałożę na skórę twarzy już dziś wieczorem! Zaś z szamponem zakolegował się mój mąż ;) Tak więc, mnie to pudełko się podoba. Nie tylko wizualnie, bo przecież przyznacie mi rację, że szata graficzna jest naprawdę prześliczna!, ale też pasuje mi to, co w nim znalazłam. Wiem, że wiele z Was ma sporo zastrzeżeń co do zawartości tego Shiny Box'a. No cóż, wynika z tego, że mnie jakoś łatwiej zadowolić :P

25 komentarzy:

  1. Moim zdaniem zawartość jest okey, widziałam pudełka dużo gorsze

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam ten zestaw kochana, kosmetyki są ok choć mogłoby być lepiej, wszystko zostawiam sobie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bloker do ust i woda rozana to cos dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie to takie próbeczki, jakoś ubogo wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to nie kupuję boxów. Często trafiają się rzeczy nie trafione.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie by ta zawartość nie zadowoliła. Chyba wolę sama przejść się do drogerii i wybrać to co naprawdę mi potrzebne. Ale super, że Tobie się podoba - to najważniejsze. Każdy ma swój gust, swoje upodobania i potrzeby :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szału nie robi. Ale szatę graficzna ma piękna

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajna zawartość choć szkoda, że nie są to pełnowymiarowe opakowania.. ja nie chciałabym już zakupić kolejnego pudełka..

    OdpowiedzUsuń
  9. Broni się wodą różaną, reszta odpada ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa zawartość, fajnie, że nawet batonik się znalazł :D

    OdpowiedzUsuń
  11. lakiery color it niestety są kiepskie jakościowo.... jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się podoba zawartość tego pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawartość interesująca, choć to szampon w szczególności zwrócił moją uwagę! <3
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. wodę różaną miałam z innej firmy

    OdpowiedzUsuń
  15. Tylko maski na twarz bym się obawiała, bo moja skóra za ich maskami nie przepada :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Mimo wszystko fajna, wiosenna zawartość;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem czy byłabym zadowolona z takiego pudełka... Nigdy jeszcze z nie korzystałam z tych boxów

    OdpowiedzUsuń
  18. jak mnie zadowolić? Kosmetyki, inne kosmetyki... o batonik! i to z żurawiną! ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę przyznać, że jak na Shinybox nie jest źle. Ale te pudełka moim zdaniem "już dawno się skończyły". Powinni się uczyć od boxów zagranicznych, a nie ciągle najtańsza drogeria... ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie rozczula rozmiar tych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Woda różana jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie fajne pudełeczko. Bardzo oryginalne i funkcjonalne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Woda różana jest bardzo ciekawym kosmetykiem:) Szampon też może być fajny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Samo pudełko wygląda ładnie, ale sama zawartość już jest średnia :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MintElegance , Blogger